Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
budgetvriendelijke fotograaf
hallo, Wie weet er een bugetvriendelijke fotograaf in de streek waas en dender voor ons huwelijk, het is in combinatie met de doopviering van onze jongste dochter Enkel foto's in het gemeentehuis en de kerk Alvast bedankt
Fotografie Reacties: 12 15-10-2011 16:03:52

Els
trouwringen die niet duur zijn....
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar trouwringen die niet duur zijn, we hebben een klein budget en willen er dan ook niet te veel aan geven weet er iemand waar we keuze hebben in de strek waas en dender? alvast bedankt
Kledij - Accessoires Reacties: 17 15-10-2011 15:53:17

Ellen
Nylon vlinders
Hallo Iedereen! Voor de versiering van de zaal ben ik op zoek naar grote vlinders gemaakt uit nylon (vleugels precies gemaakt van gekleurde nylonkousen...). Ja 't is moeilijk te beschrijven, maar hoop dat iemand doorheeft wat ik bedoel. Iemand een...
Ideeën Reacties: 9 15-10-2011 15:48:10

Lien
Trouwjurk: check :-)
Hallo brides to be! Gisteren een fantastische dag gehad. Samen met mn mama en zus kleedjes gaan passen. Onze dag begon in Le Chapeau: verkoopsters Dorien en Aude snapten direct wat ik wilde en hadden al echt een kleed in gedachten voor me. De voormi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-10-2011 15:19:17

Saartje
Trouw- en communiebeurs
Enkele handelaars uit de streek van Brakel- Zottegem slaan de handen in elkaar voor de eerste Trouw- en Communiebeurs. Maak kennis met experten inzake huwelijks-, communie, en lentefeesten en ontdek de laatste nieuwe trends. Kasteel van Li...
Voorbereiding Reacties: 0 15-10-2011 14:18:52

Patrizia
Ik heb mijn kleed!!!!!!!
Zo blij dat ik nu ben!!! Ik ben net terug van mijn uitstapje naar Le Chapeau in Bree, en ik heb daar mijn droomkleed gevonden! We hadden om10h een afspraak (ik had mijn mama en zus meegenomen) en kwamen daar aan, wel iets te vroeg, maar de dames vond...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-10-2011 14:11:25

Celesta
binnen exact een weekje...
binnen exact een weekje ben ik nu getrouwd.... woooowww.... wat gaat het allemaal plots zo snel! Groetjes, Celesta
Voorbereiding Reacties: 6 15-10-2011 10:30:04

An
At last!
Ons huwelijksavontuur begon op 5 september 2009, meer dan 2 jaar geleden dus! Geheel onverwacht viel mijn vriend op 1 knie en toverde een (toch wel erge blingbling) verlovingsring tevoorschijn.  2 weken later toverde ik voor hem een positieve ...
Voorbereiding Reacties: 15 15-10-2011 10:21:28

Nicky
Wttelijk huwelijk - ringen
Misschien een domme vraag, maar worden er tijdens het wettelijk ook ringen overhandigd? Of is dat enkel in de kerk?
Voorbereiding Reacties: 6 15-10-2011 10:14:40

Emy
openingsdans - mss een ideetje?
Hey ik zag net dit filmpje, echt SUPER! :o) word er helemaal blij van. http://giga-lol.fr.nf/on-se-marie-quand-pour-faire-la-meme-mariage.html je moet het wel delen via fb, maar niet persé echt op je wall, je kan het ook in een privéberi...
Openingsdans Reacties: 6 15-10-2011 10:01:38

Martine
Ik heb mijn keuze gevonden bij Cermo !
Ik ben gisteren naar 3 winkels geweest . Eerst naar eindhoven Koonings , waren wel vriendelijk , mooie winkel , en hetgeen ik mooi vond moest dan wel besteld worden ( was van linea raffaelli , van vorige collectie ) en ze zei dat dit geen probleem wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 15-10-2011 9:24:13

inge
zingen in viering
We zijn op zoek naar een vrouw/meisje dat zou willen zingen in de misviering. We trouwen in Nazareth op 15/9/2012.
Muziek - Live Reacties: 11 15-10-2011 8:52:10

Annemiek
Party popper tijdens openingsdans?
Wij dachten erover om tijdens onze openingsdans een party popper te laten afgaan. We hebben in elk geval al de goedkeuring van de zaal :-). Nu zijn we op zoek naar een exemplaar met zilveren confettiblaadjes of rozenblaadjes erin. Iemand enig idee wa...
Openingsdans Reacties: 4 15-10-2011 7:33:11

jessica
getrouwd! fototjes :p
hoi aanstaande bruidjes. op 26 augustus zijn mijn man en k getrouwd . buiten het slechte weer hebben we er een super dag van gemaakt graag zou ik lang deze weg iedereen willen bedanken met name onze bruidskoets. hele lieve mensen met super brave paar...
Fotografie Reacties: 10 15-10-2011 1:33:32

Jamie
Stickers schoenen bruidegom
Hoi bruidjes, Heb eventjes jullie hulp nodig! Ik heb ooit ergens, weet echt niet meer waar, een foto gezien van een bruidegom die op z'n knieën zat en onderaan zijn schoenen stond er "She's Mine" geschreven/geplakt. Nu ben ik dus hopeloos ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 12 14-10-2011 21:42:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...