Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sliena
Kortingssite
Heei iedereen ik zie dat er wel meer mensen links doorgeven van bepaalde site dus zoals in mijn vorige bericht al gemeld, heb ik een site gevonden die korting geeft op allerlei dingen! visagie, fotografie taarten enz.... Nou ik dacht laat ik eens aar...
Ideeën Reacties: 1 13-10-2011 14:20:29

Liza
Bezigheid kindjes tijdens de mis
Hallo iedereen, Wij hebben 3 kindjes in de suite (waarvan 2 bruidskindjes) (2,5 jaar 3 jaar en 5,5jaar), die niet zo heel veel te doen hebben tijdens de misviering. Hoe kunnen we de kindjes het best rustig bezig houden? Groetjes, Liza
Ceremonie Reacties: 11 13-10-2011 14:08:39

Carmen
Huwelijksnacht
Waar brengen jullie de huwelijksnacht door (indien de feestzaal geen suite heeft)?
Voorbereiding Reacties: 11 13-10-2011 13:43:24

Claudia
Nog 1 jaar te gaan!
En wat staat er op mijn teller? Nog 365 dagen 10 uren 28 minuten m.a.w. vandaag over exact 1 jaar... wedding bells! Hopelijk is de zon dan net zoals vandaag van de partij! Voilà dit moest ik gewoon even kwijt!  groetjes en iedereen vé...
Voorbereiding Reacties: 3 13-10-2011 13:33:44

sliena
iets gevonden
hoii iedereen ik heb een site gevonden die korting geeft op trouwdingen, van alles, visagie , weddingplanners taartenmakers juweliers enz.. ik weet eigelijk niet of ik dat zo kan plaatsten hier!, heb heel veel daarvandaan gehaald alleen mis ik een lo...
Ideeën Reacties: 9 13-10-2011 13:11:29

Shannah
Ervaringen Chabelle Ranst
Hey bruiden, Ik ben op zoek naar een goede visagiste en mijn oog is gevallen op de make-upartieste van Chabelle. Heeft er hier toevallig iemand ervaring mee? Groetjes! Shannah
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 13-10-2011 13:10:55

Elke
Slechte communicatie met onze opgelegde fotograaf
Hey, Ik zit op het moment een beetje in de knoei met onze fotograaf. Toen we aan mijn schoonouders vertelden dat we gingen trouwen,werd er al direct geroepen dat ze gerust hulp/financieel wilden helpen. Ze kenden een goede fotograaf en wilden de ...
Fotografie Reacties: 11 13-10-2011 12:08:09

Carmen
Trouwringen!
Joepie wij hebben onze ringen gekozen en besteld  !!!
Voorbereiding Reacties: 4 13-10-2011 12:06:43

marinka
DE jurk gevonden!
vandaag jurken gaan passen bij bruidkledij steven in torhout. werd zeer vriendelijk onthaald en de dame in kwestie was heel erg lief. was er helaas alleen aangezien ik geen mama of schoonmama heb en mijn vriendinnen moesten werken. gelukkig had de ve...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 13-10-2011 11:29:30

Sara
Zahia Lier
Hallo brides-to-be! Heeft er iemand van jullie ervaring met juwelen van Zahia in Lier? Mooie creaties? En zijn ze betaalbaar? Of andere tips voor leuke betaalbare juwelen regio Lier - Heist o/d Berg? Bedankt voor jullie tips alvast!
Kledij - Accessoires Reacties: 3 13-10-2011 10:25:14

Alessia
positieve ervaring met Pixum!
Vandaag mijn fotoboekje van Pixum gekregen en het is echt heel leuk geworden en helemaal niet duur. Ik zou het zo aanraden aan iedereen! Dus als je graag een eigen fotoboek zou willen maken, zeker eens op de website kijken... http://nl.pixum.be/ Gro...
Ideeën Reacties: 2 12-10-2011 22:26:48

Ann
Paardentram van de Peerdenposterij -Tessenderlo
Heeft er iemand ervaring met de paardentram van de Peerdenposterij in Schoot (Tessenderlo)? Voor ons zou dit een ideale oplossing zijn om op en af naar het gemeentehuis te rijden en de prijs valt ook erg goed mee. Maar ik heb geen idee wat ik moet ve...
Ceremonie Reacties: 0 12-10-2011 22:04:09

Alessia
Bruidswinkel Limburg!
Heyla, binnenkort ga ik eindelijk mijn kleedje kiezen... normaal zou ik naar Le Chapeau gaan in Bree, maar ik hoor er zodanig veel negatieve dingen over dat ik deze winkel toch maar oversla. Lieben in Genk staat wel nog op het lijstje. Kunnen jullie ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 12-10-2011 21:46:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...