Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
en het gaat als een sneltrein
Nu onze zaal definitief vastligt gaan de verdere voorbereidingen als een sneltrein. We hebben al bijna vastliggen ( lees we hebben ze definitief gevraag, moeten juist nog antwoord en contract krijgen) -zaal -dj - fotograaf -getuige van mij gevraagd ...
Voorbereiding Reacties: 5 11-10-2011 8:20:34

Sophie
Koonings Deurne (NL)
Vandaag met ik met mijn toekomstige naar de bruidswinkel Koonings in Nederland gereden. Ik had hen vorige week gemaild of het mogelijk was om al een keer langs te komen zonder al direct te passen. Maar vooral om de sfeer en het gevoel met de winkel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 11-10-2011 0:05:38

eve
te koop: verschillende spulletjes thema paars/wit
Ondertussen ben ik 3 dagen getrouwd! Het was een fantastische dag! Stilletjesaan ben ik de spulletjes aan het opruimen en er mag het één en het ander weg. Hier volgt een lijstje: - 7 witte paraplu's en 6 paarse (ongebruikt): handvat is in ...
Voorbereiding Reacties: 15 10-10-2011 22:21:31

lien
Danslessen
Beste iedereen, Hoeveel betalen jullie gemiddeld voor privé-dansles? Kennen jullie iemand die privé dansles geeft regio Roeselare-Izegem? Groetjes Lien!
Openingsdans Reacties: 6 10-10-2011 21:41:10

Elke
Dagplanning, wat te doen met de suite?
Hallo, Ik ben op het moment bezig met de uitnodigingen en dus ook de dagplanning van onze trouw op 19 mei 2012. Willen jullie even naar mijn voorlopige planning kijken en mogelijke commentaren geven? 8u: Opstaan, ontbijt, douchen 9u: Make-up en ka...
Voorbereiding Reacties: 11 10-10-2011 21:28:09

stefanie
Kleermaakster voor mijn droomjurk!
Dag Dames, Ik heb vorig weekend denk ik mijn droomjurk gevonden! Alhoewel, net niet helemaal... Het bustiergedeelte zou ik graag anders zien en dit is niet aanpasbaar! 1 optie dus: het kleed laten namaken met de juiste bustier voor mij en dan is het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-10-2011 20:40:59

ellen
Teneinde raad over welke soort sluier... help!!!
Hey, Ikzelf heb 2 sluiers gekocht van pronovias (eentje overgekocht van een marokaanse bruid en ééntje van een bruid uit nederland)... Het zijn beiden Kathedraal sluiers, maar de ene moet je over het hoofd dragen, en doe ik samen met m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 10-10-2011 20:35:48

Jorien
Openingsdans
Hey bruidjes, Kunnen jullie mij tips geven voor een openingsdans lied? Heb het nogal voor romantische muziek...
Openingsdans Reacties: 11 10-10-2011 20:32:07

sofie
zangers huwelijksmis
ik ben op zoek naar tps i.v.m. zangers voor huwelijksmis in de ruime omgeving van Kortrijk.
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 10-10-2011 20:28:09

Sandra
Bruidskapsel + makeup aan huis regio A'pen-Noord
Ik ben op zoek naar iemand die zowel bruidskapsels doet als makeup aan huis en dit in de regio Antwerpen-Noord (ik ben van Ekeren).  Liefst toch aan een zeer rederlijke prijs, want sommige durven prijzen te vragen die werkelijk hoog liggen. Uite...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 10-10-2011 20:10:23

Gwen
Super blij!
Ja ook hier is het trouwkleed besteld. Zaterdag zijn ik en mijn mama langsgeweeste bij le chapeau in Antwerpen. Vriendelijke mensen en vlotte service. Na een aantal kleedjes gepast te hebben was er 1 mijn favoriet. Deze ging ze dan volledig in mijn m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-10-2011 19:43:31

darinka
Afspreken fotograaf?
Hej iedereen, Ik vroeg me af of jullie eerst een afspraak met jullie fotograaf hebben gehad voor jullie deze boekten of hebben jullie je fotograaf via internet geboekt zonder hem/haar eerst gesproken te hebben? en wat hebben jullie allemaal gevraagd...
Fotografie Reacties: 14 10-10-2011 19:12:46

Lianne
Bedankt voor jullie geweldige optreden tijdens ons kerkelijk huwelijk
Beste Naomi Zimmerman en Jesse (Jay-C), Wij willen jullie nog hartelijk bedanken voor jullie geweldige optreden tijdens ons kerkelijk huwelijk op 2 september 2011. Jesse, wat heb jij een prachtige en warme stem en de pianobegeleiding van jou Naomi wa...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 10-10-2011 18:06:21

Celesta
Mijn jurk is klaar!!!
Even mijn geluk delen met jullie... Dit weekend ben ik voor een laatste keer mijn jurk gaan passen bij mijn naaister... Zo zalig we zijn begonnen met een schets van wat het ging worden, samen ontwerpen en bedenken... Heel leuk, maar uiteraard zegt ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 10-10-2011 18:04:58

Kim - Nico
fotograaf ruime omgeving Wichelen
Helloooo Everyone... We zijn nog steeds opzoek naar een goede fotograaf. Vooral eentje die betaalbaar is, want we hebben al gemerkt dat de prijzen de pan uit swingen!  Alle tips zijn welkom, hoe meer fotograven we kunnen bezoeken om te vergelijk...
Fotografie Reacties: 11 10-10-2011 18:04:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...