Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Severine
enkele vraagjes
hey bruidjes en bruidegommetjes Ik heb een paar vraagjes 1. Hoeveel tijd rekenen jullie voor de make-up en het kapsel ( het is 1 persoon die het doet voor zowel mij, mijn mama, mijn oma als mijn zus, aan huis)? 2. kennen jullie soms een up-tempo spa...
Ideeën Reacties: 9 6-10-2011 21:38:03

Leentje
Arrrrgggggg!!!! Die ceremoniewagens toch...
Oooh, frustratie!!!!! Ik kan maar geen "relatief goedkope" ceremoniewagens vinden... Ik dacht dé oplossing gevonden te hebben, maaaaar.... serieus addertje onder het gras! :-( Onze wens: een hippe bruidswagen (beetle, mini cooper) en 2 volgwage...
Ceremonie Reacties: 11 6-10-2011 21:04:59

Rebecca
Zalenbezoek achter de rug - Advies nodig!
Dag bruidjes. Vandaag was het eindelijk zo ver: 4 zalen bezoeken! We hebben vorige zaterdag Thermae Palace bezocht en dat was echt tegengevallen. De locatie aan de zeedijk was super maar we kregen een heel onverzorgde, oude zaal te zien (kapotte tege...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 6-10-2011 20:14:13

jonathan
Jonathan en Anneke
Wij hebben echt genoten van onze samenwerking met Catherine De Saegher. Zij heeft ons echt een superromantische fotoshoot bezorgd in antwerpen. Je kan haar foto's bekijken op http://www.antwerpen-foto.be/. écht doen. De foto's waren ook super. W...
Fotografie Reacties: 0 6-10-2011 20:12:18

Celesta
En toen liep het even mis...
Hoi allemaal, even van me afschrijven... Nog 15 dagen op de teller en plots... 1. gisteren bericht van de zaal dat we toch niet kunnen klaarzetten de dag voordien want er is nog een feest... Oh nee... wat nu?... gelukkig snel enkele goede vrienden g...
Voorbereiding Reacties: 8 6-10-2011 20:11:17

Léonore
Kleurprobleem
Hallo iedereen, Ik lig al ettelijke nachten wakker van een kleurprobleem. Ikzelf heb een trouwjurk in gebroken wit, mijn toekomstige gaat voor een grijsbruin pak en de kindjes zullen kleedjes in het rood dragen, voor wie wat van kleuren kent 'ruby r...
Kledij - Suite Reacties: 8 6-10-2011 20:07:11

Léonore
Beetje schrik sinds make-over
Hallo iedereen, Ik heb voor mijn kapsel en make-up Michèle Feyaerts ingehuurd.  Ik had heel hoge verwachtingen, maar sinds ik vorige zaterdag op een trouwbeurs een make-over door haar heb laten doen, ben ik toch wel een beetje bang... Ik w...
Verzorging - Make-Up Reacties: 13 6-10-2011 19:38:32

Elien
Ervaring uitnodigingen bestellen bij Ava
Hey, Zoals de titel al zegt had ik graag geweten of er iemand ervaring heeft bij het bestellen van de uitnodigingen bij AVA. Hoe ging dit in zijn werk? Zijn jullie tevreden over de service en prijs? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Groetjes,...
Voorbereiding Reacties: 3 6-10-2011 19:20:19

Lynn
Vrijzinnige ceremonie - teksten
Hallo mede-bruidjes in spe! Wij houden een vrijzinnige ceremonie (georganiseerd door het UVV). We hebben vier sprekers die hun eigen speech komen voordragen, maar voor de zus en broer van mijn verloofde zoeken we nog een 'prefab'tekstje om voor te le...
Ceremonie Reacties: 2 6-10-2011 18:49:52

Deborah
Kostenraming?
Hey allemaal! Aangezien ons huwelijk pas in 2013 doorgaat, ben ik nog niet echt iets aan het regelen... Natuurlijk heb ik wel al vanalles in gedachte maar natuurlijk moeten we kijken naar ons budget... Heeft er iemand misschien ongeveer een kostenra...
Voorbereiding Reacties: 19 6-10-2011 18:23:50

dorien
met de handen in het haar, zie het even niet meer zitten!
de titel zegt eigenlijk al genoeg... we zitten echt met onze handen in het haar voor een locatie voor de viering. wij doen een alternatieve viering met de goede herder en hebben echt al opgezocht waar we eventueel die viering kunnen doen maar pff ....
Voorbereiding Reacties: 6 6-10-2011 16:57:29

Vanessa
Foto's 11/06/2011
Hey iedereen! Intussen zijn wij al 117 dagen getrouwd! Amai, wat gaat het toch allemaal snel! Het lijkt pas vorige maand gebeurt te zijn en toch :-) Ook kom ik nog alle dagen een keertje piepen hier op de site. Dus dacht ik bij deze zet ik er onze f...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 6-10-2011 16:53:25

jamina
kapster aan huis - Zichem
Hallo bruidjes Ik ben op zoek naar een kapster of kapsalon die niet te duur zijn maar wel goed in losse opsteekkapsels, ik ben niet voor gemaakte en strakke kapsels, wel voor losse, nonchalante kapsels, vlechten, knotten, allemaal men ding, wie...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 6-10-2011 15:59:27

Annelies
Fotohuis Lovendegem
Hey bruidjes! Hopelijk loopt bij jullie de zoektocht naar een fotograaf iets vlotter dan bij ons? Hoe meer fotografen wij te zien kregen, hoe meer wij over alles en iedereen begonnen te twijfelen. Zeker na ons bezoek aan de beurs te Antwerpen afgelop...
Fotografie Reacties: 2 6-10-2011 13:47:44

Nathalie
tof idee voor vrijgezellenavond !!
hey, Ben onlang op een vrijgezellen  geweest en we zijn gestart met een workshop hoe we onszelf kunnen opmaken. Het was een totale make-over ! En heel plezant !!! We kregen een glaasje cava, wat hapjes en mochten experimenteren met alle make up...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 6-10-2011 13:03:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...