Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Colette
viasgiste gezocht (die eventueel ook kapsels doet)
Hallo iedereen, Voor onze trouw op 25.08.2012 zijn wij op zoek naar een visagiste die zowel de mij (de bruid in spé) als mijn 2 zussen (suite) kan voorzien van mooie make-up en eventueel ook een kapsel.  Dit alles regio Lokeren.  Iema...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 5-10-2011 11:50:46

Hanne
Assepoester Arnhem
Hoi iedereen, Na verschillende winkels gedaan te hebben op zoek naar HET kleed ben ik vrij teleurgesteld, ik vind niet echt iets naar mijn zin! Alles is nogal traditioneel en ik had graag iets pittigs! Na een zoektocht op het Wereld Wijde Web ben i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 5-10-2011 11:40:20

gwendoline
22/10?SLECHT WEER?
HALLO zyn er nog medebruidjes die nu in oktober trouwen?wy hebben nog altyd geen binnenlocatie gevonden voor onzed fotos indien slecht weer.hoe lossen jullie dit op groeten
Locaties - Fotografie Reacties: 8 5-10-2011 10:56:41

Melissa
Koonings - Maastricht
Hello lieve bruidjes en gommetjes! Ik ben vorige vrijdag naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest en zag daar ook een stand van Koonings in Maastricht staan. Ik heb al een afspraak ingepland bij Le Chapeau in Bree, maar de kleedjes op hun website stek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 5-10-2011 10:49:05

laura
Welke kleur van Album??
Welke zouden jullie nemen?? TIPS??
Fotografie Reacties: 9 5-10-2011 8:45:23

stefanie
Ceremonie met "het moment"
Beste bruidjes, wij doen ons huwelijksceremonie samen met " Het Moment".Zijn er mensen die hier ook mee samenwerken of gewerkt hebben?Wat zijn jullie ervaringen hiermee?groetjes
Ceremonie Reacties: 5 4-10-2011 22:49:21

Vicky
Verlovingshoot Antwerpen
Hoihoi, wij hebben volgende week onze verlovingshoot maar ben er nog steeds niet uit op welke locatie! Hebben jullie toevallig leuke ideetjes in regio Antwerpen? Liefst geen park/tuin/... Misschien ook overdekte plekjes, aangezien de kans op reg...
Fotografie Reacties: 8 4-10-2011 21:45:45

Els
light in the box : ervaringen ?
Dag bruidjes, iemand ervaring met volgende website : http://www.lightinthebox.com ?  Heb er enkele heel leuke dingetjes gezien (schoenen, accessoires ...). Thanks for sharing ! groetjes Els
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-10-2011 21:42:02

Nathalie
Feestregelement / Tekst gastenboek
Heej bruidjes en grommetjes Overlaatst was ik aan het neuzen op het internet en kwam een soort feestregelement tegen.  Zijn er onder jullie die dit ook gebruikt hebben op hun feest ?  En nog iemand een leuk idee waar ik een mooie tekst ka...
Voorbereiding Reacties: 11 4-10-2011 20:33:21

josé
Thema of geen thema
dag bruidjes, Graag had ik wat meer geweten over thema's op een avondfeest. Heeft daar iemand ervaring mee of tips?? het trekt mij wel aan... grtjs
Ideeën Reacties: 9 4-10-2011 19:59:04

Tatiana
Bruidsschoenen/tiara
Hi meiden, Ik heb nog een tiara die ik niet meer draag. Heb hem in aug dit jaar gekocht bij primo piano te genk. Iemand geinteresseerd om deze te kopen? Deze koste nieuw 70euro Ook heb ik nog lederen schoentjes van nina fiarucci te koop, met strikj...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-10-2011 19:45:52

vanessa
te koop
hoi bruidjes we zijn ondertussen 31 dagen getrouwd , we hebben nog wat zaken te koop zoals mijn trouwschoenen maat 39 -40 enveloppedoos in de vorm van een hart rood lint indien interesse mag je mail sturen op tackvanessa@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 1 4-10-2011 19:37:12

Nicky
Maat 42 - 44
Hebben ze deze maten in een gewone bruidswinkel?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 4-10-2011 18:50:46

Nicky
Le Coq - Lommel
Ik ga er overmorgen langs om bruidsjurken te passen. Iemand er al geweest?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-10-2011 18:49:40

Nicky
Receptie of avondfeest?
Doen jullie een receptie én een avondfeest? Of enkel een avondfeest? Wie nodigen jullie uit voor de receptie, en wie voor het avondfeest?
Voorbereiding Reacties: 17 4-10-2011 18:44:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...