Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dirk
Ervaring Discovideo
Beste allemaal, Wie heeft er ervaring met Discovideo als videograaf? Wat vonden jullie zo fantastisch aan hun werkwijze en resultaat, waarom zouden wij met hem in zee moeten gaan? Wat waren eventuele mindere puntjes? Ik kijk uit naar jullie reactie...
Video Reacties: 1 6-10-2011 11:36:58

Severine
kasteel sanderling: intredelied
hallowkes, Iemand die al getrouwd is in Kasteel Sanderling in De Pinte en die ons kan helpen? We vroegen ons namelijk af of je een intredelied moet kiezen ( voor als bruid en bruidegom de feestzaal te betreden)? groetjes
Ideeën Reacties: 1 6-10-2011 11:18:53

Nicky
Verhuur SMEG-koelkasten
Weet er iemand waar je koelkasten kan huren? Liefst deftige zoals die van SMEG. Andere merken die er wat "deftiger" uitzien mogen ook!
Voorbereiding Reacties: 2 6-10-2011 9:17:49

Patrizia
eerste ontmoeting met de diaken :-)))
Heylah! Gisterenavond was het dan zover! Onze eerste afspraak met de diaken  we waren totaal niet voorbereid want dachten dat het gewoon een kennismakingsgesprek zou worden... hebben wij ons al even vergist zeg!!!  Hij heeft al meteen de pa...
Voorbereiding Reacties: 1 6-10-2011 8:28:02

tiziana
Hoe delen jullie uw uitnodigingen in?
Hallo, We zijn nu bezig met het kiezen van de uitnodigingen. Nu zitten we met 1 probleem: er zijn mensen die de hele dag aanwezig "mogen" zijn (vanaf 12 tot avondfeest), er zijn er die enkel tijdens de receptie worden uitgenodigd (van 16u30-tot 18u3...
Uitnodigingen Reacties: 13 6-10-2011 7:44:08

Martine
Bruidskledij huren
Heeft er iemand ervaring met bruidskledij huren ? Eventueel adressen rond het Antwerpse ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 6-10-2011 0:41:44

inge
de fotos van onze dag 05/08/2011
http://youtu.be/okEYny3MxEo (dit is van gemeente, kerk, en de foto's op locatie) http://youtu.be/JqKa7MvQoWg  ( deze zijn van het avondfeest)
Fotografie Reacties: 7 5-10-2011 23:29:37

stefan
Twijfel feestzaal
We zijn aan het twijfelen welke feestzaal we gaan kiezen . of wel feestzaal de lozen boer of feestzaal de Renard. Heeft er iemand ervaring met deze feestzalen ? kwaliteit eten  . bediening.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 5-10-2011 23:00:13

Cindy
Wat niet vergeten komende zaterdag.
Hallo iedereen. Zaterdag trouwt mijn vriendin en ze is aan de allerlaatste voorbereidingen bezig. Ik ben een beetje mee aan het brainstormen wat ze zeker niet mag vergeten zaterdag, je weet wel, zo van die dingen die zo voor de hand liggen dat je ze ...
Voorbereiding Reacties: 3 5-10-2011 22:46:51

Jorien
Jasper Van Tilburgh
Ik vind het werk van hem echt supper! Heeft een goed oog voor compositie Spijtig kan hij niet op onze trouwdag...
Fotografie Reacties: 5 5-10-2011 22:46:27

elien
uitnodigingen
HALLO Bij de zoektocht naar een goedkope drukker, ben ik bij drukkerij klaasen in nederland gekomen...als ik vergelijk zou deze voor 110 kaartjes de helft kosten dan hier....met enveloppes erbij en verzendkosten. zou da te vertrouwen zijn, of heeft ...
Ideeën Reacties: 3 5-10-2011 22:24:54

karen
kapper aan huis in Gent
Hallo! Kent iemand een goeie kapper aan huis in of rond gent? Groetjes Kare
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 5-10-2011 22:00:43

marinka
tafelaanduiding
hallo dames, aangezien jullie me al vaak hebben geholpen doe ik nog maar eens beroep op jullie fantasie. deze keer voor de tafelaanduiding, we zijn er dus uit dat we de tafels een groep/zanger naam zullen geven volgens de interesse van de mensen die ...
Voorbereiding Reacties: 3 5-10-2011 21:45:23

Emmy
Onze mooiste dag: 13/08/2011
Dag bruidjes to be en reeds gehuwde dames hihi, Allereerst wil ik echt echt gemeend iedereen hier bedanken. Ik was echt verslaafd aan deze site, kon bijna niet zonder haha. je kent elkaar niet, maar toch hebben we dingen gedeeld. Ik heb jullie alle...
Ceremonie Reacties: 7 5-10-2011 21:01:37

Nikki
ervaring met dansfeest en dessertbuffet?
dag bruidjes, wij zouden ongeveer 130 personen hebben in totaal die naar het dansfeest zouden komen en dan ook dessertbuffet krijgen. nu dat onze zaal heeft afgebeld zijn wij op zoek achter een andere zaal, moeilijk te vinden voor 130 personen die w...
Ideeën Reacties: 10 5-10-2011 21:00:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...