Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jel
Hoe kon dit gebeuren?
Pfff vorige week is onze wereld toch wel helemaal ingestort. We kregen plots te horen dat de papa van mijn vriend op zijn werk om het leven is gekomen. Zo onverwacht uit ons leven gerukt, gewoon verschrikkelijk. Ik kan het nog steeds moeilijk vatten ...
Voorbereiding Reacties: 10 5-10-2011 20:57:23

Katrien
Openingsdans
Beste bruidjes Wij geraken er maar niet uit wat onze openingsdans zal worden. Daarom de vraag: wat is jullie openingsdans??? :-) Ik ben benieuwd! :-) Groetjes Katrien
Voorbereiding Reacties: 35 5-10-2011 20:23:23

jill
Ik heb de jurk WOEHOEW
Hoi bruidjes, Ik ben vandaag bij Le chapeau in Bree geweest voor een kleedje te kiezen. Mijn 2 schoonzusjes, mama en de tante van mijn vriend waren erbij. We werden vriendelijk onthaalt door de verkoopsters al kwam de verkoopster in begin niet super...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 5-10-2011 20:22:26

Annemiek
kaartjes gasten bij binnenkomen feestzaal
Nog een vraagje... (die komen zo als de datum aan het naderen is hé :-)) Onze gasten krijgen bij het binnenkomen een kaartje met een naam en foto op van een film.  Dit als aanduiding van de tafel waar ze moeten gaan zitten. Wij gaan onze g...
Voorbereiding Reacties: 3 5-10-2011 20:13:24

Cindy
Eventjes balen! Ervaring huis van de mens?
Hey iedereen. Ik moet even wat frustraties kwijt. Ik had al heel lang een planning gemaakt en hierin had ik voorzien dat we na de burgerlijke plechtigheid direct naar de feestzaal zouden gaan en daar dan in de tuin een ceremonie te doen met de vrijzi...
Ceremonie Reacties: 13 5-10-2011 19:31:38

Sandra
I've got my dress!! Ervaringen Pierre-Yves Aalst en Couture Ann
Hallo allemaal, Met heel veel trots en nog wat ontroering...kan ik jullie meedelen dat na het bezoek aan 2 winkels en het passen van ongeveer 15 kleedjes, ik mijn ultieme kleedje heb gevonden!! Het is eigenlijk iets waarvan ik had gezegd dat ik het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 5-10-2011 17:11:42

Annemiek
volgorde binnenkomst gemeentehuis & kerk
Zou er iemand mij de volgorde kunnen bezorgen van het binnenkomen van de suite op het gemeentehuis en aan de kerk?  En wie loopt er dan rechts/links?  Wij hebben geen ceremoniemeester die dag maar willen hiervoor toch een beetje een volgord...
Ceremonie Reacties: 3 5-10-2011 16:54:40

Sara
De foto's van onze mooiste dag... 20 augustus 2011...
Na lang wachten zijn onze foto's er eindelijk. We hebben een selectie gemaakt van een 100-tal foto's.  Ons verslag konden jullie al eerder lezen op het forum. Voor de nieuwsgierigen onder jullie hieronder de links naar de foto's. http://www.fa...
Voorbereiding Reacties: 11 5-10-2011 16:36:39

Lindsy
Wanneer + waarover eerste gesprek met priester?
Hoi iedereen, Met nog een dikke 230 dagen of 7,5 maand op de teller vraag ik me af wanneer ik de priester best contacteer voor een eerste gesprek. Datum en uur liggen al vast, dus het zou meer over de inhoud van de viering gaan. Ons misboekje z...
Religie Reacties: 6 5-10-2011 15:06:52

Silke
Bruidsjurk Sophia Tolli in België???
Beste medebruidjes, Zoals velen onder ons waarschijnlijk, koop ik, naast dit forum, ook af en toe 'trouwboeken' zoals de bruid, Loving you,... Onlangs kocht ik ook "Trouwen". Dit blijkt een Nederlands tijdschrift te zijn, maar ik ben natuurlijk als ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-10-2011 14:39:57

Sarah
Schoenen van Linea Raffaelli
Hierbij verkoop ik mijn schoenen die ik op ons huwelijk aan had. Het zijn schoenen Linea Raffaelli, slechts 1 maal gedragen Maat: 40,5 Kleur:Ivory Nieuwprijs: 190 euro Vraagprijs: 80 euro Voor foto's kan je mailen naar sarah.de.schutter1@telenet.be
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-10-2011 12:43:27

Sarah
inspiratie liedjes
Dag bruidjes, Hebben jullie soms inspiratie voor kerstliedjes? We zouden onze tafelnamen elk een andere titel geven van een kerstliedje, zoals Rudolph the rednosed reindeer, Jingle bells... Kennen jullie nog andere? Groetjes Sarah
Voorbereiding Reacties: 4 5-10-2011 12:40:47

Sarah
Te koop: Trouwjurk van Linea Raffaelli
Wij verkopen onze trouwjurk van Linea raffaelli, het is een eenvoudige mooie jurk. Hij moest niet versteld worden dus hij kan nog ingemaakt worden of iets groter gemaakt worden. Voor foto's mailen naar sarah.de.schutter1@telenet.be. M...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-10-2011 12:28:50

Colette
kapper gezicht regio Lokeren
Hallo iedereen, Voor onze trouw op 25.08.2012 zijn we nog op zoek naar een kapper die de haren van de bruid (ik dus) en mijn 2 zussen (suite) in toom kan houden.  Dit zou regio Lokeren te doen zijn.  Indien deze persoon of personen ook ma...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 5-10-2011 11:54:06

Alessia
Bedankjes... wat geven jullie?
Zo nieuwschierig als ik ben zou ik graag willen weten wat jullie geven als bedankjes aan de gasten en kinderen... Wij hebben gisteren al heel wat leuks gezien en hebben ons oog laten vallen op die kleine frietzakjes met ijzeren staander! En voor de k...
Ideeën Reacties: 24 5-10-2011 11:53:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...