Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Severine
paspop
hey bruidjes, Voor mijn trouwjurk ben ik nog op zoek naar een paspop, na ons huwelijk wil ik ze namelijk open en bloot in onze dressing laten hangen. Weet er iemand van jullie waar ik zo een paspop zou kunnen vinden? groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 8-10-2011 15:54:42

Rütger
De ceremoniemeester.
Hoi, Wij hebben al ongeveer een half jaartje een ceremoniemeester gevraagd voor ons huwelijk. Nu wist hij ons telefonisch te zeggen dat hij veel tips en suggesties had voor misboekjes , uitnodigingen , cadeau's etc... Gebeurd dit bij alle ceremonie...
Ceremonie Reacties: 1 8-10-2011 13:35:42

Steven
DJ gezocht - feestzaal De Grote Stove te Zuienkerke
Op zaterdag 17/03/2012 trouwen wij. Meeste zaken zijn gelukkig bijna in orde, maar de DJ is nog altijd ons pijnpunt. Reeds verschillende namen doorgekregen van DJ's maar daar is altijd wel iets mee (de ene DJ vindt de ene goed, de andere niet, subje...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 8-10-2011 12:13:18

Annelies
huwelijksreis Andalousië
Hallo, Er heeft mij iemand proberen te contacteren om meer info te vragen over onze huwelijksreis naar Andalousië.  Ik heb blijkbaar iets verkeerd gedaan want ik vind het berichtje (en de afzender) niet meer terug.  Je mag me altijd ma...
Huwelijksreis Reacties: 0 8-10-2011 12:01:14

Claudia
Wat doen met trouwjurk na trouw?
Hey allemaal, Ik ben ondertussen getrouwd en mijn trouwjurk hangt netjes op de paspop. Ik kan me nu wel voorstellen dat die daar geen 50 jaar gaat blijven staan, maar ik wil hem ook niet zomaar in de kast hangen. Hebben jullie ideetjes wat ik er nog...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 8-10-2011 11:31:33

Ann
huifkar
Hallo, Heeft er iemand van jullie al ervaring met een huifkar als trouwvervoer? Mijn lijkt het super, maar wij zijn genoodzaakt verschillende keren (max 6km) een ritje te doen, tussen ouderlijke thuis, onze thuis, gemeentehuis, kerk en feestzaal. Ho...
Ceremonie Reacties: 4 8-10-2011 11:01:05

Nikki
trouwringen groothandelaar heist-op-den-berg?
weet er iemand het adres van de groothandelaar in trouwringen in heist-op-den-berg? blijkbaar hele goedkope trouwringen en ook zeer goed van kwaliteit?
Kledij - Accessoires Reacties: 0 8-10-2011 10:03:26

Nikki
intrede lied marry you?
wij waren aan het denken als we binnenkomen om het liedje marry you van bruno mars te laten afspelen? dan dacht ik nog, mss moet mijn toekomstige al aan altaar staan wanneer dit liedje word afgespeeld als ik binnenkom, is mss wel logiser dan als we ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 8-10-2011 9:59:39

Laurence
Gasten begeleiden naar tafel
Mijn vriend heeft fotografie als hobby, nl urbex (urbain exploring) wat staat voor het fotograferen van vervallen panden. Nu hebben we besloten dit als tafelnamen te gebruiken met bijpassende foto's en op de achterkant kunnen de mensen het tafelnumme...
Ideeën Reacties: 2 8-10-2011 9:50:26

Laurence
Trouwwebsite
Hellow Wij gaan aan onze trouwwebsite beginnen en daarmee vroeg ik mij af wie dit ook heeft gedaan? Wat kan je er zowat op kwijt en kunnen we een kijkje nemen op jullie site? Ook gaan we met een 'fictieve' trouwlijst werken; opdat de personen een id...
Ideeën Reacties: 10 8-10-2011 9:38:24

marijke
feestelijke kledij voor extra grote maten
Hallo iedereen, kan er iemand tips geven voor feestelijke kledij( mag speciaal zijn) voor een huwelijk in extra grote maten. Heb enkele out-fitts van Yulin ( maar dit bestaat niet meer ) en had in feite graag iets gevonden in die stijl. Ik weet echt...
Kledij - Suite Reacties: 3 7-10-2011 21:48:46

Annemarie
Weddingplanner in spe
Beste aanstaande bruidsparen, Ik ben een evenementenplanner in spe, waaronder een weddingplanner. Ik heb net mijn opleiding afgerond en ben opzoek naar enthousiaste mensen die gaan trouwen en mijn hulp kunnen gebruiken bij het organiseren van een dag...
Voorbereiding Reacties: 0 7-10-2011 21:31:30

stephanie
kent iemand zangers voor tijdens de viering?
wij zouden graag live zangers hebben tijdens de viering. wij zijn van de kempen. kent iemand zangers? en de prijzen? bedankt
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 7-10-2011 20:30:15

Lesley
Wanneer op het dansfeest wordt het bruidsboeket weg gegooid en de kousenband weg geschoten?
Hallo iedereen, zoals je al kan merken in de titel vraag ik mij af wanneer je het bruidsboeket weg gooit en de kousenband weg schiet. Heb namelijk nog een heel deel vriendinnen die niet getrouwd zijn en ben niet van plan om mijn boeket te laten drog...
Voorbereiding Reacties: 6 7-10-2011 18:55:41

kelly
de lage polder in duffel
Hallo,  Ik was even benieuwd of er onder jullie ervaringen hadden met de lage polder in duffel?zaal, eten, service,...groetjes kelly
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-10-2011 18:46:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...