Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tina
MiaMonta
Miamonta: De schoonmama en 2 schoonzussen hebben ook hun kleren :D supermooi en hele vriendelijke dame in MiaMonta!!!
Kledij - Suite Reacties: 2 16-10-2011 19:52:07

Titia
Gelukkig zijn !!!
Zoals de titel het noemt ben ik zeer gelukkig! Alles verloopt zeer vlot in onze planning. De zaal, kerk, stadhuis, DJ, ceremoniemeester, fotograaf en DE JURK ;) met schoenen zijn al geregeld. Het is nog een tijdje, maar we gaan nu toch al op het g...
Voorbereiding Reacties: 2 16-10-2011 19:33:13

Maayke
trouw op 2 data: vraagje ivm ringen en genodigden burgerlijke trouw
Hey!! Wij trouwen voor de wet op 16 maart 2012. Het kerkelijk huwelijk en feest is op 8 september 2012. (ik wou 16 maart en mijn vriend 8 september...) 1) Nu vraag ik me af welke datum we in onze trouwringen zouden laten zetten, en wanneer we ze zo...
Voorbereiding Reacties: 12 16-10-2011 18:26:55

Cindy
omgeving Bredene Dorp
Hey medebruidjes en gommetjes, Het is dan nog wel een beetje veraf, maar ben nu al een beetje aan het uitkijken naar een mooie locatie voor een fotoshoot. We zijn van Bredene en zoeken dan ook in onze omgeving een leuke binnenlocatie en buitenlo...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 16-10-2011 15:46:49

Els
bruidskindjes kledij
Onze 3 kindjes zullen onze bruidskindjes zijn, maar waar vinden we kledij voor de 2meisjes ( op dat moment bijna 3 jaar en 4maand) we willen graag dat ze hetzelfde dragen of zelfde stof en kleur maar meestal stopt een model in bab...
Kledij - Suite Reacties: 7 16-10-2011 15:05:25

Nicky
Something blue
Ik ben op zoek naar een blauwe kousenband. Waar zou ik die kunnen vinden?
Voorbereiding Reacties: 4 16-10-2011 12:07:43

Dorien
Dringend visagiste gezocht !
Hey iedereen, Heb ff een nogal dringende vraag. Wij trouwen 13 juli 2012 om 11u en daarom ben ik op zoek naar een visagiste voor s'ochtends rond 9u zodat ik natuurlijk goed op tijd klaar ben om te vertrekken. Nu had ik al een paar keer contact ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 16-10-2011 11:11:26

Dorien
MIA MONTA grote maten?
Hey iedereen!! Mijn moeder heeft me gevraagd al eens een kijkje te gaan nemen voor een bruidsjurk. Nu wou ze naar de opendeurdag van Mia Monta gaan vandaag, maar wou hier eerst nog ff polsen of ze daar ook grote maten hebben? Ik heb namelijk een 48 ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-10-2011 9:57:11

Jill
Trouwjurk : Okido!!!
Heb gisteren een zalige dag gehad me mijn mama! we zijn naar jagré in deurne geweest! superlief personeel, en ik heb ineens mijn droomjurk gevonden!! ik heb al 1001 x naar de fotootjes gekeken die ik en ons mamske heb getrokken!! in april mag ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-10-2011 9:33:13

stephanie
Droomkleedje gevonden bij maya !
Zoals jullie in de titel kunnen leven heb ik mijn trouwkleedje gevonden bij maya in hemiksem. Vorig weekend had zij een modeshow in de feestzaal san marco, daar een heel deel nummerkes opgeschreven die ik wel mooi vond en dan donderdag avond had ik ...
Voorbereiding Reacties: 11 16-10-2011 9:25:22

ilanka
het kleedje gevonden!
Jaja zoals de titel zegt heb ik mijn kleedje gevonden, het is een rembo geworden en nog wel datgene wat ik echt wilde. Ik ben vrijdag samen met mijn mama naar Cermo in Turnhout gegaan en ik heb niets dan lof over hen. We zijn er meer dan 2uur binnen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-10-2011 22:53:01

virginie
Ervaringen Humpie dumpy?
Hallo, Zijn er hier mensen die al bij humpie dumpy besteld hebben en wat vonden julli ervan? Groetjes Virginie
Voorbereiding Reacties: 14 15-10-2011 22:06:17

Léonore
Fijn, de kerk is ingepakt...
Zoals de titel al doet vermoeden...  Onze kerk wordt gerenoveerd en staat daarom in de stellingen, volledig ingepakt in witte doeken. De vrouw die verantwoordelijk is voor de communicatie van de parochie ontkent dat ze hiervan op de hoogte was, ...
Locatie Reacties: 7 15-10-2011 20:07:19

Sarah
jurk gevonden
Dag iedereen, ben net voor de tweede keer gaan kijken bij bruidscouture Elena in Deinze en heb vandaag definitief de jurk gekozen. Vandaag was het erg druk in de winkel (zaterdag), maar de vorige keer zijn mijn mama en ik op een woensdagnamiddag ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-10-2011 17:21:27

Sara
ik heb mijn grote maat trouwjurk gevonden !!
Vandaag voor de 2de keer jurkjes passen, vorige keer niet echt een succes want ik kon nergens in :-( Maatje  54 en een trouwjurk leek op dat moment niet echt praktisch. Na wat rond mailen en rondhoren had ik een lijstje met winkels gevonden waar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-10-2011 16:28:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...