Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Marylise Valeria
Hey, wij trouwen op 19 mei 2012 en moet nog op zoek gaan naar een trouwjurk.  Nu heb ik mijn oog laten vallen op het merk Marylise en meer het jurkje Valeria.  Nu is het zo dat niet iedere winkel die dat merk verkoopt ook net dat kleed binn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 21-10-2011 15:28:54

dominique
GEZOCHT: Hoepelrok 220 cm 2-rings maat S
Ik ben met spoed op zoek naar een Hoepelrok 220 cm 2-rings maat S. Kan iemand mij helpen???
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-10-2011 14:32:20

T & E
Trouwjurk white by Vera Wang
Hallo, Ik ben verliefd geworden op een trouwjurk uit de collectie ""white by Vera Wang",een echte droomjurk maar weet iemand waar ze die verkopen? Het is de betaalbare collectie die Vera Wang in 2011 gemaakt heeft. Alvast bedankt.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-10-2011 13:22:03

Elke
winkels bruidsjurken Brussel
Hallo, Welke winkels zijn er nog zoal in Brussel? Ik heb ondertussen de drie winkels op de Vlaamsesteenweg gedaan (waaronder Au Louvre) alsook Pierre Yves. Welke winkels kan ik nog doen in Brussel? Ik vond op het internet iets van "Dyone Mariag...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-10-2011 13:15:50

lynn
foto uitnodiging
wij zijn opzoek naar een mooie locatie voor een foto te maken voor op de trouwuitnodiging te zetten. Heeft er soms iemand een voorstel?
Uitnodigingen Reacties: 5 21-10-2011 12:53:43

Rebecca
Even mijn vreugde delen: zaal vastgelegd!
Dag allemaal! Ik wil hier toch even mijn vreugde delen want ik kan dit moeilijk allemaal kwijt op mijn werk We hebben sinds gisterenavond onze zaal vastgelegd. De keuze is uiteindelijk gevallen op het Gravenhof in Torhout. Onze datum is hierdoor iet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-10-2011 12:15:06

Katrien
Geldbriefjes verwerken in cadeau: tips?
Hallo hallo, Ik heb eens een vraagje dat niet met mijn trouw te maken heeft, maar hopelijk kan iemand me met het volgende verder helpen. Volgende week hebben we een feestje.  We gaan met een aantal mensen geld geven ipv een cadeau.  Nu kw...
Ideeën Reacties: 10 21-10-2011 11:51:44

Sofie
Ervaringen met praatpaal/babbelbox/digitaal gastenboek/...
Hey, Ik weet dat er al verschillende berichten gepost zijn ivm praatpalen e.d, maar ik zou toch nog eens graag wat reacties horen van mensen die hun DVD al ontvangen hebben. Er is op zich een vrij groot prijsverschil tussen de verschillende aanbied...
Video Reacties: 6 21-10-2011 10:59:59

Kelly
Wij zijn op zoek naar een feestzaal
Weet er iemand feestzalen, vrij van traiteur, in de regio van het waasland groetjes Kelly
Locatie Reacties: 8 21-10-2011 10:51:00

Eline
Trouw buiten - geluid
Hallo, Onze ceremonie zal buiten plaats vinden, als het weer meewerkt, met ongeveer een 70-tal gasten. Ik vraag me af hoe we het zullen aanpakken wat betreft het geluid. Zouden we een microfoon nodig hebben, en een versterker? Of zou het ook allemaa...
Ceremonie Reacties: 6 21-10-2011 10:43:20

Ulrike
DJ gezocht! referenties DSO-music?
Beste mede-bruidjes, Op 28 april 2012 is het onze grote dag.  6maanden voor het huwelijk hebben we dus nog altijd geen DJ... Kunnen jullie mij iemand aanraden? Voor onze huwelijksviering hebben wij DSO-music met het duo allegro en hij doet ook D...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 21-10-2011 9:49:40

Nathalie
Mijn kleed is een feit !!!
Ging gisteren even kijken naar een kleed, eerste winkel die ik bezocht, en heb direct mijn goesting gevonden ! Een grijze rok en een witte bustier erop. Dit versierd met een grijze bloem. En bovenal zeer prijselijk !!! mijn dag kan niet meer stuk ;-...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 21-10-2011 8:52:08

sofie
aantal gasten
hoi, ik zit aan 142 genodigden voor het avondfeest. Enig idee hoeveel procent er gemiddeld niet kan komen naar een trouwfeest? Ideaal zou zijn 120, maar dat zou betekenen dat er 22 mensen afbellen. Is dit reëel? Ik hoop dat jullie ervaringen m...
Uitnodigingen Reacties: 17 21-10-2011 8:07:37

Tania
Het is zover
We zijn er eindelijk ! op de teler geen dagen meer maar uren. kussen en bedankt aan iedereen die me hier inspireerde xxx Tania
Voorbereiding Reacties: 9 21-10-2011 7:16:11

Marijke
Beetje stress
Met nog 196 dagen op de teller, begint de stress nu toch een beetje te komen...we hebben onlangs ook een huis gekocht en de combinatie van de twee bezorgt me toch wat zenuwen! We verhuizen eind januari, dus das nog ongeveer 2 maanden v...
Voorbereiding Reacties: 9 21-10-2011 2:04:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...