Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Shirley
volgwagens
Wij hebben een oldtimer VW Kever voor ons gevonden maar nu zijn we nog op zoek naar de volgwagens. Mijn ouders willen iets klassieks maar ik wil geen groot budget uitgeven. Wat hebben jullie als volgwagens? groetjes
Ceremonie Reacties: 6 26-10-2011 13:21:56

anja
dringend hulp gevraagd voor uitnodiging
hallo bruidjes, ik zit met een probleem voor de tekst samenstelling voor mijn uitnodiging. ik vinds niks geschikt. kan iemand me helpen. mijn zoontje zou het moeten voorstellen en ik vind rijmachtig heel mooi dank op voorhand anja
Uitnodigingen Reacties: 5 26-10-2011 13:19:33

Elsie
Bruidjes mei - wat al geregeld
Met nog 190 dagen op de teller, kunnen jullie aangeven of ik op schema zit, en waar de prioriteiten liggen? Hierbij een overzichtje wat al geregeld is en nog moet geregeld worden. -feestzaal: check -DJ: check -dag en uur gemeentenhuis: check -vervoe...
Voorbereiding Reacties: 12 26-10-2011 12:37:16

larissa
foto locatie binnen en buiten in limburg
lieve bruidjes, ik ben gistere voor de eerste keer gaan kijken voor een kleed en het was dadelijk prijs ik heb mijn droomjurk cinderella gevonden echt superdagje!!! nu is het volgende ding op mijn lijst een locatie zoeken om foto's te nemen....we t...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 26-10-2011 12:15:35

Alessia
accessoires bruid!
Heyla, zondag ga ik eindelijk voor de eerst keer kleedjes passen maar ik zit met een klein probleempje nl. het budget! Ik had een 2000 euro gerekend voor alles (bruidsjurk, schoenen, lingerie, juwelen). Nu weet ik niet goed hoeveel die accessoires zu...
Kledij - Accessoires Reacties: 21 26-10-2011 11:41:25

Merel
Panty of niet?
Hoi, Ik heb een trouwkleed dat tot net op/onder de knie komt. De schoenen die ik gekocht heb, zitten perfect met blote voeten, maar met panty's glijden ze. Ik heb al hielklevers en zo'n gelzool geprobeerd, maar dat helpt niet. Volgens mijn ma, scho...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 26-10-2011 11:39:29

Sandra
Uitnodiging - eerste brainstorm was top!
Hallo allemaal, Even een vreugdekreetje...daarnet even een 'digitaal' overlegje gehad met de ontwerper van onze uitnodiging (de beste vriend van mijn verloofde die ook graficus is). Helemaal geweldig...zonder een eerste 'voorbeeld' te geven van kleu...
Uitnodigingen Reacties: 3 26-10-2011 11:21:06

Carrie
Amici ringen?
Hallo, Nog een vraagje. Wij zouden kiezen voor de Amici-ringen. Weten jullie of er meerdere modellen zijn dan die dat op de website staan? vb andere/oudere collecties? Of kan je ze zelf een beetje laten aanpassen? vb extra steentje, gepolijst, ... ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 26-10-2011 11:20:22

Sarah
trouwen op 2 dagen
goeiemiddag mede bruidjes :) Ik had een vraagje want wij twijfelen er aan om op 2 dagen te trouwen , 1 st voor het gemeentehuis dan voor de kerk .hebben jullie dit ook gedaan ? is dit niet veel relaxer ? En hoeveel tijd zat er bij jullie tussen? en...
Ceremonie Reacties: 12 26-10-2011 11:17:44

Carrie
Wanneer volgende "solden" of uitverkoop oude collecties?
Hallo, Blijkbaar komen er meestal 2 collecties per jaar uit. Eentje zomercollectie en eentje wintercollectie. Op veel sites van winkels heb ik gezien dat er net een periode van uitverkopen achter de rug is. Heeft iemand een idee van wanneer de volg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-10-2011 10:54:04

Melissa
Maggie Sottero-accessoires
Dag iedereen, ik heb net de "reese"-jurk gekocht van Maggie Sottero. Weer er iemand waar ik de maggie sottero-accessoires kan vinden? Alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 26-10-2011 10:25:05

Ils
Tip: misboekje zelf printen!
Ik heb net ons misboekje geprint - zooo trots dat het klaar is! - en heb op volgende site een heel praktische manier gevonden om dit eenvoudig te printen. Na dubbelzijdig printen gewoon op elkaar leggen, plooien en KLAAR! www.websonic.nl/pctips/offi...
Voorbereiding Reacties: 3 25-10-2011 21:40:03

Els
Feestzaal Den Hof - Zelzate
Hallo, Iemand van jullie recente ervaring met Feestzaal Den Hof in Zelzate? wij zouden receptie geven voor 200 tal personen (kunnen hiervoor kleine zaal + overdekt terras gebruiken) en een diner + dansfeest voor een 70tal personen (hiervoor kunnen w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 25-10-2011 21:32:46

Evi
betalen om trouwjurken te passen?
Hallo allemaal, met nog een jaartje te gaan, zou ik stilletjes aan een jurk willen gaan kiezen.  ik heb nog echt geen idee wat of hoe, dus ik kan mij indenken dat ik misschien naar verschillende winkels zou moeten gaan. Nu heb ik gehoord dat me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 25-10-2011 21:29:08

Carmen
Familie-ruzies :-(
Mijn 'schoon'vader komt niet naar ons feest omdat er ruzie is tussen hem en zijn zoon (niet mijn ventje). Ze hebben elkaar 8 jaar niet gezien. Er is ook ruzie tussen hem en mijn 'schoon'moeder.  Zelfs 1 avond kunnen sommigen niet opbrengen voor ...
Voorbereiding Reacties: 12 25-10-2011 21:22:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...