Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

caroline
Jaja, DE jurk is besteld:)!
Ey bruidjes! Even een kort verslagje van mijn trouwjurkenjacht vandaag:). De ochtend begon met als eerste winkel Jagre op het programma. Onthaal was vriendelijk. Vond het wel een beetje onwennig dat ik zelf de jurken eruit moest kiezen. Veel jurken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 29-10-2011 17:30:45

Els
Muziek viering
Hallo, Voor onze viering zijn wij nog op zoek naar muziek , tijdens de viering in de kerk word ook onze jongste dochter gedoopt binnenkomen in kerk na de bijbellezing onderteken trouwregister onderteken doopregister buitengaan kerk  all...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 29-10-2011 16:02:43

Lilabluestar
Opsteekkapsel en lange oorbellen?
Dag bruidjes allemaal, ik vond op de site van Nordstrom een armband en oorbellen die echt perfect bij mijn haarjuweel gaan. Nu zijn de oorbellen 8,3cm lang. Ik hou wel van lange oorbellen en ben van plan geen ketting te dragen, maar ik vraag me af of...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 29-10-2011 15:18:18

tamara
fotograaf west vlaanderen
wij zijn op zoek naar een fotograaf die voor een budgetvriendelijke prijs ons huwelijk kan fotograferen, van opmaak, foto's op locatie, familiefoto's, tot de openingsdans. max 700 euro geef maar jullie, zowel positieve als negatieve ervaringen
Fotografie Reacties: 15 29-10-2011 14:39:58

sofie
locatie voor plechtigheid gezocht
hoi hoi wij zijn nog op zoek naar een leuke romantiche loctie voor onze vrijzinnige plechtigheid in de buurt van olen, herentals, westerlo,... iemand ideetjes???
Locaties - Viering Reacties: 11 29-10-2011 13:13:33

Kristl
Kleertjes voor bruidsmeisjes gezocht!
Hallo iedereen, Ik heb 2 bruidsmeisjes en ik ben aan de zoektocht begonnen voor hun kleren. De meisjes zelf zijn 10 en 12. Weet er iemand winkels waar ik eens kan gaan rondkijken? Alvast Bedankt!!
Kledij - Suite Reacties: 4 29-10-2011 12:50:06

Tina
Ringen gekozen!!
Net terug van bij Fede Di Oro! Ons ringen gaan kiezen, op 3 kwartiertjes gekozen en besteld... Ze zijn SUPERKNAP! Meteen ons gedacht gevonden! :-) We wisten meteen: die moeten het zijn!!!! Joepieeee
Voorbereiding Reacties: 4 29-10-2011 12:49:31

Nicky
Ontwerp uitnodigingen: check!
Het ontwerp voor onze uitnodigingen is klaar! Op het Internet ging op zoek naar een student grafisch ontwerp en ik heb een hele goeie gevonden :-) Zij heeft gratis en voor niets mijn uitnodigingen ontwerpen. Nu heb ik iets uniek en goedkoop! Leuk! Ee...
Uitnodigingen Reacties: 9 29-10-2011 12:25:35

Elke
Muziek voor je trouwdag: waar, wat en wie??
Hallo, Al is het nog eventjes voordat we trouwen, toch ben ik al aan het nadenken over details zoals de muziek door de dag. Maar ik weet niet juist voor welke momenten dat er muziek gekozen wordt. Dus misschien kunnen jullie me hierbij helpen? Natu...
Muziek - Live Reacties: 4 29-10-2011 9:55:33

Sara
lunch en de auto( 's)
wat doen jullie met de bruidswagen wanneer jullie gaan lunchen? Vermits wij trouwen in het centrum van antwerpen en we nog niet juist weten wat te doen met de lunch ( feestzaal of apart restaurant) vroeg ik mij af wat jullie met de bruidswagen/bus d...
Voorbereiding Reacties: 1 29-10-2011 7:03:39

Sophie
De jurk!!!
Vandaag mocht ik eindelijk gaan passen! Ik was zo zenuwachtig, dat ik de laatste nachten slecht sliep. De rit naar Koonings in Nederland, was zenuwslopend, het duurde dan ook 1u15min voor we er waren. Maar het was het waard! Aangekomen, zé...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 28-10-2011 19:20:32

Kim
Kleedje gevonden!
Gisteren mijn droomkleedje gevonden in Le Chapeau in Antwerpen. Heel vriendelijke verkoopsters en veel keuze. Moest mijn top 5 hangen en het eerste kleedje was het juiste. Al de rest was niet meer zo mooi. Heb er in totaal dan ook maar 4 of 5 aangeha...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-10-2011 19:13:10

pauline
gezocht: LIVE muziek tijdens de ceremonie regio west vlaanderen
hallooo iedereen, wij trouwen 30/06/2012 regio w-vl graag hadden wij live muziek had of orkestje tijdens de viering ((voor een goeie, aangename prijs!!)) Iemand suggesties??altijd welkom THX
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 28-10-2011 18:13:43

pauline
gezocht: live muziek voor tijdens de ceremonie!! regio West vlaanderen
hallooo, wij trouwen 30/06/2012 en zijn op zoek naar live muziek (aan betaalbare prijs) voor de viering. DUS...als er iemand suggesties heeft laat maar komen. Dank u!!
Muziek - Live Reacties: 6 28-10-2011 18:10:34

karen
Paraplus?
Hallo! Heeft iemand nog witte paraplus liggen die ze niet meer nodig hebben? Ik denk er aan om een 10tal aan te schaffen. Groetjes, Karen
Kledij - Accessoires Reacties: 4 28-10-2011 18:02:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...