Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leentje
(amateur) fotograaf gezocht...
hey bruidjes... als ik de meeste fotografen zo eens bekijk, zijn deze écht wel duur om een volledige dag in te "huren"... ik heb reeds een paar amateurfotografen gecontacteerd, en deze rekenen ongeveer €500 voor een volledige dag. dat i...
Fotografie Reacties: 18 2-11-2011 9:38:11

patricia
ijskar/cava sint truiden
hey, Ik ben aan het denken om na het gemeentehuis een ijsje te trakteren, of cava ofzo. heeft iemand enig idee waar ik dit betaalbaar kan vinden? en wat hebben jullie zoal betaald? groetjes
Ceremonie Reacties: 3 2-11-2011 0:03:00

patricia
checklist
hey allemaal! Ik wilde vragen of iemand misschien een persoonlijke checklist heeft. Ik ben er zelf aan aan begonnen maar vrees dat er heel wat vergeten ben... en die lijsten van op intenet zijn toch anders dan dat je ze zelf maakt denk ik... alvas...
Voorbereiding Reacties: 5 1-11-2011 23:16:50

sven
voorbereidingen
hey aan alle toekomstige bruidsparen, ik heb men kleed gevonden eentje van linea rafaelli alle noodzakelijke dingen liggen vast, dus nu kunnen we gerust zijn tot op onze grote dag in augustus. grtjs vanessa
Voorbereiding Reacties: 4 1-11-2011 22:25:02

Vanessa
Ervaringen Zuid-West te Lier
Graag had ik geweten of er hier iemand ervaring heeft met een huwelijksfeest in Zuid-West te Lier? We denken dat we ons trouwfeest daar namelijk gaan houden, maar ik ben toch wel benieuwd naar ervaringen.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 1-11-2011 21:24:05

josé
ceremoniewagens Snoeck
Hey dag allemaal. Wij zijn bij ceremonie Snoeck(in Gavere) lags geweest, moet zeggen die mensen hebben prachtige wagens!! Enkel hadden wij het gevoel dat zij nogal stuntellig over kwamen, kan er ons iemand zijn ervaringen met ons delen?? ...
Ceremonie Reacties: 0 1-11-2011 19:35:23

benita
Bijna op trouwjurken jacht ;-)
JAJA, Maandag is het zo ver dan ga ik eindelijk gaan kijken achter een bruidskleedje, ik kijk er al naar uit!!! Ik kon echt niet langer wachten om te gaan passen maandag ga ik eerst naar Pierre Yves (Aalst) en dan naar Linea Linn (Lochristi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 1-11-2011 19:04:01

Sara
bruidskindjes
ik ben vandaag gaan wandelen in de offerandestraat in antwerpen om te kijken naar de jurkjes voor bruidsmeisjes. Ze hebben er een paar leuke die ik al gezien heb. Voor de jongetjes vond ik echt heeel veel leuke pakjes. Grappig dat er voor jongens mee...
Kledij - Suite Reacties: 11 1-11-2011 18:12:59

Delphine
3 feestzalen blijven over, maar welkeen is de beste?
Hoi iedereen! Dit is mijn 1e berichtje op deze leuke interessante site! Ik ben nu een grote maand verloofd en de voorbije maand hebben we volop zalen gaan bezoeken. Uiteindelijk van ons lang lijstje schieten er nu nog 3 over. - 't Eikenhof in Zweveze...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 1-11-2011 17:41:01

sally
trouwjurk van ian stuart gevonden bij moderna
Joepie, heb mijn trouwjurk gevonden van ian stuart bij moderna te schepdaal heb er 6 van ian stuart gepast en 3 van pronovias en kwam altijd terug op mijn eerste keus. Moderna is echt een aanrader, vriendelijk, correct, profesioneel, leven echt mee ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 1-11-2011 17:27:34

Lies
De onmogelijke bruidsjurk (deel 2)
Lieve mede-trouwers,... Dit moet me nu toch even van het hart, ongeveer 3 maanden geleden had ik een bericht geplaatst dat ik het hele bruidsjurkengedoe even niet meer zag zitten en mijn toevlucht ging zoeken in het zelf laten maken van een bordeau...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-11-2011 17:26:46

liselotte
Yolan Chris
Goeiemiddag :) Weet er iemand de prijsklassen van de jurken van Yolan Chris. Speciale jurken maar zijn volgens mij nogal prijzig aan de site te zien? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-11-2011 15:59:59

Nicky
Hoe website online krijgen?
Onze website is klaar om gelanceerd te worden. Maar.. hoe krijgen we onze website, gemaakt met Dreamweaver, in hemelsnaam online? Iemand die er wat van kent?
Voorbereiding Reacties: 6 1-11-2011 13:37:37

Stefanie
De dagindeling
Hoi mede-bruidjes, hier ben ik weer :-) In december hebben mijn aanstaande en ik een afspraak bij de fotograaf. Zij hadden op voorhand al laten weten dat ze dan graag een overzicht van de dagindeling zien. Hoe plannen jullie de volledige dag? (op wel...
Voorbereiding Reacties: 7 1-11-2011 13:21:41

Sarah
Kapper?
Hallo allemaal, In een eerder berichtje was ik op zoek naar een visagist voor onze grote dag. Die heb ik ondertussen gevonden in Graciella van Attrattiva. Ik ben zelfs al eens bij haar op bezoek geweest voor de make-up voor de trouw van een vriendin...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 1-11-2011 13:18:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...