Nu Online
Momenteel zijn er 1 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lies
Traiteur Vandersmissen
Beste bruidjes-to-be en andere feestbeesten, Heeft iemand ervaring met feestservice Vandersmissen uit Hoogstraten? Wij organiseren ons feest in Le Cirq in Hoogstraten en waren zeker onder de indruk van de presentatie die we gisteren bij Vander...
Locatie Reacties: 5 9-11-2011 18:45:53

stefanie
bloemstuk altaar (regio west-vlaanderen)
Hallo, voor de versiering van de kerk had ik gedacht aan balonnen, lintjes en dan een bloemstuk op het altaar. Balonnen en lintjes heb ik al, dus vandaag ben ik even naar een bloemist in de buurt geweest. Die vertelde mij dat een bloemstuk vlug 150 ...
Bruidsboeket Reacties: 5 9-11-2011 18:40:03

Bianca
Ervaringen visagie Alexandra Deletic of Nadia Mazzaccaro?
Dag bruidjes De titel zegt het al. Wie van jullie heeft ervaring met Alexandra Deletic of Nadia Mazzaccaro? En hebben jullie eventueel een foto? In tegenstelling tot vele andere bruidjes, wil ik geen naturel make up maar mag het best glamoreus zijn. ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 9-11-2011 13:58:06

Nathalie
feestzaal "De Waterhoek" in Geetbets
Dag allemaal, Ik ben Nathalie en ga ik juni 2013 trouwen.  Mijn partner en ik zijn op zoek naar een leuke feestzaal (het feest gaat sowieso niet al te groot worden). Heeft er iemand ervaring met de zaal "De Waterhoek" in Geetbets? groetjes, Nath...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-11-2011 13:49:34

Effie
Iemand ervaring met de ceremonie buiten?
Hoi iedereen, Wij houden een vrijzinnige ceremonie en nu had ik in mn hoofd gehaald om die buiten te houden (mits ons Belgisch weertje het droog en aangenaam kan houden) Onze feestzaal heeft wel een binnenplein, maar ze hebben zo'n 100m verder een m...
Locaties - Viering Reacties: 11 9-11-2011 11:57:23

an
Planning van de dag
Hallo, Ik vraag me af hoe laat we best voor de wet en hoe laat voor de kerk trouwen.  De wet ligt voorlopig vast om 13 u, de kerk nog niet.  Het uur van de wet kan ik nog veranderen. Maar ik heb hier eigenlijk geen idee van.  Heeft ...
Voorbereiding Reacties: 9 9-11-2011 9:44:12

an
Planning van de dag
Hallo, Ik vraag me af hoe laat we best voor de wet en hoe laat voor de kerk trouwen.  De wet ligt voorlopig vast om 13 u, de kerk nog niet.  Het uur van de wet kan ik nog veranderen. Maar ik heb hier eigenlijk geen idee van.  Heeft ...
Voorbereiding Reacties: 2 9-11-2011 9:44:10

sofie
Dj 't Gravenhof Torhout
Al redelijk ver in de voorbereidingen voor ons feest in 't Gravenhof in Torhout. Nu moet er ook nog wel een dj gekozen worden. Van de feestzaal hebben we er enkele op papier gekregen. Heeft er iemand die hier getrouwd is ervaring met 1 van de huisdj'...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 9-11-2011 9:28:09

Ellen
leuk tekstje suite
Hey allemaal, Wij zijn opzoek naar een leuk tekstje om de mensen van de suite een volledige dag uit tenodigingen, ze weten dit wel al allemaal, maar we wilden toch nog iets leuk tss de uitnodigingen steken, iemand een idee?? Ze worden ook eerst uitg...
Uitnodigingen Reacties: 3 9-11-2011 7:47:01

Mieke
Budgetvrees.....
Wij gaan trouwen!! Hoera! wij zijn reeds zes jaar samen, wonen 2 jaar samen en ik dacht dat hij het nooit zou vragen...... je kan dus wel raden hoe blij ik ben. Het plannen van ons huwelijk is gestart.... We kochten vorig jaar ook een huis dat we nu ...
Ideeën Reacties: 17 8-11-2011 21:44:53

tamara
enkele ervaringen gevraagd met fotografen
na enkele mails rond te sturen zie ik het al helemaal niet meer zitten om een geschikte fotograaf te vinden, die wat meevalt van prijs jullie kunnen me mss helpen door jullie ervaringen te vertellen -filip mestdagh uit tielt -luconfoto -chris vilez...
Fotografie Reacties: 10 8-11-2011 21:42:06

Sarah
kapsel :s
Dag bruidjes, Welk kapsel zouden jullie kiezen bij een bustierkleedje met een stola? Ik heb vrijdag mijn proefkapsel gehad, maar het was niet echt wat ik gedacht had. Ik wou het laag opsteken omdat mijn kapster zei dat halfopgestoken haar geen volle...
Verzorging - Kapsel Reacties: 17 8-11-2011 20:55:05

Tamara
tekst uitnodiging
Hallo allemaal,  Met nog 185 dagen op onze teller beginnen we aan de uitnodigingen te denken. Jammer genoeg zijn we niet zo'n goede bedenkers van een mooie, maar toch leuke of grappige tekst om op onze uitnodiging te zetten . Zijn er onde...
Uitnodigingen Reacties: 17 8-11-2011 20:42:02

Elke
Tafelthema Kleur
Hallo, Ik was een beetje aan het brainstormen in verband met een mogelijk tafelthema. En aangezien onze feestzaal de mogelijkheid heeft om het licht van kleur aan te passen, dacht ik om met kleur te werken. Graag had ik elke tafel een specifieke kle...
Voorbereiding Reacties: 5 8-11-2011 20:29:36

Kim
Live-muziek op feest?
Hoi Wij zouden op ons feest eens iets anders willen doen ipv beroep te doen op een DJ. Wij dachten aan zo'n live-band die tussen het publiek komt staan en die alle genres brengt. Iemand suggesties? Wij hebben zelf al Trio BLUF aan het werk gezien en...
Muziek - Live Reacties: 13 8-11-2011 20:13:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...