Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ariane
Verslag zaal/fotograaf/DJ...
Hey iedereen, Ons trouwfeest ligt ondertussen een dikke maand achter ons en het was fantastisch! Het was geweldig weer (28 graden op 01 oktober!) en alles is helemaal verlopen zoals we het gehoopt hadden, het was gewoonweg een onvergetelijke dag!...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 12-11-2011 16:45:19

Astrid
Trouwkleed merk Demetrios maat 36/38 te koop!
Dag bruidjes, Zelf ben ik getrouwd op 28 mei 2011 en het was een fantastische dag! Mijn trouwkleed heb ik nu niet meer nodig en bij deze verkoop ik hem dus. Heb hem gekocht in Pierre-Yves aan €1300. Ik verkoop hem aan €450. Is naar de d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 12-11-2011 14:50:17

jamie
de bedankjes..
Hejj allemaal.. Gisteren zijn we onze bedankjes gaan bestellen.. nu vragen we ons af geven jullie 1 bedankje per koppel of eentje per persoon? en als jullie dit per koppel geven, hoe doen jullie dit dan vb ze in een mandje leggen bij het gastenboek...
Voorbereiding Reacties: 4 12-11-2011 13:25:19

stefanie
Eerst bridezilla-moment
Hoi bruidjes in spe! Ik ben donderdag mijn trouwkleed definitief gaan bestellen. Ik was vorige week al geweest, maar toen hadden ze twee kleedjes die ik wou passen nog niet. Mijn papa ging normaal meegaan, maar door omstandigheden kon hij niet...&nbs...
Voorbereiding Reacties: 2 12-11-2011 12:54:56

Sara
bruidskindjes hebben toegezegd deel 1
ik wou toch even gelukkig nieuws melden. Wij hadden gisteren familiefeest en na lang uitstellen heb ik dan toch mijn tante gevraagd of haar kindjes onze bruidskindjes zouden worden. Na wat twijfelen zag ze het toch zitten, ze twijfelde omdat vooral d...
Voorbereiding Reacties: 2 12-11-2011 11:15:13

Tamara
Wat doen jullie met jullie kindjes op dé dag?
Hoi bruidjes, Zijn er nog bruidjes met jonge kindjes? Ik heb een zoontje van twee (dan bijna drie) en wil hem zoveel mogelijk betrekken natuurlijk. Een babysit regelen? Zo ja, voor heel de dag of? Of aan iemand van familie vragen? Aan de feestzaal i...
Voorbereiding Reacties: 13 12-11-2011 7:44:52

Caroline
Nog exact 6 maand.
Hier is het al aftellen. vandaag zijn we vier jaar samen en nu is het nog exact 6 maand vooraleer we in het huwelijksbootje stappen.
Voorbereiding Reacties: 8 12-11-2011 7:42:22

Jana
ik wil mijn jurk elke dag dragen!!!!
hey bruidjes en bruidegommen; Hoe meer de teller zakt, hoe meer ik snak om mijn jurk aan te doen! ik word er zot van! elke dag sta ik op en wil ik die aandoen, maar ze ligt hier nog niet . nog wachten tot in april voor tweede pas en dan meenemen. ma...
Voorbereiding Reacties: 3 11-11-2011 22:00:56

Kim
Uitnodigingen: hoe vragen te bevestigen?
Hey iedereen Mijn vriend ontwerpt zelf onze uitnodigingen en het ziet er voorlopig al super uit! Nu zitten we wel een beetje vast rond het bevestigen. We geven een alternatieve viering in de achtertuin van mijn ouders waardoor we ook moeten weten w...
Uitnodigingen Reacties: 7 11-11-2011 21:55:13

Katrien
Tafelaanduidingen vlindertjes
Beste bruidjes en bruidegommen Hebben jullie een leuk idee om de mensen naar de juiste tafel te begeleiden? Ons thema is met vlindertjes... Ons kleurenthema is lime groen en wit. We willen elke tafel de naam geven van een mooie vlinder (geen mot ofz...
Voorbereiding Reacties: 2 11-11-2011 21:45:43

Vanessa
openingsdans..en dan?
Misschien een hele stomme vraag, maar na de openingsdans (we doen een slow), gaat de bruid dan met de vader dansen en de bruidegom met zijn moeder? Tegelijkertijd (heeft onze voorkeur)? Of moet dat perse apart? En is dat dan ook slow? We zijn niet e...
Openingsdans Reacties: 5 11-11-2011 21:35:31

Sigrid
dilemma
Hallo, zoals de titel het zegt zit ik met een dilemma. Meer bepaald over wat doe ik met mijn trouwkleed na de trouw.... - verkopen: vind ik zonden, dan is het weg - in kleerkast hangen: zonde dan zie je het niet en heb je er niets meer aan, +  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 11-11-2011 21:27:55

Melissa
Trouwjurk te koop
Hoi, De trouwdag was perfect en we hebben genoten van de eerste minuut tot de laatste minuut!! HEerlijk!!! Mijn trouwkleed was perfect en ik super tevreden! Maar nu hangt het maar en ik zou liever iemand anders er plezier mee doen! Dus ja ik verk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-11-2011 21:19:12

eline
Kleur: fuchsia
Hallo bruidjes, wij zouden graag met het kleur fuchsia werken.. Hebben jullie leuke details of ideetjes voor het inrichten vd zaal ofz? Groetjes!
Ideeën Reacties: 6 11-11-2011 19:57:23

Vanessa
versiering feestzaal
heeft iemand nog leuke ideeen voor het versieren van een feestzaal? Ervaring met helium ballonnen aan het plafond? Hoe lang blijven die hangen?? En andere versieringen?
Ideeën Reacties: 7 11-11-2011 19:34:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...