Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kirsten
bedankJE thema film
Hallo allemaal, ons thema voor de trouw zal 'film' zijn. Wij gaan sowieso na de trouw naar iedereen een foto sturen, maar wij zouden toch graag de avond zelf nog een klein bedankje geven in het thema 'film'. Eerst hadden we gedacht van kleine zakjes...
Ideeën Reacties: 4 20-11-2011 22:35:37

eline
Kandelaars
Hallo bruidjes.. Kunnen jullie mij even helpen? Ik ben reeds opzoek naar 5-armige kandelaars voor op de tafels tijdens het feest.. Ik heb al overal gezocht.. Maar niets gevonden. Ik kan ze eventueel huren maar dit is 20€ per kandelaar. Als je op el...
Ideeën Reacties: 5 20-11-2011 22:28:25

Griet
Etsy.com
Dag bruidjes, Misschien een rara 'post'. Maar ik zie op Etsy.com zovéél leuke 'bruids' dingetjes staan, maar ik zie alles alleen maar in dollars, weet iemand of je dat in euro's kan zetten? En heeft er al iemand besteld via die site? Wat w...
Ideeën Reacties: 2 20-11-2011 22:25:58

pfqsdf
Bart Claes vraagt bescherming schuldeisers
De roddels over een nakend faillissement eerder dit jaar hebben de NV Bart Claes geen deugd gedaan. “De geruchtenmolen is inmiddels wel gestopt, maar de hele affaire heeft ons duidelijk schade toegebracht,” stelt Bart Claes. “En ond...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-11-2011 22:21:40

benita
Zanger(es) gezocht voor huwelijksmis oost-vlaanderen
Hoi iedereen! We zijn op zoek naar muziekanten voor tijdens onze ceremonie (kerk).Het liefst een duo, iemand die zingt en iemand die gitaar of piano begeleid.Wij trouwen in Lochristi (naast Lokeren/ Gent). Hoeveel betalen jullie voor deze mensen...
Muziek - Live Reacties: 14 20-11-2011 21:35:14

eline
Even jullie mening...
Wij trouwen 25/08/2012 mijn vraag is nu, ik zou graag ng wat willen vermageren... Wann doe je het best.. Ook voor je trouwkleed... Ik zou n januari gaan voor de eerste pas... Wat denken jullie? Thx!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 20-11-2011 20:58:50

Elke
Eindelijk beslist!
Ik wou even meedelen dat ik vandaag eindelijk mijn favoriete bruidsjurk heb gekocht! Een tijdje geleden heb ik hier een bericht geplaatst om jullie hulp te vragen in mijn beslissing. Uiteindelijk ben ik voor het kleed gegaan dat de meesten ook wel he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-11-2011 20:32:47

Sarah
Mooie originele boeketjes gespot!
's Zondags gaat het ventje sjotten en heeft het vrouwtje alle tijd om te surfen... En zo heb ik vandaag twee hele mooie bruidsboeketjes ontdekt! Ben zelf helemaal verliefd op het vilten boeket en ga het straks bestellen, denk ik! http://www.etsy.co...
Bruidsboeket Reacties: 11 20-11-2011 20:29:40

Lauren
Waar betaalbare trouwjurken te vinden?
Ik heb binnen enkele weken mijn eerste afspraak bij een bruidswinkel maar ik weet eigenlijk totaal niet welke prijsklasse ik daar ga moeten verwachten. Nu is het natuurlijk sowieso fijn om al eens in zo'n kleed te staan maar het zou natuurlijk fijner...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 20-11-2011 20:17:13

Killah
te duur
Dit weekend met mijn mama naar een opendeurdag geweest van een winkel in bruidsmode. We zouden gewoon eens gaan kijken, meer een uitstapje dan een zoektocht naar een kleedje. Het was voor mij de eerste maal dat ik van zo dichtbij een trouwkleed zag...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 20-11-2011 20:06:55

sofie
even jullie mening gevraagd...
Dag bruidjes, Ik wou ff jullie hulplijn inschakelen. Ik ben verliefd geworden op enkele jurken van Maggie Sottero. Enige probleem is dat vele van de verkooppunten slechts een beperkt aantal van die jurken verkopen. Ik ben langs geweest in La Sposa e...
Kledij - Suite Reacties: 13 20-11-2011 19:52:30

Lauren
Samenstelling mis zonder eucharistieviering
Wij zouden graag de communie weglaten uit onze mis. Welke onderdelen moeten er verplicht voorkomen in de mis? Voorlopig heb ik in mijn boekje: Intredelied: Pachelbel Canon Verwelkoming Vergevingsmoment Openingsgebed Eerste lezing Evangelie Muziek: ...
Religie Reacties: 4 20-11-2011 17:20:47

elke
welkomstwoord misboekje, liedjes misboekje
Ik zit met een vraagje in verband met mijn misboekje. Ik had gedacht om een een welkomwoord te laten doen door mijn vriend en één door de pastoor. Wordt dit gedaan, of is het enkel de pastoor dat een welkomwoordje mag zeggen? Nog een groter...
Ceremonie Reacties: 4 20-11-2011 15:42:44

Tania
Malediven in Juli
Wij trouwen in Juli en gaan onmiddelijk daarna op huwelijksreis, maar zijn nog niet uit de bestemming geraakt. Iemand ervaring met reizen naar de Malediven in Juli?
Voorbereiding Reacties: 5 20-11-2011 14:46:21

Inge
relatieviering
hoi omdat wij voor de 2e keer trouwen kunnen wij niet meer traditioneel trouwen voor de kerk, maar we kunnen wel nog zoiets doenn als een relatieviering heeft iemand hier ervaring mee? groetjes inge
Religie Reacties: 4 20-11-2011 12:58:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...