Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Christophe
Huwelijksvideo - The Full Version
De grote dag is voor ons al een tijdje achter de rug, wat vliegt de tijd, maar telkens we naar onze huwelijksvideo keken leek het alsof het nog maar gisteren was. Sinds kort zijn we in het bezit van onze 'Full Version' (13 minuten sfeerbeelden - supe...
Video Reacties: 8 21-11-2011 23:06:45

Nele
Wat doen met onze reservatie bij Bart Claes
Hoi Toekomstige bruidjes en bruidegommen, Ik wil even mijn bekommernis uiten. We trouwen op 8 september volgend jaar en hebben sinds augustus onze feestzaal vastgelegd, de Baenwinning in Diepenbeek. Naast het feit dat we tot op heden nog geen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 21-11-2011 22:48:11

Wendy
Ervaring 't Meersdael
Hallo iedereen,wij zijn onlangs het domein gaan bezichtigen en het is heel prachtig. De enige twijfel die wij hebben is de feesttent,toen wij daar naast stonden voeldden wij de koude binnendringen. Dit was in de namiddag. Iemand ervaring wat dit tijd...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-11-2011 22:23:03

Sarah
Planning
Vanavond alles in orde gemaakt int gemeentehuis, da doet alles toch nog een stapje dichter kome.. :) Tword echt al spannend! Binnenkort nog is afspreken met onze dj voor de muziek wa te bekijke.. Heb men sieraden ook al besteld, die normaal binnen 2-...
Voorbereiding Reacties: 2 21-11-2011 21:51:07

stefanie
Alles gaat veel te snel!
Zoals voor iedereen komt de grote dag steeds dichter en dichter bij. Hoe dichter hij komt, hoe minder zeker ik ben dat alles wel op tijd klaar zal zijn. Ik zie het soms allemaal niet meer zitten en wou dat ik dan gewoon eventjes 'weg' zou kunnen zijn...
Voorbereiding Reacties: 3 21-11-2011 21:42:27

Stéphanie
Zoals zovelen...
Zoals zovelen onder ons moeten ook wij langzaam aan ons misboekje beginnen. Wij zullen en alternatieve ceremonie hebben in de tuinen van de zaal waar ons avondfeest doorgaat. Zijn er mensen die me op weg kunnen helpen door voorbeeldjes door te sture...
Ceremonie Reacties: 4 21-11-2011 21:13:41

Els
Huwelijksreis augustus
Hey iedereen, Tijd om het volgende van ons lijstje aan te pakken: de huwelijksreis. We trouwen in augustus en zouden graag meteen op huwelijksreis vertrekken.  Graag zouden we naar een mooie zonnige (geen regenseizoen) verre bestemming gaan. Zo...
Huwelijksreis Reacties: 8 21-11-2011 21:11:33

Vanessa
Ik heb mijn jurk gevonden wahoooo!!
Gisteren naar Linx in Leuven geweest. De eerste winkel die ik ging bezoeken. En ik heb mijn jurk al gevonden haha. Ben heel goed geholpen, heel vriendelijk ontvangen. Ik ben dol op het merk Linea raffaelli. Helaas vallen de meeste jurken daarvan buit...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-11-2011 20:58:00

Dorine
Huifkar
Hallo bruidjes, Wie kan mij helpen aan een huifkar voor ongeveer 20 personen? Waar zou ik die kunnen huren regio Roeselare? Iemand een idee.... ????? Groetjes
Ideeën Reacties: 3 21-11-2011 19:56:51

Natalie
FOTOGRAAF GEZOCHT!!!
Hoi mede bruidjes en gommetjes, Wij hadden normaal al een fotograaf die lag al heel lang vast. Nu krijg ik vandaag te horen dat hij met verlof is die dag. Wie kan mij helpen????  Fotograaf regio turnhout! groetjes Natalie
Locaties - Fotografie Reacties: 16 21-11-2011 16:54:06

Elke
Websites thema's
Ik weet dat hierover al eens een bericht is geplaatst, maar ik vind het niet meer terug. Kennen jullie goede websites waar je stijlvolle decoratie vindt en inspiratie kan opdoen i.v.m. wedding themes? Ik heb voor het thema English Country Garden geko...
Ideeën Reacties: 8 21-11-2011 16:16:52

stephanie
misboekje
beste mede collega's trouwers, om eerlijk te zijn, ik kijk er niet naar uit om mijn misboekje te maken... Ik maak niet graag boekjes!! dus een oproep of ik van iemand eens een voorbeeld mag zien om me in gang te steken. mailen mag naar stephaniechri...
Ceremonie Reacties: 7 21-11-2011 15:51:09

wendy
Trouwjurk CHECK !! Fotograaf CHECK !!
Ik kom mijn vreugde even delen. Het was een vruchtbaar weekend. Zaterdag met de mama en de zus en mijn oudste dochter (3jaar) naar youniek in turnhout geweest. Heb 8 jurken gepast en uiteindelijk is het de laat geworden. Ik ben een super gelukkig bru...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-11-2011 15:41:22

Delphine
onze feestzaal gevonden!
Hoi iedereen! We hebben onze perfecte (alé hoop ik) feestzaal gevonden! Had hier een tijdje geleden een berichtje gepost met de namen van de 3 feestzalen waaruit we niet konden kiezen. Uiteindelijk kozen we van de 3 nog 2 en brachten we aan die ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-11-2011 15:39:46

an
Vertellen dat wij gaan trouwen
Hallo allemaal Dit weekend heeft mijn vriend de grote vraag gesteld. Nu moeten we het dus bekend maken. Hebben jullie hier originele ideeën voor? Wij zijn beiden mensen van weinig woorden, dus dacht ik om iets te geven met de boodschap op. Maar...
Ideeën Reacties: 6 21-11-2011 15:15:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...