Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kristel
Foto locatie regio Genk
Dag bruidjes, even een vraagje...met nog maar 78 dagen op de teller hebben wij nog steeds geen fotolocatie. Omdat we op 12 februari 2012 trouwen zouden we zeker een aantal binnenlocaties moeten voorzien, maar heb echt geen idee waar we terecht kunnen...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 24-11-2011 10:15:26

Martine
Wanneer boeket bestellen ?
Hallo iedereen ,Moet een bruidsboeket lang op voorhand worden besteld ? Heb hier helemaal geen idee van . Groetjes Martine
Bruidsboeket Reacties: 6 23-11-2011 22:50:09

Lauren
Superdagje!
Ik ben vandaag met de mama, schoonmama en beste vriendin bruidskleedjes gaan passen en we hebben een winnaar gevonden! Ik had op voorhand al allerlei mooie modelletjes opgezocht en mijn zinnen gezet op een kleedje met kant, korte mouwtjes en zonder...
Voorbereiding Reacties: 14 23-11-2011 22:46:01

Vicky
Bloemist Grobbendonk
Hallo iedereen, Kent iemand van jullie een goede bloemist in Grobbendonk voor een bruidsboeket?
Bruidsboeket Reacties: 1 23-11-2011 21:33:11

Vicky
Geschikte binnen en buiten locatie omgeving Laakdal, Geel of Grobbendonk
Wie kan mij helpen, Wij zijn namelijk nog op zoek naar foto locaties zowel binnen als buiten. Liefst in de gemeente Laakdal, Geel of Grobbendonk. Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 2 23-11-2011 21:27:22

vanessa
ervaringen met mario van bij michele feyaerts
Hey bruidjes Ik heb michele feyaerts geboekt voor mijn make up nu had haar collega mario mijn haar gedaan tijden de huwelijks beurs. Nu stelde ze haar collega voor om zowel mijn haar als mijn make up te doen, de demo die hij gaf vond ik al zeker su...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 23-11-2011 21:18:56

stephan
CEREMONIEMEESTER GEZOCHT REGIO LONDERZEEL
Hallo allemaal, wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester regio Londerzeel? Het is geen kerkelijke viering maar toch willen we dat alles in goede banen loopt. Laat jullie toffe en (minder toffe) ervaringen maar los!-) groetjes, Stef & Rebecca
Ceremonie Reacties: 3 23-11-2011 20:35:31

Elke
Misboekjes
Na vele berichtjes te lezen over de misboekjes en pastoren vroeg ik me af hoe dat juist in zijn werk gaat?? Moet je op voorhand al zelf een misboekje maken? Ik dacht dat je eerst moet weten wat er allemaal in moet en hoeveel liedjes je mag spelen in...
Ceremonie Reacties: 5 23-11-2011 18:44:31

sarah
drie weken voor de trouw en pastoor laat op zich wachten.
Hoi hoi, zoals de titel al laat raden, laat de pastoor op zich wachten. We vragen al maanden voor een afspraak maar  hij geeft maar geen teken van leven. Enige wat hij gedaan heeft is het misboekje gelezen en  wat wijzingen via telefoon d...
Religie Reacties: 7 23-11-2011 18:12:34

Catherine
Gezocht trouwlocatie met of zonder catering in Limburg
Hallo, wij zijn nog op zoek naar zalen in Limburg voor 12 oktober 2012. Dit in de omgeving van Zonhoven , Houthalen, hasselt tot Sint-Truiden ( een hele uitgebreide hoek dus) Zalen die we reeds gebeld hebben en die uitgesloten zijn wegens reserverin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 23-11-2011 18:12:04

nathalie
Etsy
Hallo allemaal, na op het forum zoveel te lezen over etsy werd ik nieuwschierig en ben ik ook eens een kijkje gaan nemen. Ik ben dan ook helemaal verkocht aan de juwelen van by sam... Heeft er al iemand werkelijk een bestelling geplaatst en is ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-11-2011 16:39:32

Eva
hoe doen jullie dit?? ivm trouwjurk
Ik ben echt smoorverliefd op mijn jurk, kan niet wachten om ze te gaan passen in januari als ze alles hebben aangepast! Het is een lange witte jurk met sleep, met de mogelijkheid om de sleep vast te maken zodat ze niet over de grond 'sleept'. En hier...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-11-2011 16:38:20

Kim
Bradgley Mischka
Dag bruidjes!Ik ben totaal geen fan van de traditionele trouwschoenen en heb dan ook mijn droompaar gevonden van Bradgley Mischka! Weet iemand of ik deze in België/Nederland kan verkrijgen?Kim
Kledij - Accessoires Reacties: 0 23-11-2011 16:29:16

Deborah
Eerste Pas
Hey allemaal!!! Vandaag eerste pas gehad.. Ik was wat zenuwachtig, want ja, misschien was het kleed wel niet meer wat ik wou of dergelijke... Toen ik het dan aanhad was ik echt blij met mijn keuze!! Ik zou het opnieuw gekozen hebben als ik het nu zo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-11-2011 15:30:31

Patricia
Jagré uitverkoop stockmodellen - tot -50% => data
Oeps ... misschien toch belangrijk : is tot 5 december!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 23-11-2011 12:52:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...