Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leentje
Misboekjes
Hey bruidjes... Nog 173 dagen op de teller, en ik begin langzaamaan te beginnen aan ons misboekje! Ik heb al een aantal teksten verzameld en het begint een beetje vorm te krijgen... Zijn er hier bruidjes die hun misboekje eens zouden willen doormai...
Ceremonie Reacties: 3 26-11-2011 17:40:21

Stephanie
Tip voor trouwschoenen
Hallo iedereen, ik wil een tip meegeven als je nog op zoek bent naar trouwschoenen. Ik heb sinds gisteren mijn trouwschoenen binnen die ik besteld heb via www.sarenza.com. Ik moet mezelf bedwingen om ze niet constant aan te doen. Ik vind ze echt zo ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 26-11-2011 17:36:01

Silke
praatpaal/babbelbox/videogastenboek
hoi iedereen, Mijn vriend en ik hadden graag een videogastenboek geplaatst maar weten dat er tegenwoordig heel wat verschillende diensten zijn die dergelijk concept aanbieden. Uiteraard tegen vaak heel verschillende tarieven. Sommige zijn een stuk l...
Video Reacties: 2 26-11-2011 17:20:13

sabrina
Ceremonie regelen
Hallo iedereen. Wij trouwen op 7 april en houden een alternatieve ceremonie. Ik vind het dringend tijd worden dat ik deze ceremonie ga ineen steken maar ik heb geen idee waar te beginnen en waar de nodige teksten te vinden. Alle tips zijn welkom.
Ceremonie Reacties: 1 26-11-2011 15:35:18

Annelies
Dj gezocht regio Aalst
Hallo, Wij trouwen volgend jaar 28 juli 2012 en zijn opzoek naar een dj. Wij geven ons feest in Feestzaal De Snip en hadden graag enige suggesties van jullie ontvangen. Alvast bedankt, Groetjes Annelies & David
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 26-11-2011 15:21:03

Ellen
Beste vriendin betrekken bij kerkelijk huwelijk => bruidsmeisje?
Hallo ik heb een beste vriendin waarmee ik al sinds jeugdjaren dik bevriend mee ben. Graag zou ik haar wat betrekken bij m'n kerkelijk huwelijk, ik heb geen zus en zij is dat altijd wat voor mij geweest.Als getuige is het mij ook moeilijk want i...
Ceremonie Reacties: 8 26-11-2011 15:13:19

jella
matten voor feestzaal
hallo allemaal! wij trouwen op 30 juni 2012 en geven feest in de sporthal waar ik werk! we mogen de zaal dus zelf inkleden! nu ben ik opzoek naar matten of tapijt voor in de zaal! ik ben al in een aantal winkels prijs gaan vragen maar voor ongev...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-11-2011 14:13:26

jamie
nog 103 dagen tegaan.. toch al een beetje stress
hejj bruidjss.. Nog 103 daagjes tegaan en ik begin toch al wel een beetje stress te voelen.. Ik heb zo steeds het gevoel dat er nog ZOVEEL moet gebeuren.. Hebben jullie ook ditzelfde probleem (waarschijnlijk wel) of ligt het enkel aan mij.. Ik ben...
Voorbereiding Reacties: 0 26-11-2011 14:00:51

Vicky
Stadhuis Antwerpen - uur vastleggen
Wie heeft er ervaring met het vastleggen van de datum en het uur in het stadhuis van Antwerpen? Je mag bellen 2 weken en 6 maanden voor de huwelijksdatum (wat bij ons dus gisteren was). De eerste die aangifte doet krijgt 10.30u, de tweede een kwartie...
Ceremonie Reacties: 15 26-11-2011 13:46:55

Bruidje
Heeft er iemand Malarone-pillen op overschot?
Hey lieve bruidjes, Onze huwelijksreis gaat naar Kenia en vervolgens een weekje genieten op Mauritius. We gaan Malarone innemen tegen de Malaria en zouden, gezien onze reisduur, 3 doosjes nodig hebben (=3x12 pilletjes). Van het laatste doosje hebben...
Voorbereiding Reacties: 3 26-11-2011 12:05:55

Eva
06-07-2012
Een simpel vraagje: Wie trouwt er ook op vrijdag 06-07-2012? Altijd leuk om te weten... ;-)
Voorbereiding Reacties: 8 26-11-2011 11:53:49

Jana
stressssss!!!
hoi iedereen, met nog 160 dagen op de teller begint de stress toch al toe te slaan! er moet nog zoveel in orde! we zijn ook nog steeds op zoek naar een ceremoniemeester of stagiare! pfff mijn to do lijst is nog eindeloos lang! en ik weet eens de fee...
Voorbereiding Reacties: 4 26-11-2011 9:16:07

Patrizia
NOG 188 dagen!!!!!
Goedemorgen dames & Heren  Ik verschoot toch net toen ik naar de teller keek en nog maar 188 dagen zag staan!!! T'is toch allemaal zo snel gegaan hé! Ik ben nu al bijna een jaar verloofd en dat jaar is zoooo snel voorbijgevlogen, Amaai!...
Voorbereiding Reacties: 3 26-11-2011 8:29:19

francis en joeri
vraag over fotograaf
hallo, hier ben ik weer met een vraag. we zijn vandaag bij de fotograaf geweest, zijn gaat dan ook onze dag vast leggen. en zal dan ook de hele dag bij zijn. Nu is mijn vraag hoe doen jullie het met het eten, rekenen jullie die mee of niet ?
Fotografie Reacties: 7 25-11-2011 22:55:50

Liesbeth
Trouwkleed Marylise te koop
Beste bruidjes Ik verkoop mijn trouwjurk van Marylise model Butterfly Maat 42 in Tafta ivoor. Als ik mijn genodigden mocht geloven zag ik er schitterend uit. Bekijk je graag wat foto s , stuur gerust een mailtje naar liesbethstraetmans@yahoo.co...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 25-11-2011 22:07:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...