Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lauren
Jullie save the date?
Zijn er hier bruidjes die hun save the date zouden willen delen? Wij wouden de onze graag zelf maken en zouden graag nog wat inspiratie opdoen. Voorlopig hebben we deze: http://i1178.photobucket.com/albums/x363/MeLaurenV/save_the_date2.jpg Mijn ee...
Uitnodigingen Reacties: 23 24-11-2011 22:00:28

Stefanie
Nog een vraagje
Wij trouwen om 12 u op het stadhuis... Bedoelen ze dan dat je om 12u al binnen bent en de ceremonie begint? Of is het tegen 12u daar toekomen en binnen gaan? Gewoon uit interesse aangezien wij in maart trouwen en we niet onnodig in de kou zouden sta...
Ceremonie Reacties: 5 24-11-2011 21:10:00

Katrien
Honeymoon... Even vreugde delen :-)
Hoi allemaal Vanavond hebben we onze huwelijksreis geboekt!!  Het was even stil rond ons huwelijk maar nu zijn we terug in actie geschoten . We zijn niet zo'n vakantiegangers dus we hebben geen verre exotische bestemming gekozen maar...
Voorbereiding Reacties: 6 24-11-2011 20:44:20

Stefanie
Hoe misboekjes geven?
Hoe geven jullie de misboekjes aan de mensen? Wie neemt die taak op zich? Wij hebben geen ceremoniemeester... Onze dichte familie kunnen dit ook niet doen want die vormen de suite en die gaan maar binnen als de rest van het volk er al is... Ik had ge...
Ceremonie Reacties: 8 24-11-2011 18:31:01

Imke
Teksten bij ceremonie gemeentehuis
Wij trouwen enkel voor het gemeentehuis en mogen hier zelf drie liedjes kiezen en enkele teksten. Er is geen vaste plek waar die teksten moeten komen en ook geen vaste hoeveelheid (alleen niet te veel en niet te lang, was de richtlijn, zodat de huwel...
Ceremonie Reacties: 3 24-11-2011 17:36:11

Marie
Oude Melkerij Gits
Hallo iedereen heeft er iemand ervaring met de Oude Melkerij in Gits? Is de eigen traiteur een aanrader? Hoe zit het met de inrichting van de zaal? Iemand ervaring?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-11-2011 17:23:15

Melissa
Weddingplanner
Hallo  bruidjes, Aan iedereen die nog een weddingplanner zoekt , zoek niet langer en contacteer Sandy C.!!! Ze heeft   me supergoed geholpen. De dingen die ik niet meer kon regelen of dingen die ik vegeten had heeft ze  voor mij...
Voorbereiding Reacties: 2 24-11-2011 16:06:10

Ellen
Fotograaf regio Beveren
Hey, Weet er iemand een goede en geen te dure fotograaf in de buurt van Beveren?
Fotografie Reacties: 12 24-11-2011 15:35:16

Stefanie
Vorming van kolom van de suite
Ten eerste; Welke volgorde en aan welke kant staan de mannen en vrouwen? Ten tweede; Vorm je dan zo eerst een kolom? En Wat doe je dan? Loop je erdoor? Hoe of wat? Alle tips zijn welkom want wij hebben geen ceremoniemeester. Ik dacht het te weten ma...
Voorbereiding Reacties: 7 24-11-2011 14:56:22

Alessia
persoonlijk advies gevraagd i.v.m. kapsel!
Hey iedereen :D graag had ik jullie persoonlijke mening willen vragen in verband met de bruidskapsel. Ik ben aan het twijfelen tussen half opgestoken of volledig. Ik heb van mezelf heel veel, heel dik en krullend haar!! Naar wie mag ik een fotootje s...
Verzorging - Kapsel Reacties: 14 24-11-2011 14:27:26

Dorothy
Mijn kleed was perfect!
Ik had mijn trouwkleed besteld in januari en begon nu toch wel heel nieuwsgierig te worden... Een paar dagen geleden kreeg ik een telefoontje dat mijn kleed binnen was. Met een kloppend hartje trok ik het aan en wauw het paste als gegoten! Was dat ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-11-2011 14:20:23

Hannah
Hof ter Rhode of Schuttersveste?
Dag medebruiden, Wij zijn nog maar pas verloofd en dus volop op zoek naar een feestzaal. Momenteel twijfelen we tussen Hof ter Rhode in Schaffen of Schuttersveste in Rillaar, heeft er iemand ervaring met deze feestzalen of andere voorstellen voor vla...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 24-11-2011 14:11:51

Ilse
Tekstjes misboekje
Ik ben volop bezig aan ons misboekje, maar voor enkele onderdelen heb ik nog geen geschikte tekst gevonden. De eerste lezing bijvoorbeeld, moet dit echt zo'n godsdienstige tekst zijn? Ik had wel een mooie tekst gevonden, maar die komt niet echt uit d...
Ceremonie Reacties: 7 24-11-2011 13:03:35

Sylvia
Bedankje ouders / getuigen
Beste bruidjes en - gommetjes, Als bedankje voor mijn ouders, schoonouders en getuigen, zal ik iets laten maken bij een vriendin die heel handig is in kaders en beelden maken. Ze heeft me een paar voorstellen gedaan maar ik twijfel...  Ik vind...
Ideeën Reacties: 8 24-11-2011 12:12:29

Ann
Ervaring met Deco-flor in Zulte?
Dag iedereen, wij hebben deze week een aantal bloemenwinkels bezocht en er bestaan toch heel wat verschillende prijzen. Nu zijn we geweest naar Deco-flor in Zulte, een hele vriendelijke man, maar hij kon geen voorbeelden tonen van zijn werk. Het ide...
Bruidsboeket Reacties: 0 24-11-2011 11:13:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...