Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

elien
Nagimai
hallo heeft iemand ervaring met de winkel/ontwerpers van Nagimai in roeselare...ik kan daar mijn droomjurk laten namaken voor 500euro minder dan het echte merk...maar ik weet ni goe wa ik nu moe doen... Ik heb echt mijn droomjurk gevonden in La spos...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 21-11-2011 15:06:47

Wendy
Bevallen voor de trouw
Zijn er hier (aanstaande) mama's die ervaring hebben met zwanger zijn en trouwen of eerder gezegt mama's die nog niet zo lang bevallen zijn en dan gaan trouwen? Bij ons zou het ongeveer een 2 maanden verschil zijn. Tegen de tijd dat onze spruit er is...
Voorbereiding Reacties: 11 21-11-2011 14:27:55

Sara
het vervoer- we zijn er bijna
na verschillende discuties over wie er in de suite moet zitten en hoe we vervoerd gaan worden, zijn we er bijna uit. Vermits mijn verloofde zijn grootouders mee in de suite wilt, kunnen we niet anders dan alle grootouders mee in de suite vragen. Ik h...
Voorbereiding Reacties: 9 21-11-2011 13:14:40

Tirtsa
Fotolocatie Amstelveen/Amsterdam of Mijdrecht
Wij trouwen op 18 oktober 2012 en ik ben op zoek naar een goede locatie voor binnen en een locatie voor buiten foto's. Iemand tips of ideeen?
Locaties - Fotografie Reacties: 0 21-11-2011 13:12:25

Dorothy
Nog 60 dagen... en een vraagje
Wat vliegt de tijd! Maar nu kan het niet snel genoeg gaan hoor, ik wou dat het al zo ver was! Net telefoon gekregen dat mijn kleed binnen is dus woensdag gaan passen! Brrrr spannend! Had ook nog een vraagje: weet er iemand waar ik aan een redelijke p...
Voorbereiding Reacties: 4 21-11-2011 12:49:03

Debbie
Het gaat snel!
pfff begonnen met 390 dagen op de teller en nu nog maar 199 dagen!! het gaat echt echt snel!!! Ik krijg er de kriebels van in mijn buik... nog bruidjes die dit gevoel delen?? Binnen een 3tal weekjes nog eens wat aan de voorbereidingen werken :-)
Voorbereiding Reacties: 6 21-11-2011 12:34:14

mieke
Found the dress:-)
Hoi iedereen, Ik ben zo happy hé. Na twijfelen tussen 2 kleedjes heb ik dan toch zaterdag de knoop doorgehakt en mijn droomjurk gevonden en gekozen! Ik heb het gekocht in La Sposa in Roeselare. En het is toch een Maggie Sottero geworden. Ik k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-11-2011 12:23:04

mieke
Vreemde vraag.....: ringzegening in de kerk?
Hoi Bruidjes en gommetjes, Ik heb een ietwat vreemde vraag en ik hoopte van hier wat meer duidelijkheid te vinden:-) Mijn moeder ziet het niet echt zitten dat we een lange ceremonie zullen doen voor de kerk omwille van mijn zieke zus en nog enkele ...
Ceremonie Reacties: 7 21-11-2011 12:18:25

nele
a deejay 4u
Hey mede bruidjes, zijn er koppeltjes die al ervaring hebben met deze dj? vind het zeer moeilijk om hier een beslissing in te nemen. groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 21-11-2011 11:44:09

Patricia
Wat doen met alle proficiatkaarten?
Hallo bruidjes, Ik ben op 06-08-11 getrouwd en het was was een super topdag!! Een dag van 24u, echt FANTASTISCH!! Nu een vraagje: We hebben een heleboel proficiat kaartjes ontvangen en die staan en kleven momenteel allemaal op onze bar-kast. Ieman...
Ideeën Reacties: 6 21-11-2011 10:15:10

Sanne
Ervaring poweruser?
Hallo iedereen, Wij zijn nog op zoek naar een DJ en we zijn van de regio Limburg. Op de trouwbeurs in Leuven waren we in contact gekomen met poweruser. Een hele vriendelijke man en de prijs was ook in orde voor ons. Maar heeft iemand al een DJ ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 21-11-2011 8:58:36

tanja
Picobello?
Heeft er al iemand ervaring met de verhuurfirma Picobelle? Wij zouden er graag loungy meubels huren. Groeten Tanja
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-11-2011 7:47:02

Anika
iemand suggesties voor de Limburg?
Normaal was er beslist te trouwen in augustus 2012, nu dat ik zwanger ben (momenteel 6 maand) hadden we dit uitgesteld. Nu begint het toch te kriebelen en zouden we nog graag in 2012 trouwen, maar met een kleine budget. Is het mogelijk om te trouwen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 20-11-2011 23:12:18

Martine
Feestlocatie 'De Lavaar' in Heusden- Zolder
Dag bruidjes, Wij zijn ook volop bezig in onze zoektocht naar een geschikte feestlocatie. We hebben ondertussen 'De Lavaar' in Heusden- Zolder bezocht. Of beter gezegd: de voormalige badzaal van de steenkoolmijn hier. Ik was zeer onder de indruk van...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-11-2011 22:47:20

Sarah
trouwringen
Hallo,Even mijn geluk delen! De trouwringen zijn gekozen. We zijn gisteren naar Fede di Oro geweest! Zeker en vast een aanrader zoveel keuze. De rit naar daar was het zeker waard! We waren er op zich snel uit. Ze hebben ons heel rustig naar alle ring...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 20-11-2011 22:37:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...