Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Silke
Woeptiedoew! Kleedje: check
Ik wil gewoon even mijn vreugde delen met de mede ruiende! Zoals de titel al zegt: vandaag sneller dan verwacht mijn droom trouwkleedje gevonden! Gezien ik een super zindelijkE en eeuwige twijfelaar ben had ik mijn zoektocht tijdig begonnen in de ho...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-11-2011 19:36:25

Els
Geslaagde proef make up
Hallo, Even delen dat ik gisteren mijn proef make up had en het heel goed is meegevallen , ik had Barbara van phantastique uit Waasmunster, een hele toffe madam we waren direct aan de praat, ik kan haar zeker aanraden voor wie nog op zoek Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 25-11-2011 19:11:49

Ellen
weddingcamera's
Hallo allemaal, Mijn weddingcamera's zijn al toegekomen! gisteren besteld en betaald vandaag al geleverd! Supersnelle service dus! Ik heb ze besteld via trouwartikelen.nl De camera's waren niet zo duur... Amai ik ben super blij nog iets die inorde i...
Voorbereiding Reacties: 4 25-11-2011 18:30:19

Sophie
Muziek
Hoi hoi, ik ben opzoek naar mooie liedjes die we eventueel kunnen gebruiken tijdens de ceremonie, receptie, avondfeest, ... tips altijd welkom Enkele die we al mooi vinden: Kelly Clarckson: A moment like this Natalia: You are Shania Twain: From thi...
Muziek - Live Reacties: 9 25-11-2011 14:54:16

Anika
eindelijk iets beslist
We hebben onze datum eindelijk vastgelegd. We trouwen op 29/09/2012 om 14u voor de wet. Voor de kerk willen wij niet trouwen. We gaan het dus niet groots doen, zitten tussen de 30 à 40 personen, hier voelen we ons toch beter mee. Alletwee een ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 25-11-2011 14:32:39

Vicky
Wanneer gaan kijken bruidskindjes
Daar onze eigen kindjes bruidskindjes zullen zijn op onze grote dag (Eline 5 j & Diégo 15 maand) Zou ik graag willen weten wanneer we het best op zoek gaan naar geschikte kledij voor hen. Daar onze jongste spruit nogal groeit vind ik het nie...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 25-11-2011 14:08:37

crazy
bruidkapster regio kortrijk gezocht (west-vlaanderen)
   hoi hoi, kennen jullie een bruidkapster die aan te bevelen is regio kortrijk? alle tips welkom groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 25-11-2011 13:18:27

Eline
Huis kopen: wachten tot na trouw?
Niet direct over het trouwen zelf, maar wie weet kan iemand mij helpen... We waren van plan om met het kopen van een huis te wachten tot na de trouw. Om alvast een beetje te weten waar we ons aan kunnen verwachten, surf ik wel al over de immosites. V...
Juridisch Reacties: 10 25-11-2011 13:06:29

dave,jessy
vraagje over feestzaal
Na wa tegen slagen toch besloten om volgend jaar de stap te zetten. Nu we begingen te plannen heb ik een vraag ontrend de feestzaal. Wie is bekent met het hof van aragon in lier. Andere tips van zalen zijn ook welkom. groetjes jessy en dav...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-11-2011 12:52:38

Nicky
Gegevens ontwerpster uitnodiging
Ik ben het berichtje rond mijn huwelijksuitnodiging kwijt.. Er waren een heel aantal mensen die de gegevens van de ontwerpster van het kaartje wilden. Laat even weten wie en dan stuur ik haar e-mailadres in een privé-berichtje! Groetjes!
Uitnodigingen Reacties: 8 25-11-2011 11:33:12

Patrizia
Jullie mening over onze dagplanning!!! AUB :-)
Hallo ik zou jullie mening even willen weten over deze indeling => 14.00h: huwelijksvriering (zonder eucharistie, dus zal dan ook geen volledig uur duren) => 15.00h: (ongeveer) Vertrek naar de feestzaal en wij gaan dan rechtreeks foto's maken o...
Voorbereiding Reacties: 8 25-11-2011 10:37:05

Andy
Ceremoniemeester
Hey, Kent iemand een goede ceremoniemeester (regio Waasland)? Ik heb al op internet gezocht, maar ik vind geen websites...vind dit niet zo gemakkelijk :-) groetjes, Andy
Ceremonie Reacties: 8 25-11-2011 10:31:46

Andy
Vervoer suite
Hey, Wij zijn op zoek naar een goedkoop, mar toch nog gezellig busje regio Waasland om de suite + ceremoniemeester + fotografen te vervoeren. In totaal 13 personen. Kan iemand ons helpen, aub? groetjes, Andy
Ceremonie Reacties: 7 25-11-2011 10:29:10

jeff
90 dagen
Vandaag zijn we 90 dagen getrouwd.......wat gaat dat vlug! En nog steeds in de huwelijks roes, we laten aan iederen van de familie de album zien, ze bestellen fotos enz...we zijn onze kerstkaartjes aan het maken met de gasten hub foto erop, ze hebben...
Homohuwelijk Reacties: 4 25-11-2011 9:32:59

tiziana
Etsy? USA
Hallo ik had een vraagje omtrent Etsy.com, ik heb nu enkele accessoires gevonden via Etsy.com. Ik heb de persoon gecontacteerd: zij woont in USA, maar levert ook aan Belgie. Nu weet ik dat uit vorige onderwerpen hier op de forum gesproken werd over...
Voorbereiding Reacties: 8 25-11-2011 7:42:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...