Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Limegroen haaraccesoire te koop!
Hallo, Mijn mama heeft nog een limegroen haaraccesoire (slechts eenmaal gedragen) die ze graag zou verkopen. Ons themakleur die over gans de lijn doorliep zowel bij de dassen, ballonnen, uitnodigingen, menu's, misboekjes was limegroen. Mijn mam...
Kledij - Suite Reacties: 6 29-11-2011 12:54:00

Kelly
Witte paraplu's te koop!
Hallo bruidjes to be, Zoals de titel het al zegt hebben wij nog 3 grote, witte paraplu’s met een stevig handvat, die we niet nodig hebben gehad op onze huwelijksdag. We verkopen ze aan 7 € het stuk of 18 € voor de drie samen. Wie in...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 29-11-2011 12:52:44

Carmen
Volgorde suite met gescheiden ouders ....
Met nog maar 43 dagen op de teller ben ik mij bezig aan het houden met de volgorde van de suite bij het binnenkomen van de kerk. Wij gaan niet als koppel binnen maar mijn papa brengt mij naar voor.Volgens aan ander bericht hier op het forum moet mijn...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2011 12:28:10

tamara
versierde taart
ik zou dus dolgraag een versierde bruidstaart hebben, in de kleuren zwart/wit en eventueel ook versierde cupcakes weet er iemand in de regio west vlaanderen waar ze zit maken?
Voorbereiding Reacties: 6 29-11-2011 11:26:02

sofie
suite
hoikes, mss een rare vraag;in mijn suite dragen de de mannen allemaal hetzelfde pak, vraag je dan ook aan de vrouwen om wat hetzelfde? Vb: allemaal int lang of kort, of toch wat met dezelfde tinten kleuren te werken? groetjes.
Kledij - Suite Reacties: 14 29-11-2011 10:59:39

wendy
Zoektocht kapster Zottegem
Weet er iemand een goede kapster in Zottegem?  Ik had er eentje maar moest altijd meer dan 2 maanden op voorhand een afspraak vastleggen en ben dit beu. Onze huwelijksdatum is 16 juni 2012 en ik zou misschien al een paar opsteekkapsels willen ui...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 29-11-2011 10:31:42

pascale
Finally found the dress
Hoi bruidjes! Na 4 verschillende winkels gedaan te hebben, en 30 jurken gepast te hebben, heb ik vorig weekend eindelijk een kleed gevonden en besteld!! Ik had bij elke winkel 2 favorieten, en heb in de winkel van de kleedjes die het meeste ble...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 29-11-2011 9:08:33

Nele
Menu kaarten
Ik heb een practische vraag! Hoeveel menu kaarten moeten er besteld worden? Is het de bedoeling dat elke tafelgast een menu krijgt? Of worden er een paar menu's op de tafel geplaatst en wie wil neemt die dan mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 29-11-2011 6:43:31

Lien
Locatie trouwfoto's regio Tielt - Deinze - Roeselare
Hallo, wij trouwen in mei 2012 en zoeken nog steeds een locatie voor onze trouwwfoto's. We zijn beiden dierenliefhebbers en hadden het idee om onze foto's op een soort boerderij te laten trekken. Kent iemand ergens een adres waar dit mogelijk zou zi...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 28-11-2011 23:22:24

Catherine
Wat te doen traiteur of geen traiteur
Hoi, in onze zoektocht naar zalen proberen we een afweging te maken tussen een zaal met traiteur en een feestzaal met eten en bediening in.  Graag zouden we horen van mensen die hier ervaring mee hebben wat het in kosten en werk scheelt tussen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-11-2011 21:31:45

tiziana
Originele manier voor het binnenkomen van bruidskindjes? Tips?
Hallo, Ik ben op zoek naar een leuk idee om de bruidskindjes te laten binnen komen, vooral de 2 bruidsjongens ( eentje van 7 jaar en eentje van 4 jaar). Ik heb ook een bruidsmeisje, zij zal de rozenblaadjes strooien bij het binnenkomen van de kerk. ...
Ideeën Reacties: 11 28-11-2011 21:15:03

nico
help ons kiezen aub !
hallo wij twijfelen nog sterk over onze openingsdans daarom vragen we hier jullie mening ... het zou gaan tussen : donna lewis : i love you always forever     of chicago  : you're the inspiration wat zouden jullie kiezen g...
Openingsdans Reacties: 11 28-11-2011 20:46:00

Nicky
All about.. food
Wij zijn momenteel aan het denken over het eten.. Ons diner zal enkel met de naaste familie zijn. De rest van de familie (tantes, nonkels, neven en nichten) zullen aansluiten bij het dessertenbuffet om 19u30. De andere gasten (zo'n 200) komen nadien...
Voorbereiding Reacties: 12 28-11-2011 20:23:26

Sophie
vrijzinnige ceremonie
Hoi , vandaag hadden we een afspraak in het huis van de Mens nu, in Antwerpen) met Denise. We hebben daar bijna 2 uur binnen gezeten en we hebben daar vanalles verteld over ons en wat we verwachten voor onze ceremonie. Nu zowel mijn ventje in spe a...
Ceremonie Reacties: 3 28-11-2011 19:30:32

Katrien
make up en haar
hey, ook al is het nog lang, toch ben ik al eens aan het kijken voor iemand aan huis voor haar en make up...nu vroeg ik me eig af op welke basis jullie zo iemand kiezen... en wat als je iemand gekozen hebt en de proef valt tegen?groetjes,katrien
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 28-11-2011 18:48:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...