Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
Tekst kaartje suite
Heyhey, Wij zijn er al een tijdje uit dat we 1 algemene uitnodiging gaan voorzien met 3 aparte kaartjes nl. eentje voor de genodigden van de 1ste receptie, eentje voor de genodigden van de 2de receptie + avondfeest en eentje voor de daggasten (suite...
Uitnodigingen Reacties: 3 1-12-2011 22:03:09

Swetlana
huwelijksbeurs waregem
Hallo, Graag had ik geweten of er iemand weet welke firma's er zoal naar de huwelijksbeurs in waregem komen en waar er tickets te verkrijgen zijn? Alvast bedankt op voorhand
Voorbereiding Reacties: 1 1-12-2011 21:41:03

liselot
Zoektocht naar de perfecte jurk
hallo medebruidjes (of trouwkleed ontwerp(st)ers), Deze zomer in augustus is het zover, dan ga ik trouwen!!! Ik ben vollop op zoek naar de perfecte jurk. Ik  wou graag in 'het kort' trouwen, wat natuurlijk de keuze al beperkt. Ik heb al twee t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 1-12-2011 18:27:02

clara
zaterdag jurken passen - vraagjes en zorgen ;)
Ik heb wat vragen/zorgen over het jurken passen zaterdag. Ik wilde in de voormiddag naar jagré gaan. Nu, zij werken zonder afspraak maar het is daar nu net een korting periode. Zelf hou ik echt niet van drukte, dus ik vraag me af of ik niet bete...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 1-12-2011 17:37:59

Anke
Rode jurk Linea Raffaeli te koop.
Hoi, Ik verkoop mijn trouwjurk! Als je je mailadres geeft, dan stuur ik je nog enkele foto's door. Het is een rode Linea Raffaelli. Nieuwprijs: 900 euro Vraagprijs: 400 euro Maat 40/42. Groetjes, Anke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 1-12-2011 14:56:32

Emilie
Postzegels - tip
Hoi organiserende bruidjes Voor diegene die postzegels dienen aan te kopen, raad ik jullie aan om dit nog in 2011 te doen. Momenteel betaal je 61 euro voor een doosje van 100 ongefrankeerde postzegels, in 2012 stijgt de prijs van dit doosje naar 65 ...
Voorbereiding Reacties: 4 1-12-2011 14:52:27

Kim
GEVONDEN
Joehoe het huwelijkskleed is gevonden!!! Ik dacht een kleedje van Miss Kelly te kopen, maar het is er dan toch maar eentje van Marylise geworden! Kijk al uit naar de eerste passessie... Groetjes Kim
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 1-12-2011 12:57:52

Ellen
Muziekvraagje: Il Silenzio => in - of uitgang kerk?
Dient Il Silenzio meer voor de ingang van de kerk of voor de uitrede? M'n verloofde en ik zijn allebei voorstander van het liedje maar weten niet goed wanneer het beter zou passen 2° opinie? :-)
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 1-12-2011 12:50:10

mieke
Honeymoon → Thailand???
Hoi iedereen, Wij zijn al enkele weken aan het nadenken over onze honeymoon. We hadden verschillende denkpistes: Mauritius, een cruise op de caraïben, de Kaapverdische eilanden, Bali enz... Nu komt mijne schat af met Thailand. We zouden gaan i...
Ideeën Reacties: 9 1-12-2011 12:28:36

Hannah
Dansschool in de buurt van Scherpenheuvel
Hallo, Wij zouden graag danslessen volgen in de buurt van Scherpenheuvel, Rillaar, Aarschot, Diest.. heeft er iemand een goede tip? Groeten Hannah
Openingsdans Reacties: 1 1-12-2011 10:23:06

Annelies
Bruidsschoenen "Pink"??
Weet er iemand waar ze de Pink collectie hebben/verkopen van bruidsschoenen?
Kledij - Accessoires Reacties: 10 1-12-2011 10:17:05

Jessica
Verloofd.
 Sinds 28 november 2011 mag ik mezelf een toekomstige bruid noemen. Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd in Dubai. Ondanks al mijn kennis over huwelijken, en al mijn raadplegingen dat ik geef aan de koppels, krijg ik nu een kleine paniek...
Voorbereiding Reacties: 10 1-12-2011 9:57:59

Shibby
frustraties!!!
Hoewel wij heel blij zijn dat onze ouders het grootste deel van ons huwelijk betalen, brengt dit toch ook wat nadelen mee. Zo moeten ze ook in alles inspraak hebben. Ik heb al voor veel dingen moeten schipperen tussen mijn ouders en schoonouders, ze ...
Voorbereiding Reacties: 11 1-12-2011 9:40:52

sofie
witte duo-paraplu gezocht
Hallo, heeft er iemand een witte duo-paraplu te koop? Foto's mag je sturen op sofievandebrouck@hotmail.com Alvast bedankt! Sofie
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-12-2011 8:00:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...