Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Chiara
Uitnodiging met kindjes
Hallo allemaal, Ik was eens aan het rondkijken voor de uitnodigingen te maken. Maar ik wou eens horen of er soms iemand ideetjes heeft van tekstjes ofzo dat met onze kindjes te maken heeft? Wij hebben een zoontje en een dochtertje. Alvast bedankt ...
Uitnodigingen Reacties: 12 6-12-2011 12:25:26

Emilie
gepersonaliseerde jogging Bride aangekomen!!! Me happy!
Hoi bruidjes De Sint is vandaag ook langsgeweest, maar dan via de postbode! :-) Op 25 november heb ik via etsy.com (en dan doorgeklikt) een hoodie (zachte jogging) besteld die helemaal gepersonaliseerd is. Ik heb hem vandaag al ontvangen en ben ech...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 6-12-2011 11:29:24

Tinneke
GEZOCHT: witte/ivoor pumps
Heey iedereen, Ik ben opzoek naar witte/ivoor pumps (hak niet hoger dan 7cm) voor onder mijn trouwjurk. Ik heb trouwschoenen van Ivory, maar ik vrees dat ik het geen volledige dat ga volhouden op deze schoenen . Dus ben ik opzoek naar iets comf...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-12-2011 10:03:01

Liesbeth
Zilte Zoen
Hallo iedereen, We zijn van plan om volgend jaar ons trouwfeest in de Zilte Zoen (Elversele) te laten doorgaan.Iemand die hier onlangs zijn/haar feest heeft gedaan? Positieve/Negatieve reacties?En is er hier voldoende parking?Grtjs,Toekomstige b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-12-2011 23:58:15

Ann
Fotolocatie omgeving Tessenderlo
Hallo, Wij zoeken nog een locatie voor onze fotoshoot in de omgeving van Tessenderlo. Zowel tips voor binnen als voor buiten zijn welkom. We dachten al aan de volgende locaties, maar misschien hebben jullie nog bijkomende en meer originele ideeë...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 5-12-2011 22:23:04

Tiziana
trouw op 21 juli?
Hoi hoi ! Heeft er iemand een idee als je voor de kerk MAG trouwen op 21 juli?  Want ik heb wat zitten zoeken op internet en daar zeggen sommige sites dat de kerk dan geen vieringen voorziet, en andere sites wel..  Weet er iemand meer raad...
Locaties - Viering Reacties: 9 5-12-2011 21:44:16

Wendy
Fotograaf regio Sint-Niklaas/Stekene
Hallo, wij zijn volop met onze voorbereidingen bezig en zoeken nog een goede prijslijke fotograaf in de regio Sint-Niklaas/Stekene. Groetjes
Fotografie Reacties: 13 5-12-2011 21:11:09

Wendy
Domein 't Meersdael
Hallo, heeft er iemand ervaring met de feestzaal, de verwarming in het bijzonder? Wij vonden dat de warmteblazers nogal veel lawaai maakten. Hoor je daar veel van tijdens het diner en feest? Alvast bedankt, Wendy
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-12-2011 21:07:11

Tamara
foto plekjes
hallo iedereen, We zijn op zoek naar enkele mooie locaties in Mechelen, we hadden gedacht aan het begijnhof. Heeft er iemand ideetjes? Zowel binnen als buiten. Het mag ook iets buiten Mechelen zijn. groetjes Tamara
Locaties - Fotografie Reacties: 11 5-12-2011 20:31:17

sofie
Te koop
Schoenen te koop maat 40 Trouwkleed te koop maat 48 Enveloppen doos in hartvorm te koop Foto's kunnen doorgemaild worden Wij wonen in lier
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 5-12-2011 20:16:32

Cradle
Binnenlocatie in Limburg (en korte omgeving)
Wij zijn nog steeds opzoek naar een leuke binnenlocatie in Limburg en korte omstreken. We hadden al gedacht aan oud-Rekem of ergens een kasteeltje. Liefst geen mijngebouwen. Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 4 5-12-2011 20:14:31

Jill
Budgetvriendelijke huwelijksreis geboekt! Joehoe!
Toch eventjes mijn vreugde met jullie delen... We waren eerst van plan om een grote huwelijksreis te maken, maar zijn daar dan van afgestapt wegens het kostenplaatje. Vooral met zicht op aankoop van een huis binnen x aantal jaar, dachten we dat we o...
Huwelijksreis Reacties: 8 5-12-2011 20:07:14

Imke
Goud inbrengen bij Fede di Oro?
Door al de goede reacties en de lage prijzen, gaan wij binnenkort toch ook maar eens een kijkje nemen bij Fede di Oro. We hebben wel nog wat oud goud. Weet iemand of je dat kan inbrengen om de prijs te drukken (niet om mee te verwerken) bij Fede di ...
Voorbereiding Reacties: 5 5-12-2011 18:07:34

dorien
hoeveel mag je afvallen? het lukt me aardig!!!
hallo, in oktober heb ik mijn trouwkleed gevonden!!! en ik mocht gerust nog vermageren maar ik mocht liefst niet al te veel bijkomen. weet er nu iemand van jullie hoe ver je mag gaan met het afvallen? ik ben namelijk op 5 weken tijd 5 kg kwijt ger...
Voorbereiding Reacties: 22 5-12-2011 17:47:03

kim
Kostuums heren
Hoi allemaal! Zo goed als al onze belangrijkste zaken zijn afgevinkt op ons lijstje, oef :-) Maar nu is er nog 1 belangrijk item niet afgevinkt... mijn ventje zijn kostuum! Nu gaan de mannen in januari op zoek naar hun kostuum. Zowel mijn ventje al...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 5-12-2011 17:33:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...