Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Patrizia
Live muziek of CD tijdens huwelijksviering??
hoi ik had enkele vraagjes ivm de muziek tijdens de huwelijksviering! We hadden eerst gedacht om gewoon een cd te maken en het zo te laten afspelen....maar wie moet dat dan bedienen? Doet de ceremoniemeester dat ook? Allé ja ik heb een apart lie...
Voorbereiding Reacties: 5 2-12-2011 22:24:36

Nathalie
Salons Mantovini of Ten Dauwe
Hallo iedereen, Na een aantal feestzalen te bezocht hebben, blijven er voor ons twee over die zeker groot genoeg zullen zijn voor ons feest. We vinden de spiegelzaal van Mantovani zeer mooi en ze hebben ook een mooie tuin en terras. Aan Ten Dauwe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-12-2011 20:35:54

Kenny
Hof Ten Bosse - Salons Caipirinha
Hallo iedereen, Wij zijn gisteravond langsgeweest in feestzaal Hof Ten Bosse Heusden. Deze zaal spreekt ons enorm aan ... Toch hebben we nog enkele bedenkingen/vragen. Wij stellen vast dat de prijs behoorlijk laag ligt in vergelijking met ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-12-2011 19:44:26

annelies
Schoenen zoeken
Hey, Ik ben al eens gaan kijken voor schoenen in de winkel waar mijn kleed vandaan kwam, maar niks gevonden. Waar kopen jullie de schoenen? Mijn vriend zegt dat ik dat wel in een gewone schoenwinkel zal vinden, wat volgens mij in prijs zal schel...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 2-12-2011 18:45:13

tima
yeah found the dress
yes na 5 (eigelijk 6) winkels heb ik mijn jurk gevonden  toch iets totaal anders dan wat ik eerder op het forum poste maar tis wel een sottero midgley geworden de pauline nu op de foto vind ik de voorkant nie wow maar de tis vooral de poep ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 2-12-2011 16:08:41

kaat
Samba als openingsdans
Hey Allemaal, Mijn aanstaande zou graag "samba pa ti" van santana als openingsdans doen. Ik vind het wel een mooi nummer , maar ik heb er twee vraagjes over. - Het is een volledig instrumentaal nummer. Wordt dat niet wat saai voor de toeschouwers ?...
Openingsdans Reacties: 2 2-12-2011 16:04:18

Laurence
DO or DON'T - Live karikaturen tijdens het feest
Hey Ik wou eens iets anders doen dan een praat of flitspaal enz, dus kwam ik op het idee om een karikaturist aan te spreken, nu is diegene waarmee ik het beste contact heb vrij duur. Een prestatie als karikaturist kost voor 3 uren € 425,00.De...
Voorbereiding Reacties: 5 2-12-2011 15:58:23

Melissa
Bruidsboeket
Hoi bruidjes Wanneer starten jullie met de zoektocht naar een bruidsboeket? Hoeveel budget rekenen jullie hiervoor? Heeft er iemand ervaring met http://www.philippebas.be/ in Hasselt? Groetjes Melissa
Bruidsboeket Reacties: 2 2-12-2011 15:56:04

dany
Visagiste
Ik zoek een visagiste die aan huis komt(regio herentals,Geel,Heist op den Berg)Misschien ook tips voor de bruidegom(masker,dagcreme...). Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 2-12-2011 15:13:42

Els
gegraveerde pen voor getuigen, wat erop?
Hallo,  Voor de getuigen willen wij graag een gegraveerde pen geven, we zouden deze dan geven op het moment dat de akte getekent moet worden, maar wat zetten we erop? onze naam en datum of onze naam en de naam van de getuige of nog iets anders??...
Voorbereiding Reacties: 6 2-12-2011 14:59:27

Sophie
ondertrouw
Hoi Hoi, we zijn net onze ondertrouw gaan doen! Over exact 6 maanden stappen we in het huwelijksbootje, spannend!!!!! Ik wil zoveel doen tegelijker tijd, precies of ik begin nu al zenuwachtiger te worden ... Bekend voor sommige? xxx Sophie
Ceremonie Reacties: 8 2-12-2011 11:54:38

Lesley
Videoclip en professionele foto's van onze trouw :-)
Hallo iedereen, een tijdje geleden heb ik hier mijn verslagje al gepost en een link met de foto's van de gasten. Ondertussen heb ik de professionele foto's ontvangen en een videoclip en ik zou deze graag met jullie delen Videoclip: https://www.fa...
Fotografie Reacties: 9 2-12-2011 9:41:40

Joeri
De trouwringen zijn vastgelegd
Hey iedereen, Zoals de titel al laat vermoeden zijn we gisteren de trouwringen gaan vastleggen. We hadden al een idee van welke we graag zouden willen en deze hebben we dan ook gekozen. We zijn ze bij Wim Meeussen in Antwerpen gaan bestellen, we wer...
Voorbereiding Reacties: 8 2-12-2011 8:54:27

Sophie
Trouwdatum - problemen
Dag Bruidjes, Alvast bedankt voor jullie raad mbt keuze tussen E10, Martinushoeve en Daemshof, het zal het Daemshof worden! Maar... zij hebben nog 2 data vrij: zaterdag 08/09 en zaterdag 29/09. Nu zijn we aan het twijfelen:     ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 2-12-2011 8:15:59

Sophie
Trouwdatum - problemen
Dag Bruidjes, Alvast bedankt voor jullie raad mbt keuze tussen E10, Martinushoeve en Daemshof, het zal het Daemshof worden! Maar... zij hebben nog 2 data vrij: zaterdag 08/09 en zaterdag 29/09. Nu zijn we aan het twijfelen:     ...
Ceremonie Reacties: 3 2-12-2011 8:15:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...