Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Lounge meubeltjes te koop
Dag Bruidjes, Voor degene die een zaal hebben die ze zelf moeten inrichten hebben wij nog wat spulletjes te koop! Buiten aan onze zaal was er een overdekt terras waar we een lounge-achtig iets van gemaakt hadden. We hebben de meubeltjes hiervoor aan...
Locatie Reacties: 17 7-12-2011 13:30:31

stefanie
zaal :s
Hallo, Met nog 149 dagen op de teller begint het allemaal snel dichterbij te komen. Graag had ik deze maand de uitnodigingen bij de drukker besteld, zodat ik ze ruim op tijd in mijn bezit heb en de bus kan opdoen. Ik heb echter één prob...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-12-2011 13:27:58

Kelly
pakket met rode loper, ringkussen me to you, enveloppendoos... te koop. spotprijs!
wij zijn al eventjes getrouwd en verkopen nu enkele spulletjes... Rode loper van 4m x 1m, ringkussentje van me to you, rode enveloppendoos, spandoek, 20 beschrijfbare ballonnen. Alles samen €25. Voor fotos mail gerust bjorn-kelly-emily@hotmail.com ...
Voorbereiding Reacties: 8 7-12-2011 10:34:43

Ann
Welke bloem voor in mijn haar ?
Hallo... Ik ben op zoek naar ideetjes voor mijn kapsel op onze grote dag... Ik zou graag een echt bloemetje in men haar hebben. Vooraan of achteraan,daar ben ik nog niet aan uit. Maar ik vind het ook moeilijk om te weten welke bloem wel mooi zo...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 7-12-2011 9:18:42

Elke
Even een update!
Ondertussen zijn we weeral wat dichter bij onze dag wat wilt zeggen dat ook de voorbereidingen al wat meer vorm krijgen! Hebben ondertussen bericht gekregen van de pastoor dat we 6 februari naar de info-avond mogen komen, daar zullen we alle uitleg k...
Voorbereiding Reacties: 5 7-12-2011 8:48:48

Carmen
Suite kerk, zitplaatsen.
Hoi hoi! Nog een vraagje over de kerk. Krijgt de suite vaste plaatsen in de kerk?En zoja, hoe maken jullie dat dan duidelijk? En Hoe maken jullie zichtbaar dat de andere mensen maar vanaf een bepaalde rij mogen gaan zitten? (wij hebben een grote suit...
Ceremonie Reacties: 7 7-12-2011 8:25:22

Carmen
Broodjesbrunch/lunch thuis, wat voorzien?
Hoi bruidjes en gommetjes, Met nog 35 dagen op de teller beginnen de details te roepen ...Wat voorzien jullie allemaal indien jullie een broodjesmaaltijd thuis doen? Hoeveel stuks per persoon, welk beleg, drank, ...Groetjes van een bruidje dat stille...
Voorbereiding Reacties: 11 7-12-2011 8:06:46

Els
dj feestzaal Camargue
Dag mede-bruidjes, Mijn man-in-spé en ik zullen ons ja-woord geven op 11 augustus 2012. Het feest zal doorgaan in feestzaal Camargue in Bertem. Heeft iemand ervaring met de huis-dj? Het zou een man van boven de 50 jaar zijn en we zijn bang dat ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 6-12-2011 22:39:14

Alessia
Corsage bruidegom en suite
Dag iedereen, ik heb onlangs mijn zinnen gezet op een supermooi bruidsboeket en heel happy liet ik hem zien aan mijn lieve vriendje! Maar dan, hij vind het afschuwelijk :( dus liet ik heel wat lijsten zien met foto's, maar hij vond geen enkele mooi....
Bruidsboeket Reacties: 17 6-12-2011 19:50:28

Jessika
Trouwjurk Rembo Styling model Monet te koop!!!
Ik verkoop mijn trouwjurk model "Monet" van Rembo Styling met bijhorend vestje. Het kleed is nooit gedragen (ben verliefd geworden op een ander kleed) en kan dus nog op  maat aangepast worden. Mooi voor maat 36-40. Originele prijs: €1500...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 6-12-2011 19:31:23

Esther
Feestzaal regio Antwerpen-Limburg
Hallo allemaal, Wij zouden graag in de zomer van 2012 trouwen. We zijn dus op zoek naar een betaalbare feestzaal regio Antwerpen - Limburg. Kent iemand van jullie een goede feestzaal? Groetjes, Esther
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-12-2011 18:18:32

Kim
kapper aan huis - regio oudenaarde
Weet er iemand een goede kapper/kapster in de buurt van Oudenaarde die aan huis komt? Alvast bedankt Groetjes Kim
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 6-12-2011 16:21:26

Eveline
titel - uitvoerder ???
Hey iedereen! Het opstellen van de playlist verloopt heel vlot, bijna verslaven :-D Echter breek ik mijn hoofd over één welbepaalde groepsdans waarvan ik totaal geen idee heb wie de uitvoerder is of welke titel het heeft. Probleem: deze ma...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 6-12-2011 15:44:07

tine
Gastenboek, hoe ga je te werk?
Hallo, Wij geven geen groots feest.  We houden een receptie. Toch zou ik het leuk vinden om een gastenboek te hebben. Op welke manier sporen jullie de gasten aan om iets op te schrijven? We voorzien een bedankje, dus lijkt het mij logisch dat...
Ideeën Reacties: 13 6-12-2011 15:43:04

Stefaan
gezocht: alternatieve locatie voor trouwfeest
Hallo, We hebben onlangs besloten te trouwen, najaar (sept-okt) 2012, en zoeken nog een alternatieve locatie voor een feest met een 60-70 gasten. We willen zelf de catering organiseren, dus geen zaal waar catering inbegrepen is. We zoeken iets in de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-12-2011 15:38:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...