Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jili
Jazzband receptie
Hoi bruidjes, Wij zijn nog op zoek naar een jazz-band of harpist die anderhalf uurtje kan spelen tijdens onze receptie. Kennen jullie iemand? Groetjes
Muziek - Live Reacties: 5 9-12-2011 19:35:46

pauline
DRINGEND!!!ceremoniemeester gezocht regio west vlaanderen!!!
hallo, wij trouwen  op 30/06/2012. zijn wat aan de late kant, maar zijn nog op zoek naar ceremoniemeester. heb al enkele opgebeld maar die zijn allemaal geboekt. dus als er mij iemand kan helpen...GRAAG. liefst iemand met ervaring thxxx
Ceremonie Reacties: 7 9-12-2011 19:16:55

Kim
Ringen - check
Jeeeuuu de ringen zijn gekozen.  We zijn vandaag langs geweest bij Fede di Oro en er was een ruime keuze... Na lang overleggen en enkele aanpassingen hebben we de perfecte ringen gevonden!!! Kijk er al naar uit om hem te mogen dragen 
Kledij - Accessoires Reacties: 10 9-12-2011 17:51:36

Evy
EINDELIJK VERLOOFD ... en nu?
Mijn vriend heeft dan toch eindelijk de grote vraag gesteld! Ik had de hoop al opgegeven... Datum hebben we ook al geprikt, nog 539 dagen... Goh dat is nog zo lang Maar ja, we zijn nog volop bezig met de bouw van ons droomhuisje en dit gaat waarsch...
Voorbereiding Reacties: 18 9-12-2011 17:43:26

Ann
Dilemma Zuid-Afrika
Heyhey, Vorige week hebben we onze offerte ontvangen voor onze huwelijksreis naar Zuid-Afrika... Alles was super,maar één ding houdt ons misschien een beetje tegen. We hadden er niet over nagedacht dat malariapillen en zwangerschap niet sa...
Voorbereiding Reacties: 10 9-12-2011 16:59:35

Carmen
Een brief van mijn vrijgezellenteam (stak vandaag in de bus)
Nieuwsbrief Een vrijgezel die gaat pas slapen ...Beste Carmen,Zoals je wel al weet zijn je laatste dagen als vrijgezel aangebroken.Om deze in stijl te kunnen afsluiten hebben wij, je vrijgezellenteam, een avond vol plezier en uitdagingen in elkaar ge...
Voorbereiding Reacties: 13 9-12-2011 16:12:34

benita
Retro huwelijksuitnodigingen
Hoi iedereen! Ik ben wat aan het rondkijken op internet, voor ideeën op te doen voor onze huwelijksuitnodigingen, maar dit is moeilijk te vinden. We willen namelijk retro uitnodigingen hebben voor ons huwelijk.Weet er iemand een goede ...
Uitnodigingen Reacties: 10 9-12-2011 15:45:20

Els
Attentie voor de kindjes aan de kerk
Hey mede-bruidjes, ik had graag iets leuks, speels, origineels, ... gegeven aan de kindjes die je na het kerkgebeuren komen feliciteren aan de kerk. Jullie leuke ideeën? Thanks! Groetjes, Els
Ceremonie Reacties: 4 9-12-2011 14:53:34

Ines
Trouwen met dikke buik...
Hey bruidjes, wij trouwen in april en ik had eigenlijk al mijn trouwkleed uitgekozen, maar nu blijk ik ( supergelukkig) zwanger te zijn. Tegen dan zou ik een 5tal maandjes zijn en dus een zwangere buik hebben. Mijn kleed kan gemakkelijk aangepast w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 9-12-2011 14:49:17

Els
Nederlandstalige openingsdans
Hey mede-bruidjes, Ik ben op zoek naar inspiratie voor onze openingsdans. Ik zou heel graag willen dat deze in het Nederlands gezongen is... Iemand tips - ideeën - ... Alvast héél erg bedankt en succes nog met jullie voorbereidi...
Openingsdans Reacties: 19 9-12-2011 14:45:46

dany
openingsdans
Hoe moet ik dit aanpakken??? Na onze openingsdans is het gebruikelijk dat ik mijn vader zou halen om te dansen.Maar die is overleden.Mag ik dan ook mijn moeder nemen  om te dansen.Bij mijn wederhelft komt er ook geen papa dus mogen wij met de 2 ...
Openingsdans Reacties: 8 9-12-2011 13:53:41

Saartje
Trouw- en communiebeurs
Enkele handelaars uit Brakel en omliggende slaan de handen in elkaar voor de eerste Trouw-en Communiebeurs. Maak kennis met experts inzake huwelijks-, communie-, en lentefeesten en ontdek de nieuwste trends voor het komende seizoen. Kasteel van Lil...
Voorbereiding Reacties: 0 9-12-2011 11:14:43

Katrien
Ervaringen Molenhuis (Vremde), Watermeulen (Kruibeke)
Hallo allemaal, Bij het rondzien via internet, sprongen er voor mij 2 zalen uit. Namelijk Het Molenhuis in Vremde en De Watermeulen in Kruibeke. Wat zijn jullie ervaringen hier?  We willen graag een alternatieve ceremonie doen, een receptie, av...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-12-2011 10:47:55

Sara
kweeperen
Wij gaan voor onze bedankjes zelfgemaakte confituur maken, nu onze trouwdatum is nog vrij ver weg maar mijn verloofde kwam ermee af dat hij graag kweeperen confituur zou willen. Nu heb ik opgezocht, kweeperen groeien enkel rond deze periode dus zit e...
Voorbereiding Reacties: 8 9-12-2011 8:48:22

tima
kostuum check
weer een vinkje op de lijst . gisteren in keulen (yeah solden) een kostuum voor tventje gekocht van hugo boss niet de goedkoopste van de hoop maar toch mooie korting op geseteld voor €350 . mooi binnen budget . ME super happy 
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 9-12-2011 0:34:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...