Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joeri
whoehoe allemaal maandag naar Joe fm luisteren
Effe mijn geluk neerschrijven :-) Ik had meegedaan aan een wedstrijd van joe fm, de prijs was een optreden van Yannick Bovy bij je thuis. Je moest natuurlijk je motivatie neerschrijven waarom ze jou zouden kiezen. Ik heb gezegd dat we volgend jaar tr...
Voorbereiding Reacties: 8 8-12-2011 12:56:19

Cynthia
PAARS - WIT Trouwfeest!!!! Ik verkoop allerlei spullen!!!!
Hallo, Ik verkoop allerlei spullen: van decoratie tot bruidskleedje... Mijn thema was paars en wit. Indien je interesse hebt, graag je e-mailadres dan kan ik de foto's met bijkomende informatie doormailen! Groetjes, Cynthia
Voorbereiding Reacties: 11 8-12-2011 11:11:57

maika
Huwelijksreis
Dag bruidjes Ik ben al een paar dagen aan het kijken voor de huwelijksreis Ik zit toch wel al lange tijd met Mexico in mijn hoofd Iemand ervaring mee? We willen eigenlijk genieten van het hotel, strand, elkaar maar toch zeker ook uitstapjes doen e...
Huwelijksreis Reacties: 19 8-12-2011 11:10:48

Carrie
Voor de Rock-Punk-Metal-bruidjes !
Geen zin in brave witte schoentjes? of wil je iets specialer dan een gewone zwarte pump? Deze vond ik op de sie van Brandos (al veel bruidjes hier op t forum hebben daar iets besteld bljikbaar) http://www.brandos.be/search/results/?query=iron+fist ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-12-2011 10:59:13

Joeri
Wanneer uitnodigingen versturen?
Hey iedereen, Ik had een vraag over het versturen van onze uitnodigingen. Wanneer zouden we die moeten versturen? Vanaf 28januari mogen we onze ondertrouw doen en weten we ook het uur dat we trouwen, dus dan kunnen we de uitnodigingen verder aanvull...
Voorbereiding Reacties: 22 8-12-2011 7:11:19

Stéphanie
Planning...
Hey medebruidjes!! Met nog 184 dagen panikeer ik zo een klein beetje. Wat moeten jullie nog regelen en wat is er al inorde? Ik heb het gevoel dat ik zoveel vergeet!!! xx
Voorbereiding Reacties: 5 7-12-2011 21:34:12

Evelyn
fotoshoot
Joepi op mijn verjaardag doen we onze fotoshoot. Deze krijgen we gratis cadeau van onze fotografe! :-) en die foto's gebruiken we mogelijk als de uitnodigingen. Weet er iemand een goedkope maar goede drukker regio Lichtervelde - Kortemark - Torhout ...
Voorbereiding Reacties: 2 7-12-2011 21:06:42

Linde
trouwlijst
heyhey, Ik heb nog eens een vraag. We willen graag als trouwcadeau geld vragen. Aangezien ik zelf niet zo graag geld geef, waren we van zin om een trouwsite te maken. Op deze trouwsite zouden de mensen kunnen zien wat we graag met het geld zouden doe...
Voorbereiding Reacties: 12 7-12-2011 20:42:13

Nathalie
Gastenboek zelf maken...
Hallokidoki, Hier zijn we weer met nog een vraagje... Ik zou graag zelf een gastenboek maken, omdat ik dat persoonlijker vind... Zo'n Wish Tree vind ik ook super leuk, maar dat is leuk op het feest zelf... Ik vrees dat je zo'n Wish Tree niet lang ...
Ideeën Reacties: 10 7-12-2011 18:42:21

Nathalie
Aan tafel.....
Hey Bruidjes en gommetjes... Ik ben weer in de fameuze "vragen bui" ;) De tafelindeling is gebeurd :) Maar nu he... De event-planner zou de namen van de mensen afroepen, maar ik vraag me af hoe we het het beste doen... Zouden we de tafels een naam...
Voorbereiding Reacties: 7 7-12-2011 18:38:31

Nathalie
Uit nieuwsgierigheid...
Hey Bruidjes en gommetjes... Vorige week hebben we doorgegeven wat we willen eten op ons avondfeest... Ik vond dat best wel moeilijk, want niet iedereen lust alles... Wij hebben geopteerd om met verschillende 3 standjes te werken waar je een voor-...
Voorbereiding Reacties: 8 7-12-2011 18:34:08

Nathalie
Suite kleren huren...
Hallo, Wij zouden graag onze suite in "lang" zien... Dit om niet echt een kakafonie te verkrijgen... Nu heb ik al de vraag gekregen van m'n getuige waar je zo'n kleren kan huren? Heeft iemand daar een idee van? Alvast bedankt... Groetjes, Nathali...
Kledij - Suite Reacties: 3 7-12-2011 18:12:19

Sandra
The perfect shoes for the perfect day...pakketje aangekomen!!
Hoi iedereen, Na een rotdag op het werk, kwam ik aan de voordeur en wat zie ik daar staan blinken? Mijn pakketje van Brandos! Ik kon niet snel genoeg binnen zijn...en de schoentjes zijn toppie!!! Ze zitten goed, hak niet te hoog (maar hoog genoeg) e...
Kledij - Accessoires Reacties: 21 7-12-2011 17:37:19

Ellen
nog 149 dagen te gaan
Hey allemaal, Met nog 149 dagen op de teller, gaat alles ongelooflijk snel! En komt onze dag dichterbij... Maar toch lijkt hij nog veraf.... Wat hebben jullie al allemaal geregeld? Wij hebben al: * De zaal * De menu *Idee voor de tafelschikking ...
Voorbereiding Reacties: 7 7-12-2011 15:44:55

Elien
reden tot paniek?
Dag bruidjes! Al 3 maand lang proberen we een afspraak te krijgen met de deken... tot hiertoe zonder succes.Vorige week dachten we prijs te hebben toen het Parochiaal Secretariaat een mailtje sturen met de boodschap dat we in de loop van de week een ...
Ceremonie Reacties: 6 7-12-2011 14:52:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...