Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Thomas
tekst voor dansfeest + hapje
Hey, Wij zijn bezig met onze uitnodigingen op te stellen en hebben alle teksten eigenlijk al in rijmpjes gemaakt maar we vinden niet echt iets voor de gasten die enkel op het dansfeest komen met een hapje (broodje of frietje) ze mogen komen vanaf 22...
Uitnodigingen Reacties: 2 11-5-2013 18:24:00

mieke
feestzaal regio Gent of Kortrijk voor 250 personen
hallo iedereen wij zijn op zoek naar een zaal in de (ruime) regio van Gent of Kortrijk voor 250 mensen.we hebben een lijstje gemaakt met zalen die geschikt zijn voor 250 mensen:- lozen boer- kasteel van zaffelaere- maelstede- t klokhof- de cortina &n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 11-5-2013 17:55:55

marieke
alternatief trouwringen
Iemand orginele ideetjes als alternatieven voor de trouwringen? 
Ideeën Reacties: 6 11-5-2013 17:32:36

marieke
traiteur gezocht regio herentals
Wij zoeken een traiteur rond herentals. Wij willen graag een bbq of een buffet doen me de familie. iemand suggesties? Groetjes
Locatie Reacties: 4 11-5-2013 17:25:17

els
Misboekje
Zou er misschien iemand zijn misboekje eens willen doorsturen? Zodat ik eens een voorbeeld heb, hoe het er ongeveer zou moeten uitzien? renaers_els@hotmail.com Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 7 11-5-2013 17:00:01

tonny
gay wedding
hey, heeft iemand een ideetje voor mij ik trouw volgend jaar ( 2 mannen) en ik zoek een thema voor het feest het feest gaat door in onze tuin...ik zoek enkel nog iets om het aan te kleden in thema alvast bedankt
Ideeën Reacties: 7 11-5-2013 16:56:27

laurie
De grote dag :-D
Jippie!!!!! Reeds 15 dagen getrouwd, sinds gisteren terug van Bali en Lombok van huwelijksreis!! En dus even de tijd maken om een paar mensen aan te prijzen en jullie paar fotootjes mee te delen ;-) http://www.glimshot.com/#Laurie&Dimitri Hiero...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 11-5-2013 14:44:35

Nika
huwelijkskaars
Beste bruidjes, waar kan ik in de provincie Antwerpen (liefst regio Turnhout - Herentals) goede adresjes vinden voor een huwelijkskaars? Dank je wel!
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2013 14:27:29

stefaan
mooie, warme en exotische huwelijksreis gezocht
Hallo allen, wij zoeken op dit moment een exotische locatie Wij houden van een All-In hotel, veel zon, zee en strandwandelingen. vorig jaar zijn we naar Mexico geweest (Iberostar Paraiso Lindo) en 2 jaar geleden naar de Dominicaanse Republiek...
Huwelijksreis Reacties: 6 11-5-2013 10:58:58

Sofie
Regenachtige vrijgezellen!
Voila! Vandaag komen ze mij halen voor mijn vrijgezellen!! Ben benieuwd!!  Ik hab anders een groot vermoeden want we gaan doen en dan is de regen toch wel wat spelbreker.. 
Voorbereiding Reacties: 2 11-5-2013 10:55:20

Fairytale
Bruidsboeket...
   Hallo mede bruidjes, Ondertussen hier op de teller nog 27 dagen... het begint sneller en sneller te gaan... Donderdag aanstaande zouden wij graag eens willen gaan zien voor mijn bruidsboektje en de 'kleine' versie ervan voor h...
Voorbereiding Reacties: 2 11-5-2013 10:36:59

Mieke
trouwbelofte
Hey zijn er hier dat zelf hun trouwbeloften hebben geschreven?  zouden jullie die willen posten, heb echt nood aan een paar voorbeelden ??? :( ;)
Voorbereiding Reacties: 2 11-5-2013 10:03:48

Mieke
trouwbelofte
Hey zijn er hier dat zelf hun trouwbeloften hebben geschreven?  zouden jullie die willen posten, heb echt nood aan een paar voorbeelden ??? :( ;)
Voorbereiding Reacties: 5 11-5-2013 10:03:47

Joke
Gezocht: bloemenveld voor fotolocatie
Heey bruidjes! We zijn op zoek naar een groot bloemenveld ergens in de provincie Antwerpen om onze foto's te trekken. Aangezien het onmogelijk is om zelf heel provincie Antwerpen af te rijden en in elk klein baantje te gaankijken, kom ik ten rade bij...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 11-5-2013 9:09:24

Jessica
stress voor slecht weer!
Met nog vijf dagen op de teller men ik volledig aant stressen om het weer. Ze geven namelijk regen voor vrijdag en heb geen inspiratie voor binnenlocaties regio mechelen. Wie kan mij helpen aub
Fotografie Reacties: 9 11-5-2013 8:37:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...