Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
verslagje 27/04/2013 + foto's
hallo bruidjes, De teller staat hier ondertussen op +16 en dus dringend tijd om een verslagje neer te pennen. Zo'n schrijfwonder ben ik niet dus zal het kort houden . Onze dag begon om 7u30 met de wekker. Ik was wel al wakker van 5u maar toch nog wat...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 13-5-2013 22:24:01

Fien
Kleedje
omdat wij op 2 dagen trouwen, is dat het perfecte excuus voor 2 kleedjes :) voor de wet zou ik graag een kort, wit kleed dragen. Maar ik vraag me af wat de gemiddelde prijs hiervoor is? Is dit evenveel als een lang kleed? Zijn er winkels waar je mooi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-5-2013 21:01:49

Lindsay
Decoratie gezocht
Hallo bruidjes Ik heb een (voorlopig) verlanglijstje en ik vroeg mij af of er hier bruidjes zijn die mij kunnen helpen. Voor diegene die mijn vorige posts hebben gezien, kan je mij dus categoriseren onder de DIY-bruidjes. Ik heb al heel wat zelf gekn...
Voorbereiding Reacties: 0 13-5-2013 20:54:24

jessica
kapper gezocht regio Brugge
Hallo, Ik heb sinds 2 jaar een kort kapsel. Heb al verschillende coupes geprobeerd, maar vindt niet mijn ding.  Na rondvraag bij vrienden ben bij 2 kappers hun advies gaan inwinnen.  Uiteindelijk heb ik dan vorige week bij 1...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 13-5-2013 20:27:12

Tamara
Kledij bruidsmeisjes.
Hallo trouwertjes, hier is al heel veel in orde......alleen vind ik het heel moeilijk jurkjes voor bruidsmeisjes te vinden. Hebben jullie tips? Websites genoeg maar komen die jurken ook aan? Dank u
Kledij - Suite Reacties: 10 13-5-2013 19:53:08

lies
ceremoniemeester
hey!  Ik ben op zoek naar een ceremoniemeester in de buurt van Kortrijk,  iemand suggesties? 
Ceremonie Reacties: 10 13-5-2013 18:44:31

Fien
Rent-a-priest Kapel
Enig idee of Rent-a-priest (of andere organisaties als deze) ook huwen in een kapel? Of is dit enkel voorbehouden voor de katholieken :)
Ceremonie Reacties: 3 13-5-2013 18:03:00

sarina
onderrok
hoi dames ik zoek dringend een onderrok maar zit met een nogal krap budget, iemand ideeen ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-5-2013 17:45:50

sanne
Openingsdans liedjes mix?
Hoi iedereen! Ik heb een probleempje, wij willen graag als openingsdans een mixje van verschillende nummers doen. Maar nu weet ik niet hoe ik deze mix moet maken? (om zo tot 1 nummer te komen) Weten jullie misschien hoe je dit juist doet? Met welk p...
Openingsdans Reacties: 5 13-5-2013 17:11:32

Flo
Photobooth props gezocht
Hallo, Heeft er iemand toevallig voor volgend weekend photobooth props te koop of te leen? Last minute zouden we toch graag een fotohoekje organiseren ... Lieve groetjes
Fotografie Reacties: 4 13-5-2013 15:12:40

Sara
Koloniënpaleis Tervuren of Chalet Robinson Ter Kamerenbos?
Hallo, Iemand ervaring met het Koloniënpaleis of Chalet Robinson als locatie? Welk prijskaartje hangt er vast aan de huur van beide zalen? Ben je vrij in de inrichting (keuze van tafels enz..) Goede catering? eigenlijk is alle info welkom ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 13-5-2013 14:26:11

liesbeth
Wat in een trouwring graveren?
Hey lieve bruidjes! Ik zit klem! Wat laten jullie graveren in jullie trouwring? Of wat staat er in jullie trouwring? De naam en datum, of toch iets persoonlijker? Hebben jullie leuke ideeen? Succes nog met de voorbereidingen! En alvast bedank...
Ideeën Reacties: 15 13-5-2013 12:25:49

Katrien
Goed nieuws krantje
Moet je deze zelf verwittigen of is het aan de gemeente die dit doet?
Voorbereiding Reacties: 3 13-5-2013 12:18:02

kylie
Nog 1 liedje te kiezen
Hallo bruidjes in spe, Wij hebben bijna al onze liedjes gekozen: Intrede bruidegom:  Trumpet Voluntary     Intrede bruid: Amber Hayes - Always there for me lied tussen de  lezingen: Sarah & Koen - ‘you are the rea...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 13-5-2013 12:09:32

Joyce
Foto's en verslag van een wondermooie dag
Hierbij een verslagje en de foto's van een ontzettend mooie trouwdag! We hebben ervan genoten van het eerste tot het laatste moment. Al van 's morgens bij het opstaan, het ontbijten samen met mijn ouders, de kapper, de make-up, het aantrekken van he...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 26 13-5-2013 12:08:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...