Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Klein vraagje
Hoi meiden, Onze trouw is pas volgend jaar maar toch heb ik al bepaalde vraagjes die misschien wel eens stom kunnen klinken.. :) Maar wanneer contacteer je best de pastoor als je voor de kerk trouwt.. Wij trouwen nu op 19 juli 2014 maar we willen zo...
Ceremonie Reacties: 10 13-5-2013 11:36:01

Nathalie
Bruidsjurk
Goedemorgen dames, heeft er één van jullie al bij jj'house.com al een jurk besteld? Ze smijten ermee naar u kop met de prijzen? groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 13-5-2013 11:13:18

Melissa
Super!
Ik weet dat het niet echt relevant is, maar ik wil mijn geluk even delen!! We hebben het voorschot betaald en de zaal is definitief geboekt, dat is al een pak minder stress :) Het dilemma ging tussen De Grote Stove in Zuiekerke en Domein vossenberg i...
Voorbereiding Reacties: 8 13-5-2013 10:58:25

Irina
tekst voor bedankgeschenkje
hey, een tijd geleden kwam ik hier op het forum een tekst tegen om aan de bedankjes te hangen, of er boven te hangen om duidelijk te maken dat er één bedanking is per koppel of alleenstaande persoon maar ik vind spijtig genoeg die tekst ni...
Ideeën Reacties: 3 13-5-2013 10:58:00

Irina
tekst voor bedankgeschenkje
hey, een tijd geleden kwam ik hier op het forum een tekst tegen om aan de bedankjes te hangen, of er boven te hangen om duidelijk te maken dat er één bedanking is per koppel of alleenstaande persoon maar ik vind spijtig genoeg die tekst ni...
Ideeën Reacties: 0 13-5-2013 10:57:46

Charlotte
SOS UNIEKE TROUWLOCATIE 05/07/2014
Beste bruiden, Mijn partner en ik zijn op zoek naar een UNIEKE, ALTERNATIEVE huwelijkslocatie en dus geen brave, rustieke, landelijke zaal. We kijken bv. uit naar zalen als oude brouwerijen, oude stations, oude bibliotheken, opera's, oude postgebouw...
Locaties - Feestzaal Reacties: 26 13-5-2013 10:44:16

Marieke
18 mei bruidjes/bruidegommen - aftellen kan beginnen :)
Lieve trouwers van 18 mei Hoe zit het met de stress?Nog heel heel heel even en 't is aan ons :)Ze voorspellen extreem rotweer... wat voorzien jullie tegen de regen?Doet iemand nog een jasje boven het kleed?Succes met de laatste voorbereidingen en met...
Voorbereiding Reacties: 23 13-5-2013 9:30:57

An
Misboekje
Dag allen Met nog 53 dagen op de teller is ons misboekje zo goed als af. Een eerste versie werd doorgestuurd naar de priester en goedgekeurd op één zaak na. Het groot dankgebed dient uitgebreider ( inclusief opheffing van hostie en beker ...
Religie Reacties: 2 13-5-2013 9:14:28

Aline
Schuur/hoeve/feestzaal regio Aalter
Hallo, Wij zijn op zoek naar een locatie voor onze trouw. Het liefst zouden wij dit doen in een oude schuur of hoeve waar we kunnen werken met een eigen cateraar. Mooie feestzalen met goeie catering tegen een democratische prijs zijn voor ons ook mo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 12-5-2013 23:16:57

Sandy
intrede avondfeest
Hoi hoi... Wij zitten nog in de begin fase qua planning, maar heb nu al zoveel vragen. Als alle gasten van het avondfeest aanwezig zijn, is het dan de bedoeling dat het bruidspaar de zaal uitgaat en zijn intrede maakt adv een stevig nummertje? En wat...
Voorbereiding Reacties: 2 12-5-2013 22:44:16

Britt
Foto locaties antwerpen
Hey iedereen.. Ik trouw 5/10 ...dus het kan ofwel mooi weer zijn of lekker regenachtig zoals we gewoon zijn in Belgie ;-).. Nu vroeg ik me af of er iemand toffe indoor locaties kent in antwerpen (antwerpen stad,merksem,schoten,stabroek,hoevenen,eker...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 12-5-2013 22:08:42

Katrien
11 mei 2013
Ik ben niet zo goed in verslagjes schrijven, maar het was in 1 woord fantastisch!!! De Weddingsingers waren gewoon PRACHTIG!!!! De videograaf is ook een aanrader Ivanos! Stylemepretty was ook heel goed :) De feest ging door in Hof ter Beucken in ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 12-5-2013 21:40:00

Katrien
11 mei 2013
Ik ben niet zo goed in verslagjes schrijven, maar het was in 1 woord fantastisch!!! De Weddingsingers waren gewoon PRACHTIG!!!! De videograaf is ook een aanrader Ivanos! Stylemepretty was ook heel goed :) De feest ging door in Hof ter Beucken in ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 12-5-2013 21:39:58

ine
zaaltje regio haacht
 wij zoeken een leuk zaaltje in de buurt van tildonk voor ons trouwfeest te doen, aangezien we hier nog niet zo lang wonen weten we het niet goed. alle tips zijn welkom, groetjes  ine
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 12-5-2013 21:28:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...