Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stefanie
Hoe lang blijft de fotograaf bij jullie?
Hey dames (en heren) Eventjes een vraagje. Hoe lang blijft de fotograaf bij jullie gedurende jullie trouwdag? Is dat echt van bij het begin (dus make-up en kapsel) tot aan de openingsdans en eventueel nog wat langer? Of hoe regelen jullie dat? Ik h...
Fotografie Reacties: 13 9-5-2013 22:25:53

Ann
De lozen boer
Hey allemaal, Eerste grote beslissing genomen vandaag! Na lang twijfelen dan toch gekozen voor de lozen boer. We kwamen de zaal binnen en waren verkocht, maar gezien het niet de goedkoopste zaal is en ze niet met forfaits werken voor drank toch ff ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-5-2013 22:23:43

Carrie
Moderne, eenvoudige outfit voor mama van de bruid gezocht...
Hoi hoi, Volgende week ga ik met mijn zus en mama een outfit zoeken voor mijn mama... Zij is een sportieve +50 met een stoer kantje. Ze zou liefst een mooi "kostuum" vinden, in een neutrale kleur, zodat ze het nadien nog kan dragen... Dus liefst gee...
Kledij - Suite Reacties: 6 9-5-2013 21:42:18

Nele
Fotograaf Kris Van Exel
Hey iedereen, enkele maanden geleden kwam ik hier hulp zoeken bij het kiezen van een fotograaf. Uiteindelijk kozen we voor Kris Van Exel en daar zijn we heel blij om! 't Is een supervriendelijke en sociale mens met liefde voor zijn vak. En 't belangr...
Fotografie Reacties: 2 9-5-2013 21:18:35

smili
twijfels over thema
hoi dames,  met nog 50dagen op de teller, krijg ik ineens twijfels over ons thema. Ik wou gewoon met een kleurtje werken. Per groep (collega's, familie, vrienden, geburen) een kleur bv collega"s geel, familie groen, vrienden blauw, en geburen p...
Voorbereiding Reacties: 6 9-5-2013 19:43:58

ilke
Misboekje
Hallo, Zouden er mensen eens voorbeelden,willen doormailen van hun huwelijksboekje voor de kerk? Dank je Ilke_de_roy@hotmail.com
Ideeën Reacties: 6 9-5-2013 19:27:04

Stephanie
Enthousiaste DJ voor zaal Horta gezocht!
Hello iedereen! Het is wellicht het lot van elke hardwerkende bruid: nog iets meer dan twee maanden te gaan voor onze trouw en nog vanalles te regelen. Ons avondfeest zal plaatsvinden in zaal Horta in Antwerpen op zaterdag 20 juli en wij zijn n...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 9-5-2013 15:47:55

fien
trouwlocatie in het gentse gezocht!
Hallo, Wij gaan onze trouw vieren in een circustent, enkel, we weten nog niet waar deze neer te zetten...Iemand een tip voor een wei, tuin, park,bos, boerenhof,... waar wij terecht kunnen (en waar electriciteit,water voorzien is) uiteraard mits een v...
Locatie Reacties: 5 9-5-2013 14:32:42

krista
Jullie mening nodig
Hoi medebruidjes, bruidegommetjes. Wij zitten weer met een moeilijke beslissing. Onze ijsbruidstaart is besteld enkel de smaken moeten we nog doorgeven. Het gaat een ijstaart worden uit 3 lagen, oorspronkelijk wilden wij enkel vanilleijs omdat iedere...
Voorbereiding Reacties: 26 9-5-2013 13:26:09

Nathalie
tiara bij light in the box
Al iemand een tiara besteld bij Light in the box? Ik vraag me af of dit goeie kwaliteit is. Ik heb al bij etsy en glitzy secrets gekeken maar vind er niet echt naar mijn zin. Iemand nog andere sites? bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 9-5-2013 13:24:36

vicky
toch voor het laatste moment een weddingplanner gekozen !!!!
hallo bruidjes allemaal, wij trouwen op 23 augustus en bijna alles is geregeld en klaar..maar voor de laatste loodjes en organisaties hebben we er toch een weddingplanner bijgenomen die vanaf nu alles op haar neemt maar natuurlijk wel met goedkeurin...
Ideeën Reacties: 3 9-5-2013 12:55:18

Sabrina
Intrede liedje
Welk liedje gebruiken jullie om de kerk binnen te wandelen? ik wil liever niet de traditionele bruiloftsmars. Zelf had ik gedacht aan I have a dream van abba haha beetje raar maar het is tenslote een droomdag
Muziek - Ceremonie Reacties: 12 9-5-2013 12:49:31

Karen
Fotolocaties regio Aalst en omstreken
Beste bruidjes, bruidegommetjes en  alle anderen. Ik zou graag wat ideetjes opdoen voor binnenlocaties regio Aalst en omstreken, buitenlocaties is niet moeilijk maar als het regent weetn we niet goed waar naartoe hopelijk heeft iemand raad.
Voorbereiding Reacties: 5 9-5-2013 11:47:11

Bruid
99 dagen... Hoe stellen de bruidjes het?
De teller is eindelijk onder de drie cijfers gegaan! Het komt nu echt wel dichterbij. Zorgt soms wel voor stress aangezien we in verbouwingen zitten en we de gasten over de middag bij ons thuis uitnodigen. Duimen op mooi weer dus! Hoe zit het met ...
Voorbereiding Reacties: 4 9-5-2013 11:36:01

lieselotte
Origineel alternatief gastenboek
Hallo iedereen, ik ben nog op zoek naar een origineel alternatief voor een  gastenboek. Heeft er iemand een ideetje? Dankuwel!! groetjes
Voorbereiding Reacties: 19 9-5-2013 10:45:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...