Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabelle
Huwelijksreis in de VS
Hallo bruidjes, Mijn verloofde en ik beginnen zo stilaan toch al te dromen over onze huwelijksreis. We zouden graag een tweetal weken willen rondtrekken in de Verenigde Staten, maar we zijn er nog niet uit of we nu voor de oost- of westkust zouden g...
Huwelijksreis Reacties: 13 6-5-2013 14:42:00

Veronique
Nalezen misboekje
Hoi iedereen, Het misboekje is eindelijk geschreven en klaar om te drukken. Heeft iemand zin om dit eens na te lezen en feedback te geven? Alvast bedankt! Groetjes, Véronique
Religie Reacties: 23 6-5-2013 13:41:04

Leslie
Jullie mening: vervoer suite binnen eigen dorp???
Hallo iedereen, ik heb even jullie mening of advies nodig... Wij hebben als trouwvervoer voor onszelf een Porche die we mogen lenen, maar voor de suite zit ik met de vraag of ik wel speciaal vervoer zou regelen of niet. Alles is binnen de s...
Ceremonie Reacties: 14 6-5-2013 13:38:02

Dominique
drukken op zwart papier
Hallo iedereen, Aangezien onze trouwuitnodigingen zwart zijn met roze letters, wil ik dit doortrekken naar de voorbladen van de trouwboekjes en de menukaarten. Nu ging ik dit weekend naar zo een print- en kopiecenter, maar die kunnen blijkbaar niet...
Voorbereiding Reacties: 5 6-5-2013 12:07:40

Silke
Verslag 04/05/2013
Onze trouwdag was fantastisch! Ik ben het helemaal niet gewoon om een verslag te schrijven maar ik ga het toch proberen. Ik heb de verslagjes van de bruidjes hier op het forum steeds gevold en graag gelezen. Vrijdagavond zijn we eerst de spullen...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 33 6-5-2013 12:01:00

Kelly
nietmachien
Hoi Hoi, wie heeft van jullie een groot nietmachien om boekje te maken / te nieten? en van wie zou ik deze even mogen lenen? Liefst in de buurt van Antwerpen / Schoten. Ik zou zelf kunnen printen op het werk of thuis, maar dan moet ik nog nieten eh...
Ceremonie Reacties: 4 6-5-2013 11:51:25

Fredegonde
Animatie: acteur typetjes
Hallo iedereen Enkele maanden geleden zagen wij op een teerfeest een animator aan het werk, een iets oudere (gezette) man die verschillende typetjes speelde: dronken ober, kok en pater.  We zouden hem graag vragen om ons diner op te vrolijken, ...
Ideeën Reacties: 2 6-5-2013 10:32:53

An
ballondecoratie limburg
Dag allen Wij zijn nog op zoek naar ballondecoratie regio (Noord/Midden) Limburg. Graag willen we twee ballonpilaren aan de kerk plaatsen en eventueel nog wat versiering voor in de zaal. Iemand enig idee waar we best terecht kunnen? Groeten An
Voorbereiding Reacties: 9 6-5-2013 10:12:04

Charlyn
Beslissingen genomen!
Beste bruidjes... Hebben op korte tijd enkele beslissingen genomen.. Onze zaal staat vast, onze DJ staat vast, onze fotograaf staat vast en onze traiteur hebben wij bevestigd... Nu moeten we enkel nog van hem bevestiging krijgen. De nicht van zijn t...
Voorbereiding Reacties: 3 6-5-2013 9:23:48

astrid
acrylnagels
Hoi iedereen Ik ben op zoek naar iemand die acrylnagels zet in de regio aalst - lede - Wetteren. Ik ben spijtig genoeg allergisch aan gel-nagels en verdraag dus enkel acryl. Bedankt
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 6-5-2013 7:51:57

Siege
Gewoon zin om te vertellen ;-)
Hallo iedereen, Wat spannend, de teller staat op 102 dagen! Ok, dat is toch nog even, maar mijn ventje krijgt een eerste verassing morgen.. Op dit forum heb ik een tijdje geleden via jullie kennis gemaakt met 101 reden waarom ik van je hou. Nu heb ...
Ideeën Reacties: 14 6-5-2013 6:37:09

Debbie
Verslagje
Hallo, Vermits ik niet kan slapen, wat ik toch wel raar vind na amper 4u geslapen te hebben, zal k eens beginnnen aan het verslagje. om 7u kwam de kapster/visagiste aan om mij, mijn getuige en schoonzus onder handen te nemen. De tijd ging al snel v...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 22 5-5-2013 22:53:14

Sofie
Afzender op uitnodiging?
Lieve bruidjes, Plaatsen jullie op de envelop met de uitnodiging telkens een afzender? M.a.w. jullie adres?  Groetjes!
Uitnodigingen Reacties: 7 5-5-2013 22:01:19

Debbie
foto's 4-5-13
Hallo! Nog geen tijd voor een verslagje maar wel al een preview van enkele foto's: http://christvilez.be/huwelijken/debbiejan/ x
Fotografie Reacties: 15 5-5-2013 21:36:24

Tom
Lounge tafels en stoelen
hallo iedereen wij zijn op zoek naar een leverancier in de regio antwerpen/kempen die toffe lounge tafels en hoge stoelen (met rugleuning) verhuurt. Kent er iemand nog zo een leverancier of een site waar we een kijkje op kunnen nemen (liefst natuurl...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-5-2013 21:19:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...