Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Eerste pas onverwacht in stroomversnelling
Ik heb een tijdje geleden een mailtje gekregen van La Tiara dat mijn kleed binnen is. Vandaag heb ik gebeld om een afspraak te maken voor de eerste pas: 29 mei. Ik super blij natuurlijk, direct gesmst naar mijn mama en zus. PROBLEEM: ze kunnen allebe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 2-5-2013 13:34:10

Lins
Te koop....
Ondertussen al 50 dagen getrouwd en een paar dingetjes niet gebruikt of niet snel nog nodig: - Voor de winterbruidjes bondstola met kraag: 50 euro - Handgemaakte halsketting met ivoren en doorzichtige pareltjes : 10 euro - Handgemaakte armband hoort...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 2-5-2013 13:29:00

Filipa
Richtprijs weddingplanner?
Dag bruidjes,  Ikzelf ben al getrouwd maar ik kom even met een vraag voor een vriendin van me die net verloofd is. En ik herinner mij dat ik veel steun heb gehad aan dit forum, dus dacht ik, waarom niet mijn vraag hier even komen stellen? :-) H...
Voorbereiding Reacties: 4 2-5-2013 13:18:31

Katrien
Eretafel
Hallo, Ik kan eens beginnen aan de tafelindeling. Het eerste probleem is de eretafel. Het is een ronde tafel maar in welke volgorde komen de mensen hier aan te zitten? Diegene die er moeten zitten: - mama - papa met nieuwe vriendin - getuige van mi...
Voorbereiding Reacties: 4 2-5-2013 12:35:09

Ann
% genodigden dat effectief komt...
Hoikes, met geen 9 maanden meer op de teller beginnen er zich veel vraagjes op te stapelen, vandaar nogmaals vandaag een berichtje van mij Hoeveel % van de genodigden kome ook effectief naar je trouw? Wij hebben nu een gastenlijst van +/-100 pers.....
Voorbereiding Reacties: 17 2-5-2013 12:31:33

Nies
Teenslippers voor alle dames
Hallo, Op een Amerikaanse website vond ik het idee om een grote doos met teenslippers weg te zetten op het avondfeest met daarin verschillende teenslippers. Op de doos zou een opschrift kunnen komen in de trant van: "Save your souls ans dance". Hee...
Ideeën Reacties: 11 2-5-2013 12:03:35

els
91 dagen
Nog 91 dagen te gaan! Het begint te korten...
Voorbereiding Reacties: 3 2-5-2013 11:45:45

Sandra
dans met ouders?
Hey allemaal. Heb even een vraagje ivm de dans met de ouders na de openingsdans. Vermenigvuldigen jullie met beide ouders op 1 liedje? Of nemen jullie voor elke vermenigvuldiging een ander nummer? Het wit zo. . . We wilden eerst onze openingsdans ...
Openingsdans Reacties: 6 2-5-2013 11:30:22

Lynn
Locatie fotoshoot VL-Brabant
Hi dames Ik ben op zoek naar een mooie (binnen) locatie voor onze huwelijksfoto's. Liefst in een straal van 20 km rond Halle We trouwen in het Kasteel van Ruisbroek, waar we normaal de buiten foto's nemen, maar zou liever nog een extra locatie ...
Locaties - Fotografie Reacties: 12 2-5-2013 11:25:30

Ellen
mash-up coverband
Hallo trouwers, Wij zijn op zoek naar een mash-up coverbandje (liedjes aan elkaar worden gezongen of de melodie van 1 liedje met de tekst van een ander liedje)  voor op het avondfeest op onze trouwdag.  Kent er iemand een goed swingend groe...
Muziek - Live Reacties: 2 2-5-2013 11:14:41

Anoniempje
Iemand ervaring met traiteur La vie de chateau?
Hallo allemaal, Iemand ervaring met traiteur La vie de chateau? http://www.laviedechateau.be/  We zijn geneigd om voor hen te kiezen, onze contactpersoon is supervriendelijk en beantwoordt al onze vragen met de glimlach! De voorgestelde menu'...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-5-2013 11:07:21

Ann
muzikanten
Hey medebruidjes, wij zijn voor onze huwelijksviering op zoek naar een zangeres(sen) en een pianist. We hadden een koor op het oog, maar helaas kunnen ze niet op onze dag. Kunnen jullie iemand aanraden? Het is voor de regio Leuven! Merci!
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 2-5-2013 10:57:58

lore
eindelijk 2 cijfers op de teller
hey, zoals de titel al zegt zijn het eindelijk nog 2 cijfers op teller nog 99 dagen te gaan, en we zijn begonnen aan de 500 ongeveer. maar nu het dichterbij komt word ik precies toch een beetje zenuwachtig :) nu maar hopen dat we niets verget...
Voorbereiding Reacties: 0 2-5-2013 10:30:27

Lize
Kasteel van Rullingen failliet
Dames. Dit bericht las ik net op deredactie.be. Zo was er een bruid die niet wist dat het kasteel failliet zou gaan. Hopelijk zijn hier geen dames die hun trouwdag in Borgloon zouden doorbrengen... In Borgloon is dinsdag het kasteel van Rullingen d...
Locatie Reacties: 1 2-5-2013 9:50:11

Debbie
4-5-13
Dag bijna bruidjes! Hoe gaat het met de zenuwen voor diegene die ook dit weekend trouwen?
Voorbereiding Reacties: 16 2-5-2013 9:44:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...