Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabelle
Magneetcorsage
Hoi! We hebben net het pak van mijn vriend laten maken. Toen ik iets zei over de corsage, raadde de verkoper ons af om een corsage door het pak te spelden aangezien de stof heel delicaat is. Hij vertelde dat er een soort van magneetcorsage zou bestaa...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 28-4-2013 11:15:37

Thomas
onze kleur gekozen..maar wat ermee?
Hey, Mijn vriendin en ik hebben besloten om beige als kleurtint te gebruiken voor onze trouw. Nu onze save the date kaartjes zijn al reeds de deur uit en de uitnodigingen zijn bijna klaar en deze waren allemaal roodtinten :-) Nu goed, aan de suite ...
Ideeën Reacties: 2 28-4-2013 10:28:30

Sylvia
Kapper & make-up omgeving Affligem
Hallo, Op 7 september trouwen wij in Affligem. Ik ben op zoek naar iemand die de make-up kan doen van mijn moeder, zus en mezelf. Verder heb ik nog een kapper nodig, opnieuw voor mijn moeder en mezelf, maar ook voor ons dochtertje die op dat og...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 27-4-2013 23:55:40

Kim
Huwelijkstaarten, cakepops, cupcakes ...
Hoi hoi! Wie nog een huwelijkstaart of cupcakes of cakepops zoekt ... 1 adres!! http://www.taartistiek.be/index.htm De site is nog niet helemaal up to date maar Nathalie is een super mevrouw! Wij hebben elkaar leren kennen op een hobbybeurs en i...
Voorbereiding Reacties: 0 27-4-2013 22:15:43

Trien
kerk West-Vlaanderen
Hallo Iedereen We zijn nog op zoek naar een gezellig kerkje in West-Vlaanderen. Iemand suggesties? Alvast bedankt! Groetjes Trien
Religie Reacties: 8 27-4-2013 22:03:27

Kathleen
Picknick kleed
Voor onze fotoshoot ben ik op zoek naar een traditioneel picknick kleed. Iemand een idee waar ik dat kan vinden? Via Google vindt ik wel iets wat er op lijkt maar voor hele dure prijzen...
Fotografie Reacties: 2 27-4-2013 22:02:09

Trien
Dilemma feestzaal
Hallo allemaal We twijfelen voor de feestzaal tussen Salons Ter Leepe en Salons Denotter in Zedelgem. Heeft iemand met 1 van deze locaties ervaringen? Of nog andere aanraders in West-Vlaanderen? Mercikes alvast voor jullie reacties! Groetjes Tri...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-4-2013 21:45:55

Eve
Weer volgende week en voorzorgsmaatregelen?
Hey bruidjes, Enkele dagen geleden zag het er nog super goed uit voor volgende week maar nu is het precies wat aan het minderen. .. vraagje voorzien je paraplu's voor iedereen of houden jullke het weerbericht nog even in het oog. En waar kun je la...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 27-4-2013 19:56:26

maartje
Kasteel van Saffelaere
Hallo iedereen, Wij zijn geinteresseerd in het kasteel van Saffelaere voor ons trouwfeest volgend jaar.Wat zijn jullie ervaringen?Alvast bedankt voor jullie reactie! Xx
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 27-4-2013 18:25:17

sofie
hoepelrok
Dag bruidjes in spe! ik heb iets in de aanbieding, zelf trouw ik op 25 mei 2013 in een kleed van Rosa Clara. Deze week mn laatste pas gehad en het zat als gegoten. Heb er ook een hoepel-onder-rok bij gekocht, zodanig dat al die onderlagen zeker geen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 27-4-2013 17:53:32

Leila
beste shapewear voor onder een bruidsjurk ?
Mijn onderwerp zegt het al, ik was eigenlijk op zoek naar een strapless korset met verlaagde rug, maar vind er nergens één, nu denk ik dus aan een strapless BH met dan shapewear voor het buikje wat in te drukken. Iemand ervaring hier mee ?...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 27-4-2013 15:44:24

sarah
twijfelen, twijfelen.... dat maakt alles iets moeilijker :-)
Hoi, hoi Ik ben op een punt gekomen dat ik het allemaal niet meer weet. Ik twijfel over vanalles: de dagindeling, de tafeldecoratie, teksten, bedankjes of niet, .... pfffff dit is niet leuk :-(. Ik heb de zaal, dj, eten al gereld. Trouwkleed gaat nog...
Voorbereiding Reacties: 7 27-4-2013 15:31:55

candy
eindelijk
Nog maar 83 dagen op de teller! En ik mag eind Volgende week naar huis Kan ik me eindelijk verder bezich houden met onze trouw. Ben zo blij dak na 1maand uit het ziekenhuis mag gaan wand werd hier zot. Moet thuis ook wel wat rustig aan doen anders ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-4-2013 13:07:50

astrid
Tuinbank zonder rugleuning
Hoi hoi iedereen. Ik ben op zoek naar een tuinbank zonder rugleuning. Wij trouwen met Rent-a-Priest en de ceremonie zal buiten doorgaan (bij goed weer) Nu ben ik op zoek naar een tuinbank zonder rugleuning omdat mijn kleed een tamelijk sleep heeft e...
Ceremonie Reacties: 5 27-4-2013 12:37:20

kelly
Vraagje ivm suite
Hallo Mijn eerste berichtje op dit forum als bruidje in spé Wij trouwen vrijdag op 2 mei 2014 enkel voor de wet Zouden jullie een suite doen dan? En een ceremoniemeester zou dit dan nodig zijn ? We zitten met een beperkt budget vandaar. ...
Voorbereiding Reacties: 6 27-4-2013 11:32:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...