Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

margot
trouwfeest regio vlaams brabant
ik trouw binnen 4 maandjes maar zit zonder feestzaal .. liefs tzonder catering van voedsel :s regio leuven vlaams brabant... :o niet te duur ...tot max 250 ofzo..
Locatie Reacties: 11 29-4-2013 21:17:24

Jessie
80 dagen te gaan en geen DJ meer...
Net telefoon gekregen, onze DJ kan toch niet op onze trouw draaien... Op zoek dus weer... :-( Tips zijn welkom, liefst niet te veel standaard-reclame berichten, maar liever echte goeie ervaringen van andere koppels, heb het op dit moment niet zo voo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 29-4-2013 21:10:35

CHRISTEL
openingdansfeest
ik heb daar een beetje problemen wij weten eigenlijk niet goed dat we een openingsdans willen mijn vriend zit in een rolstoel en is niet zo makkelijk wij hebben om 19 u ons avondfeest eerst een wereldbuffet en is de dj en een rockgroepje dat 2 maal o...
Openingsdans Reacties: 3 29-4-2013 20:58:32

roos
uitnodiging suite
hallo mede(stres)bruidjes. ik ben (eindelijk) bijna klaar met mn uitnodigingen,maar ik vraag me af of er niemand mij zn tekstje voor de suite uit te nodigen kan doorsturen want daar geraak ik gelijk maar niet aan uit.op onze uitnodiging staat gewoon...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-4-2013 20:26:00

roos
13 juli bruidjes
hallo, wij trouwen op 13 juli,zoals zovelen hier. nu wou ik jullie vragen,wanneer jullie de uitnodigingen versturen? aangezien het bouwverlof juist begint heb ik wat schrik om nog lang te wachten. groetjes.xxxxxx
Voorbereiding Reacties: 16 29-4-2013 20:08:11

Dorien
openingsdans
Hallo iedereen, We twijfelen tussen 2 liedjes voor onze openingsdans, namelijk Make you feel my love - adele http://www.youtube.com/watch?v=UJ3BAvFEmbk Rose of my heart - Johnny cash http://www.youtube.com/watch?v=kN6hNWJTj9Y Welk vinden jullie h...
Openingsdans Reacties: 7 29-4-2013 19:04:42

tash
huwelijksconsulente uitnodigen op receptie?
We doen in de feestzaal een viering met het huis van de mens, gevolgd door een receptie. wat doen de meeste mensen die een consulente hebben om een viering te leiden : nodigen jullie haar/hem ook uit op de receptie? Langs één kant vind ik h...
Voorbereiding Reacties: 3 29-4-2013 17:44:05

Charmy
Bruidskapsel + make up try out
Hallo mede bruidjes, ik ben vorige week bij Michel Sas geweest voor mijn proefkapsel en Make Up. Ik had daar zo een schrik van want ik draag nooit make up  :-) Hij heeft magie verricht - hij doet wat analyse naar uw type enzo en begint dan gewo...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 29-4-2013 17:41:35

krista
horloge
Hoi medebruidjes, Ik heb speciaal een fijn modelletje van hologe aangeschaft, een ecru modelletje van swatch om samen met mijn trouwkleed te dragen. Ik ben namelijk een controlefreak  in beperkte maten hoop ik . Nu hoor ik vandaag van n collega...
Kledij - Accessoires Reacties: 20 29-4-2013 16:07:57

Sofie
Wanneer trouwringen bestellen?
Heeey, Heeft er iemand een idee hoelang het gemiddeld duurt alvorens de trouwringen klaar zijn? Groetjes,
Voorbereiding Reacties: 15 29-4-2013 12:14:50

Ann
dagplanning
Wij hebben gisteen onze dagplanning eens opgemaakt en gewist en terug opgemaakt en terug gewist en terug opgemaakt..... Amai wat ben ik blij dat wij pas om 16uur trouwen seg ;-) (natuurlijk even bij vermelden dat we ons met 6jes moete klaarstomen) ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-4-2013 9:41:14

Debbie
Gepersonaliseerde M&M's
Hoi, ik las dat verschillende onder jullie interesse hadden in gepersonaliseerde M&M's je kan nu via Groupon een kortingsbon downloaden! http://www.groupon.be/deals/nationale-deal/MyMedia-SAS-/20836699?nlp=&CID=BE_CRM_1_0_0_119&a=1688
Voorbereiding Reacties: 2 29-4-2013 7:59:37

Eva
Juwelen
Draagt echt iedereen juwelen op haar trouwjurk? Ik vind zelf dat mijn jurk al genoeg 'de show steelt' en dat juwelen het alleen maar drukker zouden maken. Maar nu merk ik dat iedereen het heeft over trouwjuwelen... Zijn er nog bruidjes die geen juwel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 29-4-2013 0:02:49

Remke
Gezocht liedje gezongen door kind en eentje voor de ouders te bedanken
Hey bruidjes!!! Onze ceremonie zit al redelijk goed in elkaar. Geen saaie teksten, alles heel persoonlijk, met een lach en een traan, alles zelf geschreven... Onze muziek zit redelijk goed, al zijn we nog op zoek naar twee hele moeilijke nummers. M...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 28-4-2013 22:30:14

Sofie
Kan dit als dankgebed?
Kinderen zijn net vliegers. Je probeert jaren om ze van de grond te krijgen. Je rent met ze, tot je buiten adem bent. Ze storten neer, of ze smakken tegen het dak. Je pakt ze terug op, lijmt ze en verstevigt ze hier en daar nog wat...
Ceremonie Reacties: 7 28-4-2013 21:42:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...