Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

marijke
kaft misboekje
Hallo bruidjes, Wat zetten jullie op de kaft van jullie misboekjes? Is er bepaalde info die erop zou moeten staan? Ik heb zelf mijn uitnodingen ontworpen en de voorkant is heel sober met een monogram. Ik zou dat monogram uiteraard ook willen gebrui...
Ceremonie Reacties: 7 1-5-2013 13:38:02

Miranda
Fotograaf gezocht voor huwelijk op 21-6-2017 in regio Gent
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op 21-6-2014. Kennen jullie iemand met een goede prijs/kwaliteit die je kan aanraden? Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 12 1-5-2013 12:57:24

Koen
kapster aan huis / brushen
Hallo! Mijn partner en ik trouwen op 31/08/2013. De avond ervoor komt mijn zus, ook mijn getuige, al bij ons in Antwerpen overnachten.De ochtend nadien had ze graag een kapster aan huis gehad om haar haar te brushen.Ik ben al weken op zoek, maar kaps...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 1-5-2013 12:00:54

Jan
Schuur locatie België
Hello lotgenoten, Wij zouden graag ons trouwfeest in een grote schuur houden, in amerikaanse stijl (barnwedding). We zijn op zoek naar een mooie schuur, maar deze zijn blijkbaar niet dik gezaaid in België. Kent er iemand goede locaties (provi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 1-5-2013 11:20:03

krista
99 dagen
Yes, vandaag zitten we al onder de 100 dagen. Wat gaat het toch snel. Nu zal het zeker stroomafwaarts gaan. Superspannend :-D
Voorbereiding Reacties: 16 1-5-2013 8:53:37

kelly
ringen besteld en misboekje voor 90% af.
Hallo iedereen, 2 belangrijke zaken voor onze trouw afgewerkt. Zondag ons misboekje gemaakt.Toch onderschat hoeveel tijd hier in kruipt. Ben er toch ongeveer 6 uur aan bezig geweest. Het is nu voor 90% klaar. De afwerkingen de cover moet nog g...
Voorbereiding Reacties: 1 1-5-2013 7:43:38

nicky
dessert
hallo, ik heb nog een vraagje (hoe meer ik hier lees, hoe meer vragen ik krijg). in de namiddag ga ik eten met de familie en voor het avondfeest heb ik een frituur à volonté voorzien, moet ik voor 's avonds dan iets van dessert voorzien, z...
Ideeën Reacties: 8 30-4-2013 22:59:02

nicky
bedankjes
hallo ik had een vraagje, geven jullie een bedankje per koppel of per persoon? ik dacht altijd dat je dat per persoon geeft maar nu heb ik ondertussen al gehoord dat ze dit per koppel geven, dus nu weet ik het niet goed meer. groetjes
Ideeën Reacties: 10 30-4-2013 22:14:33

Sofie
Dresscode...
Wij hebben blauw als themakleur en zouden het fijn vinden als onze genodigden ook een vleugje blauw hebben in hun kledij.  Op de uitnodiging staat nu: "dresscode: feestelijk met een vleugje blauw". Ik vind dit zelf echter te dwingend overkomen...
Uitnodigingen Reacties: 8 30-4-2013 22:13:59

Sofie
Dresscode...
Wij hebben blauw als themakleur en zouden het fijn vinden als onze genodigden ook een vleugje blauw hebben in hun kledij. Op de uitnodiging staat nu: "dresscode: feestelijk met een vleugje blauw". Ik vind dit zelf echter te dwingend overkomen... W...
Uitnodigingen Reacties: 1 30-4-2013 22:13:00

Vansteenbrugge
Jullie dag !!!
Beste Bruidjes en Bruidegoms, Ik ben op zoek achter koppeltjes die een verslag willen schrijven over hun huwelijksdag + voorbereiding. Dit voor mijn regionaal trouwmagazine "Trendy Trouwen Magazine". Zien jullie het zitten om hieraan mee te wer...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 30-4-2013 21:38:18

Irina
intrede en uittrede lied
We zijn aan het twijfelen over ons intrede en uittrede lied wij doen een vrijzinnige viering Aerosmith - I don't wanna miss a thing Dolly Parton - You are Ronan Keating - When you say nothing at all Pink - fucking perfect Anouk - With you Bryan Ada...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 30-4-2013 20:59:15

Fairytale
Wat voor soort BH dragen jullie onder een strapless trouwjurk?
Hallo Bruidjes, Maandag ben ik terug naar de bruidboetiek geweest voor men kleed nog wat te laten innemen, ze wisten mij te vertellen met het soort jurk dat ik gekozen heb het steunpunt op  mijn taille/heup is. Mijn jurk is strapless, het spand...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-4-2013 20:12:04

Thomas
Avondfeest @ kasteel v saffelaere : Dessertenbuffetvolk splitsen?
Hey, Gisteren stuurde we een mailtje naar onze zaal (kasteel v Saffelaere) met de vraag of het tijdschema en aantal personen oke was voor hun zodat we de uitnodigingen konden gaan opmaken. Nu kregen we als reactie dat het tijdschema zeker geen prob...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 30-4-2013 19:10:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...