Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Samira
Schoenen nachtmerrie!
Een aantal maanden geleden ben ik mijn trouwschoenen gaan passen. Ze hadden me in de winkel aangeraden om deze best daar te laten omdat ik toch nog moest gaan passen. Ik ben gisteren toch al mijn schoenen gaan halen, omdat ik ze graag wat wou inlopen...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 30-4-2013 18:41:35

Debbie
Hoeveel zakjes rijst voorzien?
Hoi, we zouden kleine zakjes rijst willen maken voor aan de kerk (bij ons mag dag nog ) Maar hoeveel zakjes rijst zouden we voorzien als er 80 man komt? Voor iedereen een zakje of maar xxx zakjes in totaal? (het zouden maar kleine zakjes zijn ...
Voorbereiding Reacties: 6 30-4-2013 15:33:27

Lieve
Ceremoniemeester gezocht voor 7 juni 2014
We zoeken nog een ceremoniemeester die beschikbaar is op 7 juni 2014.  Wie raden jullie aan? 
Voorbereiding Reacties: 5 30-4-2013 14:43:42

Inge
aparte uitnodiging voor de suite
Ik vraag me af of jullie een aparte uitnodiging maken voor de mensen die in de suite lopen en de hele dag meegaan of geven jullie dezelfde uitnodiging als diegene die naar het avondfeest mogen komen? wat zouden jullie dan op die uitnodiging vermelden...
Uitnodigingen Reacties: 4 30-4-2013 13:31:51

Joost
Leuke invulling aan receptie?
Ik ben op zoek naar leuke ideeën om ons middagfeestje op te leuken.Wij hebben bewust gekozen om 's middags de bekende receptie te houden. Anders hebben we te veel mensen 's avonds, of moeten we hele moeilijke keuzes maken. Bovendien doen we de o...
Voorbereiding Reacties: 8 30-4-2013 12:38:23

inge
tafelschikking of niet??
We trouwen 1 juni en zoals je al leest in de titel zijn we serieus aan het twijfelen of we een tafelschikking doen of niet. Het concept van eten is een soort wandelbuffet en omdat we het allemaal niet te stijf willen zijn we aan het twijfelen of we d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 30-4-2013 12:26:57

Dorien
20 juli bruidjes
Ik ben heel nieuwsgierig naar hoever jullie staan! Wij zitten goed op schema, de uitnodigingen liggen klaar om te versturen. Voor de rest zijn het nog allemaal kleine dingen die geregeld moeten worden: *Proefmake-up *Proefkapsel *Cadeau's voor de ge...
Voorbereiding Reacties: 3 30-4-2013 12:23:44

Nathalie
drukkerij regio gent - waregem
Hey, Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij zwart op wit. Wij waren daar heel tevreden van. Maar ik kreeg net offerte voor misboekjes en voor 150 misboekjes kost dit 509 euro (excl btw) ... Het is dezelfde prijs als voor 250 misboekjes, ze...
Voorbereiding Reacties: 6 30-4-2013 11:46:59

nicky
dj bartje
hallo op 14 september trouwen wij en ik begin zo een beetje aan alles wat te twijfelen,de zenuwen denk ik. heeft iemand al iets gehoord van DJ bartje, ik weet niet juist van waar die komen maar de telefoonnummer begint met 03. het is een team van dj...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 30-4-2013 11:13:24

Marieke
18 mei bruidjes/bruidegommen :)
Het komt dichterbij!Zijn jullie er klaar voor?Zaterdag worden onze trouwringen aan huis geleverd en daarna ga ik met de mama naar de kapper voor het proefkapsel.Het misboekje moet drrrringend op punt gesteld worden en de tafelschikking moet ook volle...
Voorbereiding Reacties: 5 30-4-2013 9:59:35

sharon
rijmpjes voor suite uitnodiging
hallo bruidjes, Kan er mij hier iemand zn inspiratie even lenen aub ;-) Ik zoek nog een tekstje om kaartje apart bij uitnodiging te steken voor de suite die zal worden opgehaald aan de feestzaal om 13u30 met een oldtimer bus.... Alvast bedankt !
Uitnodigingen Reacties: 4 30-4-2013 9:53:27

liesbeth
Tweede korte jurk.
Liefste medebruidjes, Ik ben voor het avondfeest op zoek naar een kort wit trouwjurkje. Ik heb al een lang kleed voor overdag maar wil nu een tweede kort kleedje voor het avondfeest en eventueel voor het wettelijk huwelijk 14 dagen voordien. Aa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 29-4-2013 22:45:43

nikky
Voorbereiding
uitnodigingen zijn ook de deur uit :D  enkel nog  het ventje zijn outfit onze ringen  en een paar ballerina's voor mij en nog enkele dingen voor de receptie/feest jaja we zijn bijna rond met de voorbereiding dus eigenlijk kunnen ...
Voorbereiding Reacties: 2 29-4-2013 22:21:25

Katrien
Vrijgezellen was SUPPPPPEEEER!!!!
Voorbereiding Reacties: 5 29-4-2013 22:12:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...