Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
op zoek naar die ene kaart
dag bruidjes !, ik ben zo al eens aant neuzen in welke richting we kunnen gaan voor uitnodigingen ,je weet wel de tijd wat doden en terwijl dromen over DE dag! nu heb ik een artikel gevonden met fotos dat perfect weergeeft hoe ik onze trouw zie.of to...
Uitnodigingen Reacties: 6 28-4-2013 21:24:14

annelies
Bedankjes ouders
Hallo, Ik zoek nog een leuk idee voor bedankjes voor de ouders. We geven dit in de kerk. Bloemen lijkt me moeilijk, wat doen ze daarna ermee.
Ideeën Reacties: 2 28-4-2013 21:15:07

charlotte
Trouwlocatie
Dag toekomstige bruidjes en bruidegommen! Wij zijn vandaag  gaan kijken voor een feestzaal in Brugge, nml de Lodewijk van Male. Is er iemand die hier al getrouwd is of er al één heeft meegemaakt?. Het ziet er in ieder geval fantastisc...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-4-2013 20:32:00

Tom
Hoeve Renwa
Hallo, wij zouden graag ons trouwfeest geven bij hoeve Renwa te Heers. Heeft iemand hier al ervaringen bij?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-4-2013 20:15:14

Marlies
Witte bolderkar
Hoi hoi! Wij zijn op zoek naar een witte bolderkar voor ons bruidsmeisje van 1 jaar!  Heeft iemand dit of weet iemand waar je dit eventueel kan huren regio West-Vlaanderen? Groetjes Marlies
Ceremonie Reacties: 2 28-4-2013 19:50:13

Michèle
lege feestzaal decoreren?!
hallo! Ik zit een beetje vast met de decoratie van onze lege feestzaal. Heeft er iemand goede ideeën of bruidjes die al getrouwd zijn foto's misschien? Als ik zo zoek op pinterest enzo dan zie ik leuke dingen maar nooit beelden van volledige fe...
Ideeën Reacties: 3 28-4-2013 19:28:21

Ann
lingerie
Hey, Waar halen jullie je lingerie? Ik vind nergens mijn ding. In de bruidswinkel was het nogal ouderwets. Ik wil ook niet echt wit, maar je kan moeilijk gekleurd aan doen onder een ivoor kleed denk ik dan. Ik ben ook aant twijfelen voor een torsele...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 28-4-2013 17:49:37

Sofie
Make-up bijwerken overdag?
Heeey bruidjes, Ik twijfel enorm over wie de make-up en mijn kapsel moet doen... Wat als je nu iemand vastlegt en het valt dan enorm tegen bij de proef? En is het heel belangrijk dat je make-up overdag nog bijgewerkt wordt door een professional? ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 28-4-2013 16:36:58

Delphine
speech bruidegom
Hallo bruidjes!!! we zitten in de laatste week voor de trouw!! enkele zaken zijn nog niet volledig af zoals bv de speech door de bruidegom. Ik vroeg me gewoon af of jullie je ouders of familie of.... al bedanken in de welkomstspeech door de bruidegom...
Voorbereiding Reacties: 2 28-4-2013 16:36:35

Veronique
trouwkleed vs openingsdans
Dag lieve bruidjes Het is misschien een heeeeel gekke vraag maar ik heb als kleur een ivoren trouwjurk... maar nu was ik gisteren opzoek naar een mooi nummer voor de openingsdans en die heeft als titel "beautiful in white". Ik stoor mij er niet aan,...
Openingsdans Reacties: 8 28-4-2013 14:20:28

Melissa
kerkelijk huwelijk in tuin geldig?
dag lieve bruidjes! wij zouden graag trouwen in de tuin van onze feestzaal en hebben een dkene in de familie van mijn toekomstige echtgenoot. maar in zijn mails klonk hij nogal negatief en wou het morgenavond allemaal bij ons eens bespreken. nu heb i...
Ceremonie Reacties: 18 28-4-2013 13:16:19

krista
juweeltjes
Deze voormiddag ben ik bij Kralen-mani in Zonhoven mijn bruidsjuweeltjes gaan bestellen. Het was een supervriendelijke vrouw die mij heel goed ontvangen heeft, ze heeft mij verschillende dingetjes getoond hoe ze het kon maken, wat de mogelijkheden zi...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 28-4-2013 12:37:35

Nathalie
vrijgezellendag
Hey dames, Mijn vrijgezellendag is jammergenoeg gepasseerd. Het was een superdag. Hier een kort verslagje :-) Ik kreeg een mail met een foto erin waar ik om 13u moest staan. Daar aangekomen stonden mijn zus, schoonzus en een aantal vriendinnen m...
Voorbereiding Reacties: 2 28-4-2013 12:18:20

lien
nog maar begonnen en ik zie het al niet meer zitten
Gisteren voor het eerst naar een zaal gaan kijken, ale een zaal is veel gezegd. Op de site stond dat je er feesten kon geven dus ik verwachte een zaal. Het is eigenlijk een restaurant en we zijn al enkele keren daar gaan eten en het is er echt sup...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 28-4-2013 12:07:34

chris
superservice, gentlemen
Voor wie nog kostuum zoekt. Bij Gentlemen in Vilvoorde. mijn vriend zijn kostuum komt van daar. Ze zijn  er supervriendelijk. hij heeft er enkele gepast, de zaakvoerder heeft zelfs een hemd uit een verpakking gehaald (mn vriend had t-shirt aan d...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 28-4-2013 11:41:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...