Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evy
Ceremoniemeester
Hallo, Ik was zo blij dat ik mijn wederhelft eindelijk heb kunnen overtuigen om een ceremoniemeester te nemen.  We hadden deze avond een afspraak bij ceremonie depoorter in Jabbeke.  We hadden de zaakvoerder, de papa.  Normaal is het ...
Ceremonie Reacties: 14 7-5-2013 22:49:21

candy
heb me al goed bezich gehouden
ben nog maar van zaterdag thuis en ben al weer goed verder kunne doen. Onze bedankjes zijn bv al volledig klaar en ons misboekje is ook ok al volledig af, moet juist nog iets zoeken waar ik een zakdoek aan vast kan plakken in ons misboekje zonder ...
Voorbereiding Reacties: 10 7-5-2013 19:43:53

Michele
pfffffff
Het kan niet altijd supergoed gaan zeker? Ik zit wat in de knoop. Mijn zusje heeft een tweeling die tegen de trouw 14 maanden gaan zijn. Mijn andere zus heeft 2 peuters en in de beide familie zitten nog een heleboel peuters en kleine kinderen. ...
Voorbereiding Reacties: 16 7-5-2013 19:27:00

Carolina
verhuur houten tafels gezocht
hoi, graag hadden wij op onze trouw lange massieve houten tafels gewild, maar ik vind die nergens te huur. wie kan mij hierbij helpen?? vele groetjes, carolina
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-5-2013 19:00:35

Bea
Fijne ervaring MAC
Omdat glitglam gestopt is dacht ik als alternatief de make up zelf te doen of door een kennis te laten doen.  Vanwege de goede dingen die ik op dit forum vorig jaar over mac had gehoord heb ik daar een afspraak gemaakt.  Het was een fijne e...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 7-5-2013 16:52:50

Femke
Bruids make up en haar omgeving gent
Hallo bruidjes Ik ben op zoek naar iemand voor men bruids make up en haar te doen liefst ook aan huis. Ging normaal bij glit glam maar dat gaat jammer genoeg niet door. Ook heb ik valerie De Roeck gecontacteerd maar zij had al een afspraak die dag....
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 7-5-2013 16:40:09

carla
kasteel oudeberg Geraardsbergen
Hallo, Heeft iemand ervaring met deze feestzaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 7-5-2013 15:42:25

Peggy
Vrijgezellenweekend in duigen..
Morgen vertrek ik met mijn beste vriendin naar Malaga voor 4 dagen voor mijn vrijgezellenweekend. De bedoeling was zeker niet om te feesten, gewoon nog eens als 2 vriendinnen weg van alles, ons huishouden, de kinderen, niet hoeven te koken, terrasje...
Voorbereiding Reacties: 5 7-5-2013 14:41:26

Jorijn
binnenlocatie gezocht
Wij trouwen op 12 oktober 2013 in Bovekerke (Koekelare).  Vermits we dan kans hebben op slecht weer, zijn we op zoek naar een mooie binnenlocatie. Suggesties??? Alvast bedankt. 
Locaties - Fotografie Reacties: 0 7-5-2013 13:51:11

Sabrina
Gratis kouseband
Als je de facebook pagina van Koonings "vind ik leuk" krijg je een gratis kouse band http://www.koonings.com/?gclid=CNv5trn1g7cCFVMftAodBTAAPw Ik weet niet zeker of het klopt maar misschien is het iets wat je kan proberen
Kledij - Accessoires Reacties: 19 7-5-2013 13:44:55

lieselotte
22 juni bruidjes
beste medebruidjes, hoe ver staan de 22 juni bruidjes al? beginnen de zenuwen ook stilletjes aan te komen? Groetjes!!
Voorbereiding Reacties: 4 7-5-2013 13:30:21

Delphine
November bruidjes
Hallo iedereen! Ons trouwfeest gaat door op 9 november (nog een halfjaartje te gaan, spannend!!) Zijn hier op het forum nog november-bruidjes aanwezig? Wij werken met een vrijzinnige ceremonie en alles op dezelfde locatie (wel verschillende z...
Voorbereiding Reacties: 4 7-5-2013 11:00:32

Fairytale
De trouwringen zijn in ons bezit
   Beste forumbruidjes, Wij zijn zeer tevreden want we hebben onze trouwringen in ons bezit. Ze zijn echt prachtig. Ondertussen nog 31 dagen te gaan en het gaat razend snel nu vind ik. Het zal er snel zijn, maar van stress of zenuwen ...
Voorbereiding Reacties: 2 7-5-2013 9:50:07

Louise
Fotograaf Schoten, Brasschaat, Brecht
Dag, Kennen jullie een goede fotograaf in de regio Schoten-Brasschaat-Brecht. Ik heb totaal geen idee waar ik een goede kan vinden. Bedankt!
Fotografie Reacties: 9 7-5-2013 9:48:14

Ne
Pocketfolds
Hoi allemaal, weet iemand waar ik dit kan kopen? In Belgie of NL liefst. http://diy.weddingbee.com/topic/diy-pocketfolds-how-to-lots-of-effort-but-cut-cost-more-than-half#axzz2SUe9zyApHier tonen ze hoe ze het zelf maken, maar je kan het ook...
Uitnodigingen Reacties: 2 7-5-2013 9:41:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...