Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ne
Pocketfolds
Hoi allemaal, weet iemand waar ik dit kan kopen? In Belgie of NL liefst. http://diy.weddingbee.com/topic/diy-pocketfolds-how-to-lots-of-effort-but-cut-cost-more-than-half#axzz2SUe9zyApHier tonen ze hoe ze het zelf maken, maar je kan het ook...
Uitnodigingen Reacties: 0 7-5-2013 9:40:48

Stephanie
Ik zoek een enveloppendoos
Ik ben nog op zoek naar een enveloppendoos. Heeft iemand van jullie er 1 te koop staan (nog in goede staat)?
Voorbereiding Reacties: 1 7-5-2013 9:35:39

Katrien
Tekst bedankkaartje + wanneer versturen?
Hallo iedereen, Als we de foto's van onze trouw hebben, gaan we een leuke foto kiezen om af te drukken als bedankkaart.  Ik was al wat aan het nadenken over een leuke tekst om erbij te zetten, maar ik zit zonder inspiratie. Wie kan me hierbij ...
Ideeën Reacties: 6 7-5-2013 9:25:48

Sofie
Uitnodigingen klaar!
Dag mede-bruidjes, even een korte update: onze uitnodigingen zijn klaar! Ik mocht ze gisteren gaan halen en ze zien er echt superleuk uit. We moeten er nog wat aan knutselen en ze in elkaar steken ;) maar ik kan bijna niet wachten om ze uit te delen...
Voorbereiding Reacties: 3 7-5-2013 8:46:36

Charlyn
Template Kosten
Hallo Zou er iemand een template/excel document kunnen doorsturen waar alle zaken die betaald moeten worden(zonder bedragen natuurlijk) op vermeld staan? Ik heb wel een idee wat er allemaal moet betaald worden maar zou graag niet voor onverwachten ...
Voorbereiding Reacties: 20 7-5-2013 8:33:25

Delphine
November 2013 bruidjes
Hallo iedereen! Ons trouwfeest gaat door op 9 november (nog een halfjaartje te gaan, spannend!!) Zijn hier op het forum nog november-bruidjes aanwezig? Wij werken met een vrijzinnige ceremonie en alles op dezelfde locatie (wel verschillende zalen)....
Voorbereiding Reacties: 0 7-5-2013 1:40:57

els
zaal tiendeschuur speelhof
iemand ervaring met de zaal tiendeschuur in het speelhof (sint truiden)
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-5-2013 0:00:17

Fien
Feestzaal Camargue - Bertem
Zijn er onder jullie die ervaring hebben met deze feestzaal? Zowel om te gaan naar een feest als het zelf georganiseerd te hebben :) Altijd blij met ervaringsdeskundigen!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-5-2013 21:10:48

Stéphanie
aaaahhhh
Het is weer even terug dat ik hier ben komen piepen. En wat verschiet ik me een ongeluk zeg! Nog maar 25 dagen! Ongelofelijk gewoon! Met dit alles komt de stress ongelofelijk naar boven. Ik heb zo schrik dat alles fout gaat lopen, dat dingen niet...
Voorbereiding Reacties: 3 6-5-2013 20:47:42

Ellen
Geen bedankjes
Is het raar om geen bedankjes te geven? Voor dit forum had ik nog nooit gezien of gehoord. Maar nu lijk ik precies de enigste als ik hier zo lees.
Voorbereiding Reacties: 27 6-5-2013 20:33:38

Esperanza
Gelofte
Hey iedereen Ik ben al een tijdje bezig met mijn gelofte te schrijven voor onze ceremonie met de mens. En ik heb al iets op papier staan, maar het lijkt alsof het 3 aparte stukken zijn. En ik twijfel ook of het wel goed is als gelofte/ niet te lang/...
Ceremonie Reacties: 14 6-5-2013 18:52:22

Ann
student fotografie/amateurfotograaf
Hey beste medebruidjes, Aangezien ons gemeentebestuur niet echt wou meewerken zijn we nu genoodzaakt om op twee data te trouwen. Op 14 september trouwen we voor de Kerk en is het ook het feest. En op 7 september trouwen we voor de wet en gaan we smid...
Fotografie Reacties: 4 6-5-2013 17:48:46

Sylvia
juwelen!
Ik ben nog op zoek naar juwelen. Nu heb ik mij ogen laten vallen op de website van LEMONY. Heeft er iemand ervaring (goed of slecht) met deze website? Hoe zit met de kwaliteit van de juwelen en het correct leveren?
Kledij - Accessoires Reacties: 12 6-5-2013 16:04:46

Lieve
Hoe ziet de ideale dagindeling eruit?
Wat is volgens jullie de ideale dagindeling voor de huwelijksdag? Hoeveel tijd uittrekken voor foto's, burgelijk en kerkelijk huwelijk op 1 dag,... Wij zouden met een aparte receptie werken voor mensen die niet uitgenodigd zijn voor het avondfeest;...
Voorbereiding Reacties: 5 6-5-2013 15:04:09

Tineke
Nu begint het echt te korten!
Zaterdag is het zover en zowel ikzelf als mijn aanstaande zitten met serieuze kriebels. Onze dag mag er echt gaan zijn nu! Nog enkele kleine details afwerken: tafelplan op een canvas plakken, nog bedankjes inpakken (ik heb er al zo'n 20 gedaan, dus n...
Voorbereiding Reacties: 11 6-5-2013 14:51:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...