Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Juweeltjes Appleblues!
https://www.facebook.com/ApplebluesJuweeltjes Zeker eens leuk om te bekijken. Een vriendin van mij maakt die juweeltjes. Het is wel meer alternatief / retro... Zouden jullie haar pagina willen liken? Thx!! XXX Kim 
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-5-2013 17:24:13

Sylvia
volgend probleem: de speech
Ik weet niet goed hieraan te beginnen! Ik ben ook zo niet voor het traditionele. Bedankt mama en papa, familie en vrienden en smakelijk!. Kan er iemand helpen? Je mag gerust jullie inspiratie mailen: sylvia.paindavin@gmail.com
Ideeën Reacties: 2 8-5-2013 16:13:25

Annina
Tekst op uitnodiging met "weinig plaats'
We hebben een uitnodiging gekozen. Dat op zich was al heel wat! Nu is het een "uitschuifbare kaart" waar dus enkel op die voorzijde wat geschreven kan worden. Het moet dus beperkt. maar hoe krijg ik alle info beknopt en toch beleefd erop? Kan iemand...
Uitnodigingen Reacties: 3 8-5-2013 14:27:20

Lieve
Vervoer : hoe zit dit praktisch?
Ik ken er dus niks van en weet niet hoe eraan te beginnen. Ik wil het dus budgetvriendelijk te houden, dus auto's huren voor de hele suite doe ik niet. Ik vermoed dat de bedoeling van trouwvervoer is dat je met wat show aankomt bij de kerk of gemee...
Voorbereiding Reacties: 9 8-5-2013 14:04:31

inge
couture Jetty
hey, nog 23 dagen en we trouwen. Ik heb men jurk besteld bij couture Jetty. Ik was wel aan de late kant dus ik weet dat het last minute zal zijn maar nu belde ze enkele weken geleden dat men schoenen er waren en dat ik er maar eens om moest komen. Nu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 8-5-2013 13:38:37

smili
kadocheques koonings eindhoven
lieve bruidjes,  ik heb hier nog 2 kadochequen liggen van bruidsmode Koonings in Eindhoven.  Het gaat om 1 bon terwaarde van 100euro voor een herenkostuum,  en 1 bon voor avondkleding (geen bruidskleding dus!) ook twv 100 euro  ...
Kledij - Suite Reacties: 0 8-5-2013 12:57:30

sara
trouwkleed huren of kopen
Nu ben ik mijn eigen al heel de tijd aan het afvragen wat het beste is: een trouwkleed huren of kopen? wegens medische problemen komen er geen kinderen bij ons denk ik dus er achteraf een doopkleedje van maken of verder geven is geen optie. En bij ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-5-2013 12:30:46

wendy
Wie heeft er ervaring of adresjes voor het huren van kostuums?
Hallo iedereen, ik zou graag voor alle mannen van de suite kostuums huren.  Maar er zijn zowel mannen van 75 als van 27 jaar, dus kan dit?  En weet er iemand een goed adres in het antwerpse?  Of toch alleszins in de buurt van Willebroe...
Kledij - Suite Reacties: 10 8-5-2013 12:14:31

Karen
Hey bruidjes
Ik ben volop bezig met een dagplanning in elkaar te steken, dit blijkt niet zo makkelijk als ik dacht :-) daarom zou het een grote hulp zijn mochten diegene die al een dagplanning klaar hebben deze naar mij door te sturen? Zo weet ik hoeveel tijd ui...
Voorbereiding Reacties: 11 8-5-2013 11:41:49

Sophie
felicitatierij
Dag allen WIj hebben nog een praktisch vraagje voor de felicitatierij op het avondfeest. Is het de bedoeling  dat elke gast bij ons passeert? Wij dachten eerst de mensen te laten passeren bij een tafel waar iemand van de zaal een kaartje geeft...
Ideeën Reacties: 3 8-5-2013 11:03:36

Mieke
Hoe zit het met de 29 juni koppels??
We met nog 51 daagjes op de teller begin ik echt reuze af te tellen naar 29 juni. De voorbereidingen zitten er zo goed als op. Hier en daar nog een paar details en we zijn er helemaal klaar voor!! onze zaal is op en top voorzien, de dj zien we late...
Voorbereiding Reacties: 26 8-5-2013 10:02:49

Thibaut
Nog 1 cijfer !
Bij het inloggen deze morgen kreeg ik de mooie 9 te zien onderaan mijn scherm! Nog 9 dagjes en het is zover. Al klopt dat niet helemaal natuurlijk, want vrijdag (oevrmorgen) trouwen we al voor de wet. Nuja, voor de kerk is natuurlijk een stuk spec...
Voorbereiding Reacties: 8 8-5-2013 8:38:51

kelly
Zijn er Nog bruiden voor 6 julie 2013 ???
:)
Ideeën Reacties: 7 7-5-2013 23:51:19

kelly
Zijn er Nog bruiden voor 6 julie 2013 ???
:)
Ideeën Reacties: 9 7-5-2013 23:51:17

Lore
Slecht weer zaterdag
Je kan alles zo perfect regelen en maanden er naaruit kijken en dan slecht weer hebben in mei !! We mogen het ons niet aantrekken, maar toch een domper !!! Positief denken altijd, maar nu begint het akelig te worden de voorspellingen !! Groetjes, L...
Voorbereiding Reacties: 13 7-5-2013 23:39:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...