Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stefanie
Te koop: zwart suitekleed
Hallo, Ik verkoop mijn zwart suitekleed. Maat 1 = small / medium Merk: Astuces kan achteraan met rits dichtgemaakt worden in perfecte staat, slechts 1x gedregen Prijs is overeen te komen. Wens je een foto te zien, te passen of gewoon meer info...
Kledij - Suite Reacties: 2 14-5-2013 19:14:25

Stefanie
Te koop: bruidsmeisjesjurk 3-4 jaar
Hallo, Ik heb een Bruidsmeisjesjurk (3-4 jaar) te koop van mijn dochter.  slechts 1/2 dag gedregen om in suite rond te lopen zo goed als nieuw - niks aan Aankoopprijs: € 385,00 euro Nu: prijs overeen te komen Interesse? Graag seint...
Kledij - Suite Reacties: 6 14-5-2013 19:11:53

Jessica
slecht nieuws!
Met nog twee dagen te gaan. Ligt ons dochtertje sinds vanmorgen met oor en longontsteking. Ik ben helemaal van de kaart! We vertrokken ook s nachts op huwelijksreis maar hebben het moeten annuleren want ze Mag niet vliegen. Kan ik de trouw laten ...
Voorbereiding Reacties: 22 14-5-2013 18:27:15

Jo
Fotolocatie gezocht regio Sint-Niklaas
Wij zijn op zoek naar een oude loods of een oude fabriek om foto's te nemen. Of een oude spoorweg of zo. Graffiti geeft altijd een meerwaarde! Ik zelf kom van Mechelen en heb geen idee waar ik moet beginnen zoeken. Alvast bedankt!! Jo
Locaties - Fotografie Reacties: 2 14-5-2013 17:55:22

Nele
ikke blij
Even iets positiefs...omdat ze dit weekend toch regen voorspellen, bestelde ik gisteren avond nog paraplu's bij Trouwartikelen.nl. En ze zaten vanmiddag al in de bus!! Snelle mannen die Nederlanders ;)
Voorbereiding Reacties: 5 14-5-2013 17:36:16

Ruben
adresetiketten
Hey, We ontvangen waarschijnlijk morgen onze uitnodigingen. EINDELIJK :D Schrijven jullie de adressen allemaal zelf, of drukken jullie deze af? Diegene die ze zelf afdrukken, in welk programma kan je per etiket een ander adres ingeven? Ps, weet ie...
Voorbereiding Reacties: 8 14-5-2013 17:07:00

Elke
Stropdas Kinderen
Hoi hoi, heeft er iemand enig idee waar ik een witte stropdas voor een jongentje van 2,5 jaar zou kunnen kopen? Bedankt !
Kledij - Suite Reacties: 5 14-5-2013 16:35:48

Lien
Huren van pruiken, hoedjes, grote brillen enz....
Hoi,  Wij hebben zo'n flitspaal besteld om in onze zaal te zetten, iedereen kan daar gedurende de hele avond voorzitten en onze bedankingskaartjes komen daar dan uit, met hun foto en dan onderaan met onze foto. Maar om het nog wat leuker te make...
Voorbereiding Reacties: 5 14-5-2013 15:38:04

Isabelle
Dringend: Kapper aan huis regio Aalst-Asse
Dag bruidjes, Ik ben wanhopig op zoek naar iemand die enkel mijn kapsel zou kunnen doen (regio Aalst-Asse). Voor make-up heb ik al iemand. De meeste kappers die ik al gecontacteerd heb zijn superduur (meer dan 100 euro voor proef en dag zelf), terwi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 14-5-2013 15:11:03

abra
Dj regio Tremelo
Hallo, Voor ons huwelijk volgend jaar in mei zijn we nog op zoek naar een DJ, in regio Tremelo. Helaas kunnen we de DJ's niet vooraf horen, want dan zouden we kunnen vergelijken :-) Ik zal daarom beter omschrijven wat we zoeken: - Een goede DJ, m...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 14-5-2013 13:32:20

Sophie
regenlaarzen
Dag dames en heren Gezien het feit dat de weergoden ons zaterdag wellicht niet gunstig gezind gaan zijn, zoek ik nog leuke regenlaarsjes voor de foto's. Liefst in een vrolijk kleurtje. Heeft iemand een idee welke winkels over een groot aanbod beschi...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 14-5-2013 12:10:29

Annelies
Binnenlocatie foto's grote omgeving van St-Truiden
Hoi, Wij trouwen zaterdag en hadden al een testshoot gedaan in het kasteel van Rullingen (of de tuin er rond althans). Die was toen bij mooi weer echt prachtig! Maar de weersvoorspellingen zijn echt rond slecht met veel regen! :( We moeten dus ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 14-5-2013 10:55:18

Elena
Op zoek naar een trouwkleed
Wij gaan trouwen volgend jaar in juli, een juiste datum moeten we nog kiezen. Maar is het nu echt al te vroeg om op zoek te gaan naar een bruidskleed? In juli en augustus heb ik nauwelijks de tijd om al op zoek te gaan. Ik stel deze vraag omdat ik b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 14-5-2013 10:46:09

Dominique
openingsdans afgekeurd in dansles
Gisteren zijn we bij Dasa in Asse privé-les gaan volgen voor onze openingsdans, zodat we niet staan strappelen op 1 steen. Maar onze openingsdans is veel te traag, dus moeten we een andere zoeken... Meer op het ritme van truly madly deeply van s...
Openingsdans Reacties: 16 14-5-2013 9:53:16

maartje
Keuze DJ
Hallo iedereen, We trouwen volgend jaar, maar de feestzaal raadt aan om toch snel een DJ te kiezen... Zij raden DJ Ludwigs, DJ Tempo Lieven Batjoens en DJ Bob De Groot aan. Ik heb geen van hen al aan het werk gezien/gehoord. Heeft iemand van jullie ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 14-5-2013 7:14:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...