Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
1 Pas!!
hey medebruidjes, moet even mijn stress kwijt!! ik ga binnen 5 minuutjes vertrekken voor mijn 1e pasbeurt!! ben zooooo zenuwachtig! Wish me luck!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-5-2013 9:29:39

Lies
Op maat juwelen
Hey Kan je een ring of juweel ook op maat laten maken? Ik weet wel dat het mogelijk is: www.verlovingsring-met-diamanten.be/diamantblog/de-verlovingsring-van-koningin-maxima.html Ik vroeg me gewoon af of je dit binnen een kleiner budget ook kan doe...
Ideeën Reacties: 3 17-5-2013 8:20:12

wendy
trouwjurk kiezen
Hallo Zaterdag is het eindelijk zo ver, dan ga ik mijn kleed kiezen. Ik weet alleen nog niet of ik wit of een kleur ga kiezen. Ik ben best nerveus. Ik heb schrik dat ik niks ga vinden. Hoe zit dat eigenlijk met de betaling als je een jurk gekozen h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 16-5-2013 22:12:53

maartje
Yves Nevens fitograaf Denderleeuw
Hallo iedereen, iemand ervaring met Yves Nevens? Het zou makkelijk zijn om een fotograaf uit de buurt te nemen, ook met het oog op locaties enzo. Alvast bedankt voor jullie reacties! Maartje
Locaties - Fotografie Reacties: 1 16-5-2013 22:00:28

Katrien
Ons trouwclipje
http://www.youtube.com/watch?v=HN6zkG78FM4
Video Reacties: 20 16-5-2013 20:26:05

Ann
Tekstje bedankje
Liefste medebruidjes, Wij geven op de dag zelf aan onze gasten een foto mee van onze wettelijke trouw (week ervoor) waaraan we als vorm van bedankje bloemzaadjes voor pioenrozen willen hangen (mijn bruidsboeket gaan pioenen zijn daarmee). De zaa...
Voorbereiding Reacties: 3 16-5-2013 20:09:43

Jirina
Gezocht: kapper aan huis omgeving Pepingen / Pajottenland
Hey Dames, Met nog 43 dagen op de teller ben ik nog dringend op zoek naar een kapper die aan huis komt en dit regio Pepingen, gelegen naast Ninove en naast Halle. Iemand een aanrader? grtz Jirina
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 16-5-2013 19:54:08

Marieke
Een van de laatste berichtjes voor de trouw
Lieve bruidjes/bruidegommen Na een jarenhalf planning is het nog 2 keer slapen en het is zover.Eindelijk de dag waar ik al mijn hele leven over droom.Hoe staat het met de stress bij jullie?Bij mij valt het echt goed mee. (geen idee hoe lang ik dat no...
Voorbereiding Reacties: 34 16-5-2013 19:36:00

AUDREY
Fotolocatie binnen
aangezien we met het weer rekening moeten houden hadden we graag enkele tips over een fotolocatie voor binnen tussen regio wetteren en aalst alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 6 16-5-2013 19:35:15

iris
voor make-up
Hallo iedereen, Binnen 64 dagen is het zover. Maar nu blijkt waar ik door geholpen word die stopt ermee ,nu allemaal begrijpelijk maar had een voorschot gegeven en haar collega helpt haar verder ,maar lees nu dat ze afbelt (maar dan kan ik mij niet...
Voorbereiding Reacties: 11 16-5-2013 19:09:27

Marjan
oud filmtheater als fotolocatie
Hallo,  Weet iemand een oud filmtheater zijn om te gebruiken als fotolocatie. Liefst regio Limburg, Vlaams Brabant en Antwerpen.
Fotografie Reacties: 2 16-5-2013 17:32:02

Ann
ervaring mee...
Dag bruidjes, heeft er iemand al ervaring met http://nl.thereone.com/ ?
Kledij - Accessoires Reacties: 1 16-5-2013 15:32:59

els
te koop: bruidsjurk met onderrok van la divina sposa maat 34/36
Ik verkoop mijn trouwjurk van la divina sposa, het bestaat uit een onderrok, een rok en twee bustiers, ik heb er 950 euro voor betaald, hij mag weg voor 300 euro, de twee bustiers zijn al gewassen maar de rok moet nog naar de nieuwkuis, bij interesse...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-5-2013 15:31:41

caroline
back-up fotolocatie regio Bilzen
Vermits het in België weer zo'n schitterend weer is, zou het toch verstandig zijn om een binnenlocatie te voorzien om onze foto's te gaan maken. Weet er iemand een mooie locatie in Bilzen?
Fotografie Reacties: 0 16-5-2013 15:17:25

Nathalie
tafelnamen: praktisch
Hallo bruidjes, Hier al weer een vraagje :-) Wij hebben onze tafelnamen al bedacht, maar weten nog niet hoe we dit praktisch op tafel zullen zetten... Het is een foto dat we per tafel gebruiken (grootte kunnen we nog bepalen). Ik had eerst geda...
Voorbereiding Reacties: 11 16-5-2013 14:14:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...