Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Chiara
Oldtimerauto of bus gezocht!!!
Heyhey allemaal! We zijn al even op zoek naar trouwvervoer, maar zonder succes. We zouden graag een oldtimerauto of bus willen (type Mercedes 170S, Excalibur, Packard 120, Rolls Royce...), maar vinden onze goesting niet echt of het is veel te duur. ...
Voorbereiding Reacties: 4 18-5-2013 12:44:47

Danielle
Alleen daggasten?... of toch ook avondgasten?... deel je mening met mij
Wij trouwen 13 augustus dit jaar en na veel tegenslag met de planning nu in tweestrijd!! toch alleen daggasten of toch ook avondgasten. Ik vind het namelijk wel leuk om iedereen bij de Ceremonie te hebben ... en bij het feest in de avond, maar het d...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-5-2013 11:11:59

Sylvie
Hoge ( smalle ) vazen gezocht
Dag beste bruidjes! Het komt stilletjes aan dichterbij! Spannend :) ! We zijn terug in volle actie geschoten! Nu ben ik nog op zoek naar enkele dingen, ik herriner mij dat er hier al eens een berichtje over gepost is maar ik vind het niet meer terug....
Voorbereiding Reacties: 1 18-5-2013 11:08:40

Delphine
Mijn dagje....lang verslagje ;)
De teller staat intussen al op 14+ Op dit moment, twee weken geleden, stond ik wat zenuwachtig te wachten op mijn ventje :) wat is het voorbijgevlogen! Maar kzal eens beginnen bij de dag ervoor anders...dit wordt een lang verslagje denk ik :p ;) Eers...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 18-5-2013 10:26:18

Jirina
tafelschikking
brrrr, het ergste van de organisatie is de tafelschikking! We zoeken nog een manier om de gasten origineel naar de juiste tafel te krijgen... Ik zou willen werken met 'liefde is....'  Elke tafel dus een afbeelding of spreuk geven en de gasten ee...
Voorbereiding Reacties: 9 18-5-2013 9:33:26

Stéphanie
13 dagen.
Elke dag die cijfertjes zien zakken. Het is toch wat. Maar ook elke dag neemt de stress des te meer toe... Dit weekend trekken we er nog eens op uit. Samen met een heel goeie vriend gaan we op weekend naar disneyland. Dit is voor ons éé...
Voorbereiding Reacties: 9 18-5-2013 8:42:59

Angelique
18 mei 2013
Woehoew, tis zo ver! Vandaag de dag dat ik mevr Degryse zal worden. Binnen n uurtje zit ik bij de kapster en dan zal t allemaal snel gaan. Genieten maar :). Voor alle mede bruidjes deze dag, veel succes en genieten maar! Nu moeten we alles ondergaan...
Voorbereiding Reacties: 12 18-5-2013 7:09:48

Evy
Vraagje i.v.m. de bloemen
Hallo, Ik heb eens prijs gevraagd voor de bloemen, vooral met ecru rozen en gipskruid.  De prijs zou ongeveer rond de 550 euro zijn.  En dit is voor het bruidsboeket, stuk voor op het altaar, 2 laurierboompjes voor buiten aan de kerk, klei...
Bruidsboeket Reacties: 10 17-5-2013 22:47:50

Carolina
sobere kerk of kerkruine in west vlaanderen gezocht
hoi, ik ben op zoek naar een sobere kerk in west vlaanderen, mijn ideale kerk is niet te klein (er moet 150 man in kunnen) gelegen op een gezellige locatie met veel groen en moet vanbinnen liefst helemaal wit zijn, met zo weinig mogelijk beelden/sch...
Locaties - Viering Reacties: 1 17-5-2013 22:47:26

Bruidje2013
rondje in de zaal
Wanneer begint het koppel aan een rondje langs de tafels? Na elk gerecht tot het gevolgende gerecht of pas voor het hoofdgerecht?
Voorbereiding Reacties: 2 17-5-2013 22:02:10

Evy
Oproepje aan de creatievelingen!
Ladies, Met nog 14(!!) dagen op de teller sluipt de grote dag dichterbij! We wilden geen gewoon gastenboek op ons feest leggen maar een boek waar vragen instaan waarop ze moeten antwoorden ( vb wat is het geheim van een gelukkig huwelijk, waar moete...
Ideeën Reacties: 1 17-5-2013 21:17:19

fabienne
Yes men jurk is thuis...............
Hey allemaal vandaag onze bruidskledij gaan halen bij bruidsmode steven men jurk is echt zoals ik het wou men ventje zen kostuum perfect en het kleedje van men dochter woh zo knap echt ik raad iedereen bruidsmode steven aan de verkoopster is super vr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-5-2013 20:33:27

fabienne
Hey allemaal vandaag onze bruidskledij gaan halen bij bruidsmode steven men jurk is echt zoals ik het wou men ventje zen kostuum perfect en het kleedje van men dochter woh zo knap echt ik raad iedereen bruidsmode steven aan de verkoopster is super vr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-5-2013 20:33:17

fabienne
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-5-2013 20:33:16

fabienne
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-5-2013 20:33:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...