Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
binnenlocatie trouwfoto's aarschot of haacht
wij trouwen nu zaterdag 25 mei in Aarschot en ons feest gaat door in Haacht. door het slechte weer dat ze voorspellen zijn wij nog op zoek naar een binnenlocatie voor foto's. weet iemand een mooie locatie in deze regio aub? 
Locaties - Fotografie Reacties: 3 19-5-2013 20:10:09

Danielle
DIY decoratieideeen :)
Hallo Allemaal,  hebben jullie nog leuke DIY decoratie ideeen die jullie willen delen :) Laat hier je bericht achter
Ideeën Reacties: 9 19-5-2013 19:38:08

Charlotte
ze voorspellen rotweer
Alle bruidjes die trouwen op 25 mei begint maar al véél kaarsjes te branden, want ze voorspellen dat zaterdag de dag wordt met de meeste regen en maar 12graden! pffff
Voorbereiding Reacties: 15 19-5-2013 18:49:58

tinne
18 mei: de eerste foto's zijn super!
Hoi iedereen  Zoals beloofd zijn hier onze eerste foto's van onze super leuke dag!Ik ben niet zo goed in een verslagje te schrijven maar de eerste foto's spreken voor zichzelf.Met dank aan onze SUPER fotograaf: Dries RengléZalige vent en su...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 26 19-5-2013 18:28:09

mieke
Lindenhof Deerlijk
Hallo iedereen, Iemand ervaring met Lindenhof in Deerlijk?Groetjes!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 19-5-2013 15:55:14

Mieke
zelfgemaakte album
Hey bruidjes, De album van ons huwelijk ben ik zelf in elkaar aan het steken. Hieronder vind je een link naar het album van hoe het er voorlopig uitziet. Ik had graag jullie feed-back gehad voor ik hem in bestelling doe. dus laat de opmerkingen/voor...
Fotografie Reacties: 6 19-5-2013 15:32:16

Jessie
Waar laten jullie je misboekje drukken?
Hey allemaal, Ik heb me eindelijk nog eens aan het misboekje gezet. Wij gaan voor een Christelijke viering, maar met een moderne toets. Ik heb al heel veel inspiratie gehaald uit de boekjes van vrienden, familie en uit de mega voorraad van Audrey (n...
Voorbereiding Reacties: 2 19-5-2013 14:29:14

Charlotte
TOP vrijgezellen gehad
Lieve bruidjes Vorige week zaterdag heb ik mijn TOP vrijgezellen gehad. Mijn verslagje van een super leuke dag die mijn mama en een goede vriendin hebben georganiseerd. Om 6u waren wij al wakker en mijn ventje werd opgehaald om 8u. Omdat ik zo vroeg...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 19-5-2013 13:57:29

Jordan
Locatie voor binnen foto's te nemen, regio Maaseik/Bree
Dag allemaal, Volgende week zaterdag is onze grote dag en zijn nog op zoek naar een mooie locatie om binnen foto's te nemen. Het feest gaat door in Opitter en trouwen in Maaseik... Iemand leuke ideeen??
Locaties - Fotografie Reacties: 0 19-5-2013 12:59:36

liesbeth
17 augustus! Wat ben ik vergeten?
Dag liefste medebruidjes!! Het forum is voor mij een echte verslaving geworden! (zelfs tijdens de werkuren! :-) Onze trouw is op 17augustus! Zijn er dingen die ik over het hoofd zie? WAT AL OK IS! - Kledij bruid (incl. lingerie, juwelen en schoene...
Voorbereiding Reacties: 7 19-5-2013 11:24:02

Kathleen
Bierviltjes groepsbestelling, spotgoedkoop - éénmalige kans
Hey iedereen,even een berichtje voor wie de vorige post (toch al enkele dagen geleden intussen) gemist heeft.(vorige post:http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=488542&subject=Fantastisch-ideetje-wie-doet-mee)Ik kwam (al zeg ik het zelf )...
Ideeën Reacties: 34 19-5-2013 10:00:52

kelly
gastenlijst en uitnodigingen
Ik had eens een klein vraagje , momenteel ben ik volop bezig met gastenlijst om zo een totaal prijs te kunnen maken wat de feest ons zal kosten ongeveer Nu we zouden de meesten uitnodigen van receptie tot ... nu vraag ik mij af , mss zijn er men...
Voorbereiding Reacties: 2 19-5-2013 9:48:54

Isabelle
Eerste nummer na openingsdans
Wij zijn op zoek naar een nummer dat iedereen direct op de dansvloer zal trekken. Iemand suggesties? We hebben zowel een oud als een jong publiek. I got a feeling van BEP is bvb. eerder voor jongeren, en Summer of 69 is dan weer te oud. Zelf hadden w...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 19-5-2013 8:40:48

Heidi
Visagiste regio Duffel - Lier
Hallo mede-bruidjes, Ik ben nog op zoek naar iemand die op 27/07/2013 mijn make-up (en die van mijn mama) aan huis kan doen. Eventueel ook hairstyling indien mogelijk. Ik ben er nog niet uit of ik 's morgens naar mijn eigen kapper ga of niet. Alle...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 18-5-2013 23:09:35

Liesje
Gezocht witte of ecru paraplu
Gezocht voor mijn huwelijk op 24 mei: witte of ecru kleurige paraplu`s! Welke ex bruid heeft dee liggen en wilt ze doorverkopen aan mij? Liefst regio LimburgBedankt
Kledij - Accessoires Reacties: 5 18-5-2013 22:57:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...