Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyn
drukker
hallo, Ik vraag mij af van wanneer jullie volste de eerste keer naar de drukker gaan om de ontwerpen te bekijken. Ik heb daar geen flauw benul van hoeveel je op voorhand moet beslissen welke uitnodiging je kiest.
Uitnodigingen Reacties: 4 21-5-2013 10:25:09

Evelyn
drukker
hallo, Ik vraag mij af van wanneer jullie volste de eerste keer naar de drukker gaan om de ontwerpen te bekijken. Ik heb daar geen flauw benul van hoeveel je op voorhand moet beslissen welke uitnodiging je kiest.
Uitnodigingen Reacties: 1 21-5-2013 10:25:08

Mrs
bloemenversieringen in kerk: prijs
Goeiemorgen allemaal! Ik had eens graag gehoord wat jullie zo ongeveer hebben betaald voor de bloemenversieringen in de kerk:   - altaarstuk - bloemen aan de stoelen (en hoeveel stukjes zijn dit dan?) - wat de bloemist aanrekent om de vers...
Voorbereiding Reacties: 6 21-5-2013 10:05:33

Mandy
Gezocht: Bruidsparen die mij willen helpen met afstuderen!
Beste allemaal,Mijn naam is Mandy van Rijnsoever en momenteel ben ik bezig met afstuderen bij het Hoger Hotelonderwijs aan de Saxion Hospitality Business School in Apeldoorn. Voor mijn afstudeerproject ben ik op zoek naar bruidsparen die tijdens de o...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 21-5-2013 9:31:59

Kelly
Inspiratie gezocht!
Hoi medebruidjes, dit weekend onze kader gaan kopen (ikea) met een grote wit / ecru rand, hierop willen we de mensen een boodschap  / wens / naam, ... laten opschrijven, en dan kunnen we na de trouw hierin een foto van ons steken en die krijgt...
Ideeën Reacties: 3 21-5-2013 9:28:12

emilie
HELP
Hello, Kan iemand mij aub helpen, ik ben namelijk opzoek naar een binnelocatie voor onze trouwfoto 's te maken. We trouwen zaterdag dus het is echt wel dringend het zou moeten zijn regio oostende, de haan of brugge???? Groetjes Emilie
Locatie Reacties: 3 21-5-2013 8:37:14

maartje
Ceremoniebus
Hey iedereen, ik heb weer een vraagje :-) Waar kan je goedkoop een ceremoniebus of 2 oude busjes huren voor 3 uren, 13 personen, 2 peuters en een baby :-)? Heb al wat prijzrn opgevraagd, maar dat schommelt allemaal rond de 800 euro! Dat vind ik toch...
Ceremonie Reacties: 2 21-5-2013 6:54:31

Yasmine
Bruno Mars - Rest Of My Life MP3
Hallo iedereen! In onze misviering spelen wij het liedje Rest Of My Life van Bruno Mars; Aangezien ik het hier op het forum veel zie terugkomen; Is er iemand die het op MP3 staan heeft voor mij? Alvast bedankt!
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 21-5-2013 6:38:06

Lieselot
Tapasbusje regio kortrijk
Hey bruidjes, wij trouwen enkel voor wet en kunnen niet smiddags eten in onze feestzaal. Een locatie voor smiddags hebben we al, maar we zijn nog op zoek naar een tapasbus foto. Had graag iets anders gehad dan broodjes. Kunnen jullie me helpen??? G...
Ceremonie Reacties: 2 20-5-2013 23:59:54

wendy
kleed gevonden!
Ik ben super blij. Ik heb zaterdag mijn kleed gevonden. Ik kwam binnen in de winkel en zag hem direkt hangen. Ik heb natuurlijk ook andere gepast, maar deze was top. Eind juli mag ik terug gaan voor alles aan te passen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-5-2013 21:26:04

Vansteenbrugge
Verslag schrijven voor magazine
Beste Bruidjes en Bruidegoms, Ik ben op zoek achter koppeltjes die een verslag willen schrijven over hun huwelijksdag + voorbereiding. Dit voor mijn regionaal trouwmagazine "Trendy Trouwen Magazine". Zien jullie het zitten om hieraan mee te wer...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 20-5-2013 17:57:08

lieselotte
suitekleedje
hallo iedereen, ik ga deze week met mijn schoonzusje winkelen om een suitekleedje te vinden voor haar. We zouden in de buurt van Sint Niklaas enkele leuke winkeltjes moeten vinden. Iemand die wat tips heeft? en weet er iemand wat de suitekleedjes va...
Kledij - Suite Reacties: 6 20-5-2013 17:36:32

Romy
Extra tint in de zaal?
Beste bruidjes, ik ben niet echt voor felle kleuren ed. Mijn jurk is champagne satijn met kant. Nu ben ik toch naar iets op zoek zowel als bruidsboeket als voor de feestzaal, als extra kleurtje dat eruit komt. Dat het niet te flets is. Wat raden jull...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 20-5-2013 16:51:26

Trien
muziek kerk
Hi iedereen Heeft iemand ervaring met live muziek in de kerk?  Ik vind persoonlijk dat dit je viering een stuk persoonlijker maakt met meer kippevelmomentjes :-) Ik wil er eerlijkgezegd ook niet téveel geld aan uit geven.  ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 20-5-2013 15:31:05

sofie
Stress omwille van speech
Hallo Met nog 11 dagen op de teller zijn we toegekomen aan de speech. Alleen weten we niet wanneer we deze zouden doen, direct na het binnenkomen of voor/na de dessert? Wat vermelden jullie hierin? Bedanken jullie ook meteen de ouders? groetjes, So...
Voorbereiding Reacties: 4 20-5-2013 14:30:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...