Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Naomi
Trouwjurk te koop Linea Raffaeli
Beste bruidjes, ik heb besloten om deze jurk te verkopen omdat ik een andere bruidsjurk gevonden heb :) http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwkleed-linea-raffaelii-132946810.html alle info vinden...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 20-5-2013 14:18:47

kelly
Fotolocaties
Hallo, Weet er iemand soms mooie fotolocaties in Limburg regio Maasmechelen. Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 4 20-5-2013 14:00:44

marie
De Casteleer
Hallo, iemand toevallig ervaring met de Casteleer in Kasterlee? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 20-5-2013 13:38:33

Melissa
Binnenlocatie regio Aalst
Hey iedereen, wij trouwen aanstaande zaterdag! Helaas zijn de weergoden ons niet goed gezind. Heeft er iemand soms leuke ideetjes voor een binnenlocatie? Alvast bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 20-5-2013 13:22:42

sara
we beginnen terug opnieuw
hallo bruidjes, gisteren heb ik met mijn ouders gaan praten want zat met zoveel twijfels. Zoals jullie misschien wel weten zit ik nog altijd zonder werk. En ja we hadden een zaal vastgelegd. Maar ik had hier twijfels over omdat dit voor 120 personen...
Voorbereiding Reacties: 11 20-5-2013 12:57:02

debbie
videochel
ik kan nergens de gegevens van videochel vinden, zou deze nodig hebben, kan iemand mij hier mee helpen?,
Video Reacties: 6 20-5-2013 12:08:55

Isabelle
Weddingplanner versus ceremoniemeester
Wat is eigenlijk het verschil tussen de twee? Ik dacht dat een weddingplanner je helpt met de hele organisatie en voorbereiding, en een ceremoniemeester is er om de dag zelf in goede banen te leiden. Maar nu zie ik op sommige websites ook dat je een ...
Ceremonie Reacties: 2 20-5-2013 11:43:58

Carolien
trompettist
Hey! Weet er iemand waar of hoe ik een trompettist kan vinden die live speelt bij de ceremonie? Overal vind je wel een pianist of een zangeres, maar dit is precies iets moeilijker.. dankuwel!
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 20-5-2013 11:27:25

charlotte
kapsel
hallo mede bruidjes, heeft er iemand ervaring met looksofversailles ik ben geweest voor een proefbeurt en op het moment zelf was het supermooi maar het bleef maar 2 uurtjes en nu maak ik me zorgen .
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 20-5-2013 10:03:23

Romy
liedjes in de kerk
dag bruidjes, ik ben volop met ons misboekje bezig. ik heb wel nog en vraagje. Tussen welke gedeeltes wordt er muziek gespeeld eigenlijk. Zie veel verschillende dingen. Kan je mij helpen.xx
Ceremonie Reacties: 5 20-5-2013 9:50:24

tinne
ceremonieboekje
zijn er dames die mijn ceremonieboekje is willen nalezen? we houden deze in de tuin van de feestzaal. Het is een ruwe versie. Onze drukker gaat de opmaak nog veranderen. Groetjes
Ceremonie Reacties: 13 19-5-2013 22:55:28

Lies
Wanneer bedankjes ouders en getuigen geven?
Dag iedereen, Vraagje, wanneer geven jullie de bedankjes voor de ouders en de getuigen? Geven jullie ook iets aan de grootouders? Roepen jullie dit af door de micro? Of wordt dit na de speech van de bruidegom bij de start van het feest afgegeven? ...
Voorbereiding Reacties: 9 19-5-2013 22:43:30

Melissa
Dagschema's, help?
Hallo iedereen! Hier ben ik weer met een vraag... Onze dag begint al behoorlijk vroeg voor ons en de suite, ik zet hieronder even mijn dagplanning en ik hoop een beetje feedback! 09u15 Ophalen suite aan parking 09u30 Aankomst ouders bruid --------...
Voorbereiding Reacties: 5 19-5-2013 22:29:34

Joachim
Gegevens van onze dj, echte top dj!
Wij zijn op 11 mei getrouwd. De dag van onze trouw heeft onze oorspronkelijke dj, DJ Fiasco, afgezegd ( ja hij heeft zijn naam alle eer aan gedaan). Gelukkig kregen we de gegevens van Dirk door, hij heeft er een TOP Feest van gemaakt!! De dansvloer ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 19-5-2013 21:12:33

debora
Prijs dj
Hallo, Zoals de titel al laat vermoeden, zouden we graag weten wat jullie moeten betalen voor de dj. En of het met of zonder installatie is. Alvast bedankt!! Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 19 19-5-2013 20:24:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...