Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Els
SCHOENEN TE KOOP
Hey bruidjes,Op 31/08/08 had ik de mooiste dag van mijn leven. Ik had enkel het probleem dat ik te grote schoenen had. Heb deze uiteindelijk enkel voor de fotoshoot aangehad. De schoenen zijn van Indira model Linda, ivoorkleur en vermoedelijk maat...
Andere Reacties: 1 28-9-2007 14:52:27

dorien
aan alle 08/08/08 bruidjes of bruidegommen :-)
20,08% korting op je 08-08-08 bruidsjurk! Iedere 8ste van de maand 20,08% korting aan alle 08-08-08 bruidjes bij aankoopvan een bruidsjurk van Chrandels Fashion.Promotie gedurende 8 maanden Maak een afspraak voor:8 september - 8 oktober - 8 november...
Andere Reacties: 4 28-9-2007 14:08:30

Sofie
auto's
Hallo iedereen,wij trouwen op 14/06/2007kan er iemand ons ideetjes geven ivm ceremoniewagenswe hadden graag Audi of BMW maar dit blijkt onmogelijkweet iemand waar we er wel voor terecht kunnen?bedankt en groetjes,Sofie
Andere Reacties: 4 28-9-2007 12:06:33

Tina
DJ
Hallo bruidjes!Ik wilde even vragen of iemand van jullie een goede dj weet in de buurt van temse of lommel. wij wonen nl in temse maar geven ons feest in lommel. We zouden er graag een beetje een 70-80-90 feest van maken. Alle tips zijn welkom!Alvast...
Andere Reacties: 6 28-9-2007 11:34:16

Annelies
Huwelijksbeurs in de Lozen Boer
Hallo iedereen, ik heb een beetje een banale vraag. Weet er iemand wat de ingangsprijs is van de huwelijksbeurs nu zondag in De Lozen Boer? Nog mensen die ernaar toe gaan?Bedankt!Annelies
Andere Reacties: 5 28-9-2007 9:55:56

elke
BEDANKT!
Ik heb al eerder gepost hoe onze trouwdag was, maar wil toch nog es voor alle zekerheid een paar mensen in de bloemetjes zetten, zodat we echt niemand zijn vergeten:- Feestzaal'Kasteel van Wippelgem': dankjewel voor het zalige eten en de perfecte bed...
Andere Reacties: 2 28-9-2007 9:44:23

Ruth
nog 30 dagen en nog steeds 1ste pasbeurt jurk niet gehad?!
Hoi allemaal, Ik wou even weten, hoe zit dat bij jullie; binnen exact 30 dagen is het zover en ik ben nog steeds niet moeten naar de winkel gaan om mijn kleed voor de eerste keer te passen! Het is nochtans al besteld van in april. Is dit wel normaal,...
Andere Reacties: 8 27-9-2007 21:47:17

nele
FOTOPAPIER
Hallo bruidjes,Nu zit ik nog met een probleempje. Wij hebben een fotoprinter gekocht van het merk Sagem, maar nu vinden we het gepaste papier niet. het moet papier van Sagem DSR 400 zijn. Dit is verpakt per 40 of 120 en de inkt zit in de pakken in...
Andere Reacties: 3 27-9-2007 19:03:40

nele
FOTOPAPIER
Hallo bruidjes,Nu zit ik nog met een probleempje. Wij hebben een fotoprinter gekocht van het merk Sagem, maar nu vinden we het gepaste papier niet. het moet papier van Sagem DSR 400 zijn. Dit is verpakt per 40 of 120 en de inkt zit in de pakken in...
Andere Reacties: 0 27-9-2007 19:03:37

Carolien
openingsdans
Is You'll be in my heart een leuke openingsdans? Wij vinden het liedje supermooi maar weten niet goed hoe erop te dansen. We twijfelen dus nog wat.
Andere Reacties: 0 27-9-2007 19:00:39

vanessa
trouwkleed te koop
hoiik ben vrijdag getrouwd en ik zou graag iemand anders gelukkig maken met mijn kleed,er zijn schoenen(nooit gedragen bij),sjaal,ketting en oorbellen,kouseband(nieuw) en handschoenen bijinterresse laat het me vlug wetengroetjesvanessa
Andere Reacties: 8 27-9-2007 19:00:20

Ilse
Anders reizen : individueel reizen
Hallo allemaal!Heeft er al iemand ervaring met de organisatie "Anders Reizen" ? Zij organiseren ook individuele reizen en de programma's lijken me heel leuk!Bedankt voor de info!Groetjes!!!!
Andere Reacties: 5 27-9-2007 14:42:39

K
Delicate kwestie: wie uitnodigen
Hey,Ik zit met een probleem ivm de genodigden op het avondfeest. Mijn vriend en ik hebben beiden een heel grote familie. Toen we besloten om trouwen gingen we uit van het idee om enkel degenen uit te nodigen waar we een goed/nauw contact mee hebben. ...
Andere Reacties: 8 27-9-2007 12:52:23

marc
Waar trouwringen gekocht?
Hey,Binnenkort gaan wij onze trouwringen kiezen. We willen er niet teveel geld aan uitgeven vermits onze ringen door de week niet gedragen zullen worden wegens:verboden op het werk. Waar zijn jullie voor trouwringen gaan zien? Liefst regio Antwerpen...
Andere Reacties: 8 27-9-2007 10:16:17

an
nog steeds geen factuur
Misschien een rare vraag van mij. wij zijn in juli getrouwd en alles was echt perfect maar wij hebben nog steeds geen factuur van onze traiteur gekregen! er is wel een serieus voorschot betaald geweest. wat zouden jullie doen? opbellen of zo late...
Andere Reacties: 4 26-9-2007 22:18:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...